Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

GfK Hellas: Πωλήσεις games Νοέμβριος 2017

*
Πολλά ήταν τα games που κυκλοφόρησαν τον περσινό Νοέμβριο και φαίνεται πως οι κυκλοφορίες έφεραν τον κόσμο στα καταστήματα για να εμπλουτίσει τη συλλογή του. Ο συγκεκριμένος μήνας αποδείχτηκε ιδιαίτερα δυναμικός για το PlayStation 4 που είδε και πάλι 9 στις 10 θέσεις να καταλαμβάνονται από παιχνίδια του, ενώ σημαντική είναι η πορεία του Gran Turismo Sport, το οποίο εξαργυρώνει και τη δημοφιλία της σειράς στη χώρα μας. Αναλυτικά, τα δέκα κορυφαία σε πωλήσεις games στην ελληνική αγορά για το Νοέμβριο είναι τα παρακάτω.



1. Gran Turismo Sport (PS4)
2. FIFA 18 (PS4)
3. Call of Duty: World War II (PS4)
4. Football Manager 2018 Limited Edition (PC)
5. NBA 2K18 (PS4)
6. Uncharted: The Lost Legacy (PS4)
7. Uncharted 4: A Thief's End (PS4)
8. PES 2018 Premium Edition (PS4)
9. Crash Bandicoot N.Sane Trilogy (PS4)
10. Grand Theft Auto V (PS4)

Σχόλια
- H Black Friday άλλαξε αρκετά τα δεδομένα, φέρνοντας στη δεκάδα ακόμη και τίτλους αρκετών μηνών, όπως το Uncharted 4: A Thief's End. Το παιχνίδι φαίνεται πως πήρε μαζί του και τη νεότερη κυκλοφορία του franchise (το The Lost Legacy), το οποίο και μπήκε ξανά στη δεκάδα.
- Άνοδος για το GT Sport που οφείλεται και στην προσφορά της Black Friday.
- Τα υπόλοιπα παιχνίδια παρέμειναν σταθερά και άλλαξαν απλά θέσεις.
- Το Assassin's Creed Origins παρέμεινε εκτός δεκάδας λόγω των πολλαπλών εκδόσεων στις οποίες διατέθηκε στην αγορά.
- Οι πωλήσεις του VR Worlds με τα διάφορα πακέτα του PlayStation VR θα του έδιναν άνετα θέση στη δεκάδα.

Σχετικά με την GfK Hellas
H GfK Hellas δραστηριοποιείται από το 1988 στις έρευνες απογραφής λιανικών πωλήσεων, απογράφοντας 86 διαφορετικές κατηγορίες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, σε ανεξάρτητα καταστήματα και αλυσίδες λιανικής. Οι έρευνες απογραφής είναι συνεχείς και πραγματοποιούνται σε μηνιαία και εβδομαδιαία βάση ανάλογα με την κατηγορία απογραφής και βασίζονται σε δείγμα καταστημάτων. Η μεθοδολογία της έρευνας στηρίζεται σε καταγραφή των πωλήσεων από τις ηλεκτρονικές βάσεις των καταστημάτων σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα. Η απογραφή για τα μεγάλα καταστήματα και τις αλυσίδες λιανικής αφορά στο σύνολο των καταστημάτων τους (απογραφή) ενώ για τα ανεξάρτητα καταστήματα μέσω της καταγραφής πωλήσεων δείγματος αυτών και της αναγωγής μέσω στατιστικών μεθόδων στο σύνολο του πληθυσμού τους. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
7 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • clapiotis
    • Δηλαδή, ούτε το Super Mario Odyssey κατάφερε να μπει στην 1η δεκάδα των πωλήσεων; Ή είμαστε οι πρώτοι παγκοσμίως που αυτό συμβαίνει στο Top Νοεμβρίου ή η λίστα της κατά τα άλλα αξιοσέβαστης GfK Hellas μπάζει νερά.

      • Sephiroth
      • Η GfK Hellas δεν έχει όλα τα σημεία λιανικής πώλησης, έχει πάντως τα περισσότερα. Η διαφορά στην εγκατεστημένη βάση PS4 με οποιαδήποτε άλλη κονσόλα είναι ΧΑΩΔΗΣ, οπότε και ένας μέτριος -εμπορικά- τίτλος, πηγαίνει σίγουρα καλύτερα από έναν πολύ καλό των Xbox One και Nintendo Switch.

        • Tormentor
        • Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον φίλο Sephiroth.
          Πρέπει να συγκριθούν τα μεγέθη, PS4 με Switch, για να κατανοήσουμε σε πόσα ελληνικά σπίτια έχει μπει η κονσόλα. Θεωρώ πως η αναλογία είναι 100 PS4 για 2-3 Switch. Βεβαίως και όλοι οι χρήστες Switch έχουν αγοράσει την υπερπαιχνιδάρα Odyssey, αλλά δεν είναι αριθμητικά επαρκείς.
          Από την άλλη η Nintendo στα θέματα τιμής είναι εντελώς άκαμπτη, ενώ η Sony, τουλάχιστον στα exclusives βγάζει προσφορές άξιες του χρόνου/προσοχής μας.
          Το ότι υπάρχουν χρήστες που είναι Nintendo φανατικοί (Είμαι ένας από αυτούς), δεν αναιρεί το γεγονός της Pro Evolution, Gran Turismo, God of war, Sony γενικά λατρείας στην χώρα μας.

        • Sephiroth
        • Τα μερίδια αγοράς του PS4 στην Ελλάδα είναι πάνω από 82-84%, οπότε είναι εύκολα αντιληπτό ότι η αναλογία πωλήσεων (ακόμη και αν ένας τοπ τίτλος Switch πάει 1:1 με το hardware) είναι τέτοια.

    • Savatage80
    • Με κάλυψαν πλήρως και ο γράφων του άρθρου αλλά και ο φίλος Tormentor με τις παρατηρήσεις τους. Οι περισσότεροι από εμάς στον επαγγελματικό/κοινωνικό μας περίγυρο πρέπει να βρίσκουν ένα κάτοχο Switch ανά 20-30 άτομα (σε εμένα τουλάχιστον αυτό ισχύει) εν αντιθέσει με κατόχους PS4 που γίνεται χαμός. Αναφορικά τώρα με το κομμάτι της ευελιξίας στην τιμή για την Nintendo που αναφέρει και ο Tormentor αρκεί απλά να σκεφτούμε ότι κατά την Black Friday όλοι είχαν προσφορές σε τίτλους (exclusive και non exclusive) εκτός από την Nintendo. Αλλά τι ανάγκη μπορεί να έχει η Nintendo (που ξεκίνησε την λειτουργία της φτιάχνοντας τραπουλόχαρτα) να βγάλει προσφορές για να προσελκύσει κοινό εκτός των πιστών ακόλουθων της όταν για άλλη μια φορά αφήνει έκπληκτη την gaming κοινότητα προσδοκώντας να θησαυρίσει πουλώντας χαρτόνια (Nintendo Labo)!Respect Nintendo!!

      • Sephiroth
      • Παίζει πολύ μεγάλο ρόλο ότι η Nintendo δεν έκανε ΤΙΠΟΤΑ στην Black Friday την ώρα που το PS4 έβγαλε πακέτα, πακέτα PS VR, πακέτα PS4 Pro και πολλά games σε προσφορές. Σκέψου ότι ο GT Sport σώθηκε στην κυριολεξία από την Black Friday και την προσφορά στα €29,99

    • vonzuchter
    • console gaming στην Ελλαδα ισον με playstation... απολυτα λογικη η λιστα... εδω μεγαλη μεριδα του πληθυσμου αντι να λεει τη φραση παιζω βιντεογκεημς , λεει 'παιζω πλεηστεησιον'. Πολλοι δεν γνωριζουν καν οτι υπαρχουν αλλες κονσολες. τι ψαχνετε τωρα. H Gfk θα ηταν πιο ωραια να εκανε λιστα με καθε κονσολα ξεχωριστα. Δεν εχει κανενα απολυτως νοημα να κανει λιστα για τα παντα εφοσον για καθε 50 πλεηστεησονακηδες υπαρχουν 5 απο ολους τους αλλους μαζι

*