Single player
Call of Duty Ghosts
Battlefield 4
NBA 2K14
Free to play multiplayer
Planetside 2
Team Fortress 2
Path of exile
Πέρα από το παιχνίδι όμως, θα θέλαμε να μας προτείνετε ποια είναι η καλύτερη ώρα για να κάνουμε το steaming. Οι επιλογές είναι τρεις και θα θέλαμε να μας βοηθήσετε
18:00-20:00
20:00-22:00
22:00-00:00
Επιπλέον, θα μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας τόσο από το chat εντός της σελίδας, αλλά και ζωντανά μέσω του Teamspeak Server του Enternity (ο οποίος επανενεργοποιήθηκε και πλέον λειτουργεί) για όσους έχουν μικρόφωνο. Το Teamspeak 3 μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ και θα μπορέσετε να συνδεθείτε στο κανάλι μας λίγο πριν την έναρξη του Streaming.
Για να συνδεθείτε και να μας μιλήσετε ζωντανά στο Teamspeak:
- Ανοίξτε τον TS3 client και από πάνω αριστερά πατήστε Connect
- Για Server Address βάλτε: www.enternity.gr
- Τοποθετήστε ένα Nickname και πατήστε “connect”
- Μπείτε και περιμένετε στο κανάλι «LIVE STREAMING» και σύντομα θα βγείτε στον αέρα
- Θα μπορέσετε να εισέλθετε στον TS3 server λίγο πριν ξεκινήσει το streaming



Call of Duty Ghosts
NBA 2K14
NBA 2k14
Path of Exile, ¨ώρα 20:00- 22:00
Κι εγώ Path of exile,anytime.Είναι απίστευτη παιχνιδάρα!
Dino Crisis και μετα τις 5 :)
FC Blood Dragon ή Path of Exile
Path of exile
Path Of Exile 18:00-20:00
Το Call of Duty Ghosts στις 18:00-20:00
Call of Duty Ghosts 18:00-20:00.
ghosts
6-8
εγω με την σειρα μου ghosts
Battlefield 4
Τι ghosts τι mw3 να παίξει ίδιο έχει καταντήσει το cod κάθε χρόνο
Call of Duty GHOSTS...για να υποφερει ο ΠΑΝΟΣ..μουχαχαχαχαχαχαχχαχαχαα
παιδια μολις ψηφιζετε βαλτε διπλα και την ωρα που θελεται εχω να πω πολλα για το ghosts Και για το rage του δημητρη στο προιγουμενο Livestream χαχα
Koel700 χαχαχαχαχχαχαχαχα
Call of Duty: Ghosts σε όποια ώρα θέλετε! Και επίσης να προτείνω ο Πάνος να εμφανιστεί με παραλλαγή και φούμο. :P
Connie GR χαχααχαχαα θες να γινει ετσι????ενταξειι λοιπον!
μεχρι στιγμης 7 στο ghosts και 5 στο Path of exile και εχουμε 1 στο bf4
http://www.youtube.com/watch?v=DSx7HtxZfZ8 xaxaxaxa
NBA 2K14, 18:00-20:00
Επειδή κάπου, κάποτε είχα κάνει πρόεδρος, μήπως η ψήφος μου πιάνεται για διπλή;
Call Of Duty λογω αναμνησεων :P
Call of duty Ghosts.
παιζει να γινει review για το Path of exile?
Πιστεύω δεν θα ήταν άσχημη ιδέα να παίξουμε την Κυριακή Path of Exile και μετά να γραψουμε τις εντυπώσεις μας
Path of Exile / 20:00-22:00
CoD:Ghosts ΔΑΓΚΩΤΟ.Πιστεύω πως θα μας πεις πολλά γι'αυτό.
ναι εχω :P:P:P
nba 2k14,20:00-22:00
Call Of Duty και 20-22