Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ! ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR >>
* ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Xbox @ E3 2019: Περιοδικό το «Τρίτο Πάρτυ»

Στην εκκίνηση της φετινής παρουσίαση της Microsoft στην E3 2019, πριν καν εμφανιστεί οτιδήποτε και οποιοσδήποτε στο πλάνο, είδαμε το λογότυπο των Xbox Game Studios. Ήταν σημάδι πως οι εσωτερικές παραγωγές θεωρούνται πλέον (και επιτέλους) αιχμή του δόρατος της Microsoft. Απόδειξη ότι έμαθε το μάθημά της η αμερικανική εταιρεία πριν κλείσει δεύτερη δεκαετία συστηματικής κωφότητας για το θέμα. Το λογότυπο αυτό ήταν, ενδεχομένως, και υπόσχεση για όσα επρόκειτο να ακολουθήσουν. Όποιος σκέφτηκε έτσι, λογικά σκέφτηκε. Όποιος θεωρούσε αυτονόητο ότι θα του κάνει το χατίρι η Microsoft, όμως, μάλλον το παρατράβηξε με τους ευσεβείς πόθους.

Το ένα αυτονόητο για αυτήν την παρουσίαση, πριν καν εκείνη ξεκινήσει, ήταν πως θα χώραγαν πολλοί τίτλοι τρίτων σε αυτήν, ειδικά από τη στιγμή που αυτοί οι τρίτοι δεν είχαν την επιλογή να διαλέξουν μεταξύ της σκηνής της Microsoft και εκείνης της Sony για φέτος. Και αυτό ακριβώς έγινε. Ο Phil Spencer εμφανίστηκε επί σκηνής, αφού πρώτα είχαν προβληθεί μερικοί τίτλοι, για να πει ότι η συγκεκριμένη παρουσίαση έχει 60 παιχνίδια να αναδείξει, μεταξύ των οποίων 14 παραγωγές των Xbox Game Studios, ό,τι κι αν μπορεί να σημαίνει αυτό προφανώς. Είδαμε νέους τίτλους από την ίδια μα και άλλους, είδαμε γνωστούς τίτλους να αποκτούν το πρώτο gameplay trailer τους, άλλους, επίσης γνωστούς, να αποκτούν ημερομηνία κυκλοφορίας (μόνο ένας εκλεκτός είχε τον Keanu Reeves να προλογίζει την ημερομηνία βέβαια), κάποιοι απλά εμφανίζονταν για να δείξουν ένα ακόμη trailer χωρίς πολλά πολλά. Ως είθισται σε μια τέτοια παρουσίαση βέβαια, δεν χωρούν πραγματικά 60 games. Δεν θα χωρούσαν σε 90 λεπτά, δεν θα χωρούσαν ούτε σε 120. Οπότε μετριούνται κι εκείνοι που εμφανίζονται σε sizzle reels. Ως προς τους αριθμούς, πάντως, η Microsoft έκανε το λόγο της πράξη.



Σε αυτό το σημείο καλό είναι να χωρίσουμε με λογικό τρόπο όλους τους τίτλους σε ομάδες, ανάλογα με την προέλευσή τους και το ποιόν της συνεισφοράς τους, αφού έτσι θα είναι ευκολότερο τόσο να ορίσουμε όσο και να αποκρυπτογραφήσουμε τη μεγάλη εικόνα. Φυσικά η λίστα δεν περιλαμβάνει 60 τίτλους, αλλά εκείνους στους οποίους έγινε ειδική και ευθεία αναφορά με τον έναν ή τον άλλον τρόπο. Έτσι φτάνουμε σε μια λίστα με 29 τίτλους και expansion packs. Επιπλέον, ό,τι πληροφορία βλέπετε σε παρένθεση αναφέρεται όπως τη δηλώνει η Microsoft. Την αφήνουμε έτσι επίτηδες και θα εξηγήσουμε γρήγορα τους λόγους.


Τίτλοι τρίτων

Στις δυο κατηγορίες που ακολουθούν θα δείτε σε παρένθεση την εταιρεία ανάπτυξης/έκδοσης. Σε κάποιες περιπτώσεις βλέπετε και αναφορά στο Xbox Game Pass. Η παρουσίαση της πληροφορίας από την Microsoft δεν είναι τυχαία. Ουσιαστικά με το να μη διευκρινίζεται format, αποκλείεται και οποιουδήποτε είδους αποκλειστικότητα. Διευκρινίστηκε μόνο μια ορισμένης διάρκειας αποκλειστικότητα (CrossfireX). Επιπλέον, όπου αναφέρεται η συμπερίληψη στις λίστες του Xbox Game Pass, σημειώνεται για να παρουσιαστεί ως συγκριτικό πλεονέκτημα.

Τίτλοι τρίτων με νέα trailer ή/και ανακοίνωση ημερομηνίας κυκλοφορίας
Borderlands 3 (2K)
Cyberpunk 2077 (CD Projekt Red)
Dying Light 2 (TechLand)
Psychonauts (Xbox One, Windows 10, Mac, Linux, PS4)
Star Wars Jedi: Fallen Order (Electronic Arts)
The Outer Worlds (Obsidian Entertainment, Private Division, Xbox Game Pass)
Wasteland 3 (Deep Silver, Xbox Game Pass)
Way to the Woods (One Pixel Dog)

Προφανώς και η σημαντικότερη παρουσία ήταν το Cyberpunk 2077 με το νέο trailer να είναι το λιγότερο, μιας και ανακοινώθηκε η ημερομηνία κυκλοφορίας του, η 16η Απριλίου 2020. Και ανακοινώθηκε από τον αγαπητό Keanu Reeves, αφότου είχε αποκαλυφθεί και ως χαρακτήρας εντός του παιχνιδιού.



Τίτλοι τρίτων με επίσημα αποκαλυπτήρια
10 τίτλοι, είτε είχε διαρρεύσει προηγουμένως η ύπαρξή τους είτε όχι, ανακοινώθηκαν επισήμως στην παρουσίαση της Microsoft.

Blair Witch (Bloober Team, Xbox Game Pass)
CrossfireX (First to Console on Xbox One, Xbox Game Pass)
Dragon Ball Z: Kakarot (Bandai Namco Entertainment Inc.)
Elden Ring (Bandai Namco Entertainment Inc.)
LEGO Star Wars: The Skywalker Saga (Warner Bros. Interactive Entertainment)
Phantasy Star Online 2 (SEGA)
RPG Time: The Legend of Wright (Deskworks)
Spiritfarer (Thunder Lotus, Xbox Game Pass)
Tales of Arise (Bandai Namco Entertainment Inc.)
Twelve Minutes (Annapurna Interactive)

10 ανακοινώσεις τίτλων δεν είναι λίγες για καμιά παρουσίαση, βέβαια 100 ανακοινώσεις τίτλων σε παρουσίαση platform holder δύσκολα θα πετύχαιναν ό,τι μπορούν να πετύχει η αποκάλυψη 2 γερών αποκλειστικοτήτων οποιουδήποτε είδους. Σε βάθος χρόνου λοιπόν, με εξαίρεση την όποια συμπερίληψη στο Xbox Game Pass με το λανσάρισμα, δεν υπάρχει πραγματικό συγκριτικό πλεονέκτημα που να εξασφαλίζουν τέτοιες ανακοινώσεις. Ωστόσο αντιλαμβανόμαστε ότι ο κόσμος έχει μια τάση να υποθέτει πως εκεί που εμφανίστηκε πρώτα ένα παιχνίδι ενδέχεται να υπάρχει και κάποια ειδική σχέση ή συμφωνία, ενώ η μη αναφορά άλλων συστημάτων, για προφανείς λόγους, σημαίνει ότι χρειάζεται χρόνος για να ξεκαθαριστεί σε πόσα και ποια κυκλοφορεί τελικά ένα παιχνίδι. Και όσο περισσότερο κρατά αυτό το μπέρδεμα, τόσο καλύτερα για εκείνον που ελέγχει την παρουσίαση.

Ειδική περίπτωση φαίνεται να αποτελεί το Blair Witch της Bloober Team, που ανακοινώθηκε μονομιάς με ημερομηνία κυκλοφορίας για PC και Xbox One, ωστόσο η Microsoft δεν το επικοινωνεί επισήμως (γραπτώς) ούτε ως κανονική αποκλειστικότητα, ούτε ως αποκλειστικότητα ορισμένης διάρκειας.

Κατά τα άλλα κρύβεται μια μικρή ιστορία στη λίστα με τους 10 νέους τίτλους. Αγνοώντας το ποιόν του καθενός, σημειώστε ότι 5 προέρχονται από την Ασία, 4 από Ιαπωνία. Από αυτούς τους 4 ένας είναι της SEGA και 3 είναι της Bandai Namco Entertainment. Ο Phil Spencer στάθηκε στην περίπτωση του Phantasy Star Online 2 της SEGA, αναφέροντας ότι ο τίτλος έρχεται πρώτη φορά στη Δύση (εννοώντας στις ΗΠΑ αφού παραμένει άγνωστη η τύχη της Ευρώπης στη συγκεκριμένη περίπτωση) σε PC και Xbox One και αφήνοντας άρα την εντύπωση ότι υπάρχει κάποιου είδους αποκλειστικότητα. Με βάση όσα είπαμε παραπάνω για τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνεί γραπτώς η εταιρεία όσα παρουσίασε, αποκλειστικότητα δεν υπάρχει. Πώς δικαιολογείται η ειδική αναφορά; Δικαιολογείται με το σκεπτικό ότι υποστηρίζεται crossplay. Ο Phil Spencer αναφέρθηκε σε διάφορες περιπτώσεις στο crossplay, χωρίς να είναι δηκτικός, σίγουρα όμως με τη λογική ότι πρόκειται για συγκριτικό πλεονέκτημα. Είδαμε τον όρο να εμφανίζεται και σε trailers οπότε σίγουρα χρησιμοποιείται ως ήπιο επικοινωνιακό όπλο πλέον.

Τη μερίδα του λέοντος ως προς τις ασιατικές και δη ιαπωνικές συνεισφορές στην παρουσίαση της Microsoft πήγε στην Bandai Namco, η οποία δεν έχει ξεχωριστή παρουσίαση στο πρόγραμμα και, ταυτόχρονα, είχε τρεις τίτλους που δικαίως έπρεπε να μπουν στη συζήτηση της φετινής E3. Η σειρά Tales είναι σταθερά σημαντική για την εταιρεία, για το Dragon Ball δεν χρειάζεται να εξηγήσουμε, ενώ το Elden Ring είναι φτιαγμένο για να κερδίζει εντυπώσεις χωρίς να έχει να δείξει τίποτα πέρα από CGI, μόνο και μόνο επειδή πρόκειται για το νέο πόνημα του Hidetaka Miyazaki στο οποίο συνεισέφερε και ο George R.R. Martin.

Οι λοιποί εκ των Ιαπώνων μπορούν να θεωρηθούν άφαντοι. Η Square Enix δικαιολογείται, αφού έχει να κάνει ξεχωριστή παρουσίαση αυτές τις μέρες, οι υπόλοιποι εξαρτάται. Κάποιοι δεν θα είχαν πολλά να πουν, κάποιοι άλλοι εξακολουθούν να μην είναι «κοντά» στην Microsoft, όσο κι αν τους κυνηγά ο Phil Spencer (αν υποθέσουμε ότι τους έχει πάρει πραγματικά στο κυνήγι βέβαια - ουδείς μας ξέρει στα αλήθεια). Ως προς το ασιατικό μέτωπο, λοιπόν, δεν φαίνεται να έχει αλλάξει κάτι. Κι αν έχει αλλάξει, δεν είναι ώρα του να φανεί.


Εσωτερικές παραγωγές

Η Microsoft έταξε 14 παραγωγές, επικοινωνεί 12, με τις δυο που λείπουν να μην είναι ουσιαστικά εσωτερικές παραγωγές αλλά συμφωνίες διανομής (π.χ. CrossfireX), αλλά έδειξε 11. Για κάποιο άγνωστο λόγο η Microsoft ισχυρίζεται ότι στα όσα ανακοίνωσε κατά την παρουσίαση συμπεριλαμβάνεται και αναφορά στο Anniversary Update και το Tall Tales DLC του Sea Of Thieves. Προφανώς και είναι εσωτερική παραγωγή όλη αυτή η προσπάθεια, μόνο που δεν αναφέρθηκε καν στο πλαίσιο της παρουσίασης.

Γεύση από γνωστούς τίτλους
Age Of Empires II: Definitive Edition (Windows 10)
Battletoads (Xbox One)
Gears 5 (Xbox One, Windows 10, Steam)
Gears POP! (iOS, Android)
Halo Infinite (Project Scarlett, Xbox One, Windows 10)
Ori and the Will of The Wisps (Xbox One, Windows 10, Steam)

Για όλους αυτούς τους τίτλους γνωρίζαμε, μάθαμε επιπλέον πληροφορίες και σε κάποιες περιπτώσεις ημερομηνίες κυκλοφορίας, ωστόσο, αναπόφευκτα, ξεχωρίζει το Halo Infinite διότι είναι ο μόνος τίτλος που αναφέρεται από τώρα και ως τίτλος για το Project Scarlett (βλ. το επόμενο Xbox ή την επόμενη οικογένεια συστημάτων Xbox). Κοιτώντας πάντως τη λίστα, η απλή πραγματικότητα είναι ότι η Microsoft έχει μεγάλο τίτλο για φέτος (Gears 5), έχει κάτι ιδιαίτερο για τις αρχές του 2020 (Ori And The Will Of The Wisps) και «κράχτη» για το τέλος του 2020 (Halo Infinite) κι ας έχουμε να κάνουμε με τίτλους που δεν αποκαλύφθηκαν τώρα. Οι υπόλοιποι τρεις τίτλοι είναι πιο ειδικές περιπτώσεις, αφού ένας προορίζεται για smartphones (Gears POP!), το Battletoads δεν έχει ακόμη συγκεκριμένο χρονικό ορίζοντα για τη διάθεσή του και πρώτη φορά είδαμε gameplay από το παιχνίδι, ενώ το Age Of Empires II: Definitive Edition είναι μόνο για PC. Και να μην ήταν, πρόκειται για remaster τίτλου με πολύ, πολύ συγκεκριμένο κοινό και χωρίς μεγάλα εμπορικά όνειρα. Ως έχουν τα πράγματα η παραπάνω λίστα είναι ο σκελετός του πλάνου της Microsoft για φέτος και του χρόνου, όπως αυτός αποκαλύφθηκε πέρυσι βέβαια. Και εξακολουθεί να βγάζει νόημα, άσχετα με το αν θα θεωρηθεί αρκετός ή όχι.



Τίτλοι και περιεχόμενο που αποκαλύφθηκαν επισήμως
Bleeding Edge (Xbox One, Windows 10)
Forza Horizon 4 LEGO Speed Champions Expansion (Xbox One, Windows 10)
Microsoft Flight Simulator (Xbox One, Windows 10)
Minecraft Dungeons (Xbox One, Windows 10, Switch, PlayStation 4)
State of Decay 2: Heartland (Xbox One, Windows 10)

Εδώ βρίσκεται το πραγματικό αφήγημα αυτής της παρουσίασης όμως, στις νέες εσωτερικές παραγωγές που αποκαλύφθηκαν. Έχουμε 5 παραγωγές και οι δύο (State Of Decay 2: Heartland και Forza Horizon 4 LEGO Speed Champions) είναι expansions. Όχι μόνο αυτό αλλά ουσιαστικά διατίθενται και άμεσα, από σήμερα το πρώτο και εντός της εβδομάδας το δεύτερο. Το σημαντικότερο σχετικό σχόλιο είναι πως δεν είδαμε νέο Forza Motorsport, οπότε σπάει το σερί των τελευταίων ετών, κατά το οποίο είχαμε συνηθίσει τη μια χρονιά να έχουμε νέο Forza Motorsport και την άλλη νέο Forza Horizon. Η Playground Games καλύπτει το κενό με νέο expansion για το Horizon και ο καθένας μπορεί να φανταστεί ότι παίρνει το χρόνο της η Turn10 καθώς ετοιμάζεται για το Project Scarlett που θα μας απασχολήσει παρακάτω.

Από εκεί και πέρα έχουμε τρεις όντως νέες παραγωγές. Το Minecraft Dungeon είναι της Mojang ασφαλώς και ακολουθεί το ειδικό καθεστώς που ισχύει από τότε που το Minecraft πέρασε στα χέρια της Microsoft. Δηλαδή το Minecraft Dungeon μπορεί να είναι νέο, μπορεί να είναι της Microsoft, βγαίνει όμως παντού, οπότε και ανακοινώθηκε για Switch και PS4, όχι μόνο για Windows 10 και Xbox One.



Η αναβίωση του Flight Simulator και δη για Xbox One, όχι μόνο για PC, ήταν έκπληξη, δεδομένου ότι η Microsoft είδε διαλύσει το στούντιο που παραδοσιακά στήριζε τη σειρά. Το άλλο πραγματικά νέο είναι το Bleeding Edge της Ninja Theory. Ανταγωνιστικό gameplay, 4vs4, όχι αυτό που έχουμε συνδέσει τα τελευταία χρόνια με την ομάδα από την Αγγλία, ωστόσο η παραγωγή βρίσκεται στα χέρια της combat director του DmC: Devil May Cry οπότε δεν αποκλείουμε τίποτα. Βέβαια, σαν να μας έκλεινε το μάτι, η Ninja Theory διευκρίνιση κατά την παρουσίαση του παιχνιδιού πως πρόκειται για παραγωγή που τρέχει εδώ και χρόνια, άρα προσπάθεια που προηγήθηκε της εξαγοράς του στούντιο από την Microsoft. Με λίγα λόγια το Bleeding Edge, ό,τι και αν είναι στο τέλος, σίγουρα δεν είναι προϊόν της «νέας» Microsoft και της «νέας» Ninja Theory. Αυτή η σκέψη μας οδηγεί στην επόμενη διαπίστωση, ότι δεν είδαμε ούτε ένα δείγμα των προσπαθειών των ομάδων που εξαγοράστηκαν. Έτσι κι αλλιώς η inXile έδειχνε το Wasteland 3 που δεν εντάσσεται στη συμφωνία της με την Microsoft, ενώ το ίδιο ακριβώς ισχύει και για το The Outer Wilds της Obsidian Entertainment. Αναμενόμενα, όταν δεν έχει τελειώσει καν η προηγούμενή τους σημαντική παραγωγή, πώς να πάρει φόρα η όποια επόμενη υπό τη νέα διεύθυνση; Ούτε και κανένας άλλος από τους «νέους» των Xbox Game Studios είχε να δείξει κάτι βέβαια. Μην ξεχνάτε ότι κάποιες από αυτές τις εξαγορές δεν είχαν καν ολοκληρωθεί όταν ανακοινώθηκαν. Είναι απολύτως φυσιολογικό να μην έχει να δείξει κάτι από όλες αυτές τις ομάδες η Microsoft. Αν είχε, θα ανησυχούσαμε μιας και θα υπονοείτο δουλειά του ποδαριού και για τις εντυπώσεις πάνω από όλα.

Είναι επίσης λογικό να μένουν πράγματα στην άκρη για την πραγματική παρουσίαση του επόμενου Xbox. Διότι δεν γίνεται αυτήν τη φορά να λειτουργήσει η τακτική που ακολουθήθηκε καταναγκαστικά με το Xbox One X. Τότε η Microsoft έπρεπε να αποδείξει ότι έχει το καλύτερο hardware και το έκανε. Τώρα δεν αρκεί αυτό από μόνο του, εφόσον το καταφέρει βέβαια, αλλά πρέπει να έχει και τίτλους που θα ωθήσουν τον κόσμο μια ώρα αρχύτερα σε hardware που δεν υφίσταται ακόμη και σε υπηρεσίες (Project xCloud) που δεν υφίστανται ακόμη.

Πάντως, είτε μιλάμε για τίτλους που είδαμε πρώτη φορά είτε για γνώριμες ποσότητες, το ενθαρρυντικό είναι πως αν ήταν τίτλος της Microsoft τότε είχαμε και δείγμα κανονικού gameplay. Αντίθετα είδαμε αρκετό CGI από τις μεγαλύτερες παραγωγές τρίτων. Η Microsoft στράφηκε μερικώς σε CGI για το Gears 5, κυρίως λόγω στιλ, μιας και ξέρουμε πια πού κινείται ο τεχνικός τομέας του παιχνιδιού ενώ η επίδειξη του Halo Infinite είχε μεν ελάχιστο gameplay, ωστόσο αυτό που είδαμε δεν ήταν CGI κατά τις υπάρχουσες -αν και όχι απολύτως επιβεβαιωμένες- πληροφορίες.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • paulgouv
    • Θα διαφωνήσω με την αναφορά στα νέα studio οτι είναι λογικό που δεν έδειξαν κάτι.Εναν χρόνο μετά θα έπρεπε να δείξουν ενα απλό teaser έστω με concept των κόσμων που ετοιμάζουν.Ειδαμε πριν 3 χρονια τον Κοτζιμα να έχει έτοιμο στο εξάμηνο της συνεργασίας με Sony το πρώτο trailer , προφανώς για να κερδισει τις εντυπώσεις,αλλά οπως φαίνεται δεν είναι καθόλου δουλειά του ποδαριού :p Δεν θέλω να συγκρίνω βέβαια τα μεγέθη αλλά είναι λίγο ανησυχητικό που κανένα απο τα 5 studio δεν δούλευε ήδη σε μια ιδέα ωστε με το ρευστό της Microsoft να ήταν έτοιμοι να την "σπρώξουν" το διβελοπμεντ για να προλάβουν το hype train της Ε3 :p Μονο η Ninja Theory αφησε υπαινιγμούς οπως σωστά επισημαίνεις , αλλά και αυτή με το online Bleeding Edge πέφτει ήδη πολύ χαμηλά στα μάτια μου...Γενικά μετριότατη παρουσίαση με ελάχιστο gameplay και άπειρο CGI φέτος.Όλες οι ελπίδες στην Square Enix πχια.Εκει μας κατάντησαν :p

      • yaponvezos
      • Δεν νομίζω ότι η Microsoft θα ωφελείτο από το να δείξει τώρα ένα μάτσο παιχνίδια που θα είχαν χρόνια μπροστά τους ενώ έχει να βγάλει νέο σύστημα του χρόνου.

        Η Sony έκανε ό,τι έκανε και το αποτέλεσμα είναι ότι φέτος προτίμησε να μην ανακοινώσει τίποτα για ακόμη παραπέρα.

        Έχει κι εκείνη να ετοιμαστεί για νέο σύστημα άλλωστε και δεν είναι ότι δεν έχει κυκλοφορίες για τη νέα σεζόν.

        • sdragon
        • Το μόνο κακό στην παρουσίαση ήταν ότι δεν είχε σχεδόν καθόλου πλάνα από gameplay.

        • yaponvezos
        • Οι τρίτοι το έκαναν περισσότερο από την MS αυτό.

          Και το χρεώνεται κι η ίδια.

          Βέβαια μακάρι να ήταν αυτό το μόνο κακό κατ' εμέ.

    • PORTAL
    • Αυτο που ελειπε απο την παρουσιαση της Microsoft ηταν ενας κραχτης για οσους εχουν ps4 αλλα δεν εχουν αποφασισει αν θα μεινουν στην πλατφορμα της Sony και την επομενη γενια. Προσωπικα ειμαι ενας απο αυτους. Θετικο οτι βαζουν το gaming προτεραιοτητα, παρα πολυ ωραιο το καινουργιο χειριστηριο και πολυ ενδιαφερον το Ultimate Game Pass. Δεν ειδα ομως κατι τοσο δελεαστικο ωστε να παρατησω την υπαρχουσα συλλογη μου παιχνιδιων στο ps4. Πως περιμενουν να παρουν πελατες απο τη Sony;

      • sdragon
      • Προσπαθούν να τραβήξουν με το Game Pass και το BC. Αλλά στην τελική αυτός δεν είναι ο κυριότερος λόγος αγοράς της κονσόλας. Πάσχουν ακόμα από 1st party τίτλους.

    • Konstasos
    • Νηφάλια προσέγγιση Μάνο. Ας χαλαρώσουμε λίγο. Βλέπω μια βιασύνη να απογοητευτούμε. Υπάρχει E3 και το 2020, ή έστω κάποιου τύπου event πριν το λανσάρισμα της νέας κονσόλας. Έχουμε ακόμα ενάμιση χρόνο και δεν ξέρουμε τι ετοιμάζει κι η Sony με τα δικά της στούντιο, και κυρίως ποιο είναι το δικό της χρονοδιάγραμμα. Ούτε για εμένα είναι δελεάρ οι υπηρεσίες ώστε να προτιμήσω το Xbox αντί του PS5, του οποίου το βασικό πλεονέκτημα ξέρουμε όλοι ποιο θα είναι, και με χαλάει άσχημα το γεγονός ότι η MS δεν δείχνει, μέχρι στιγμής, να κατανοεί πλήρως το επικοινωνιακό λάθος που έκανε με το Xbox One (ενδεικτικό το ότι θεώρησε λογικό να μη μάς καθησυχάσει περαιτέρω για το τι παίζει με τη Ninja Theory), γιατί φοβάμαι και σε τι θα μεταφραστεί αυτό. Αλλά περιμένω. Ελέω hype (φταίει κι ο Σπένσερ εδώ), αντιδρούμε λίγο σαν να έρχεται φέτος η νέα γενιά. Να κλείσει ο κύκλος των εντυπώσεων τουλάχιστον και μετά ορμάμε για να κατακρίνουμε όποιον του αξίζει, όπως του αξίζει, αν του αξίζει.

      • yaponvezos
      • Κάθε σύνδεσή μου με νηφαλιότητα υπό αυτές τις συνθήκες με εκπλήσσει. :D

    • vonzuchter
    • στη χωρα του 'πλεηστεησο' οτι και να κανουν δε θα εχουν απηχηση

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!