Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

H EE εξήγησε την απόφαση να εγκρίνει τη συγχώνευση της Microsoft με την Activision Blizzard

*
Η Κομισιόν εξήγησε με λεπτομέρειες τους λόγους για τους οποίους εγκρίθηκε η πρόταση εξαγοράς της Activision Blizzard από τη Microsoft και τους λόγους που θεωρεί πως ήταν λάθος η απόφαση της Μ. Βρετανίας να τη μπλοκάρει.

Η εκτελεστική αντιπρόεδρος της Κομισιόν, Margrethe Vestager τόνισε ότι ο οργανισμός μπλοκάρει τέτοιες εξαγορές μόνο όταν αυτό είναι πραγματικά απαραίτητο.


"Ο έλεγχος των συγχωνεύσεων είναι από τη φύση της μια πολιτική που κοιτάζει προς το μέλλον", είπε η Vestager. "Αλλά αυτή η ισχύς συνοδεύεται από προκλήσεις... Και για να γίνουν τα πράγματα ακόμα πιο περίπλοκα, για τις παγκόσμιες συμφωνίες πολλές αρχές προβλέπουν το μέλλον, την ίδια στιγμή. Φυσικά συνεργαζόμαστε, αλλά μερικές φορές εμφανίζονται διαφωνίες. Όχι λιγότερο πρόσφατα από την προηγούμενη εβδομάδα, εγκρίναμε τη συμφωνία Microsoft/Activision, ενώ η CMA αποφάσισε να την μπλοκάρει".

Η Vestager είπε ότι πιστεύει ότι οι ρυθμιστικές αρχές όπως η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και η Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών του Ηνωμένου Βασιλείου (CMA) δεν πρέπει να ενδιαφέρονται για το πώς γίνονται αντιληπτές οι αποφάσεις.

"Αυτή τη στιγμή, μερικοί άνθρωποι πιστεύουν ότι οι οργανισμοί πρέπει είτε να μπλοκάρουν είτε να εγκρίνουν τις συγχωνεύσεις. Τίποτα στο ενδιάμεσο. Επομένως, αν μπλοκάρεις, είσαι "σκληρό" όργανο. Εάν εγκρίνεις, ας πούμε ότι δεν θεωρείσαι σκληρός.

"Αυτή δεν είναι η πολιτική μας", συνέχισε ο Vestager. "Η ρύθμιση της επιβολής σε μια δυαδική απόφαση (για εκκαθάριση ή αποκλεισμό) είναι περιοριστική. Θα υπάρξουν περιπτώσεις όπου τα ζητήματα ανταγωνισμού δεν μπορούν πραγματικά να επιλυθούν με μια εκποίηση και η αγορά δεν θα είναι απαραίτητα καλύτερη εάν μπλοκάρουμε τη συγχώνευση".

"Περιστασιακά, παίρνουμε αποφάσεις που δεν ευθυγραμμίζονται με κάθε άλλη γνωμοδότηση. Επομένως, θα ήθελα να αφιερώσω λίγα λεπτά για να εξηγήσω γιατί πιστεύουμε ότι η συγχώνευση Microsoft/Activision - με τα κατάλληλα διορθωτικά μέτρα - δεν είναι συμβατή μόνο με την Ενιαία Αγορά. αλλά στην πραγματικότητα αντιπροσωπεύει μια θετική εξέλιξη".

Η Vestager αναφέρθηκε στην απόφαση που κατέληξε η Κομισιόν της, όταν γνωμοδότησε για τον αντίκτυπο της συμφωνίας της Microsoft στον ανταγωνισμό της αγοράς των κονσολών - κάτι στο οποίο συμφώνησαν τελικά η EC και η CMA - και στο συμπέρασμα ότι το Call of Duty που θα κατέχει το Xbox δεν θα εμπόδιζε με άδικες πρακτικές το PlayStation.



"Το συνολικό μερίδιο αγοράς για τη Microsoft και την Activision ήταν γενικά χαμηλό στην Ευρώπη. Μόνο όταν κοιτάξεις συγκεκριμένα τμήματα όπως "shooter games" φτάνεις πάνω από το 20%. Και για τις κονσόλες, η Sony πουλά περίπου τέσσερις φορές περισσότερα PlayStation από ό,τι πουλά η Microsoft, Xbox. Με αυτό το πλαίσιο, δεν πιστεύαμε ότι η συγχώνευση εγείρει ένα κάθετο ζήτημα".

"Μου είπαν ότι το Call of Duty είναι ένα πολύ δημοφιλές franchise shooter", συνέχισε ο Vestager. "Αλλά διαπιστώσαμε ότι η Microsoft πιθανότατα δεν θα πυροβολήσει τον εαυτό της σταματώντας τις πωλήσεις παιχνιδιών Call of Duty στην πολύ μεγαλύτερη βάση παικτών PlayStation. Οι συνάδελφοί μας στh CMA συμφώνησαν μαζί μας και τελικά κατέληξαν στο ίδιο συμπέρασμα".

Στη συνέχεια, η Vestager συζήτησε το θέμα του cloud gaming, τον άλλο σημαντικό τομέα διαμάχης για τις ρυθμιστικές αρχές - εκείνο όπου η Ευρώπη και το Ηνωμένο Βασίλειο τελικά διαφώνησαν.

"Δεχθήκαμε την δωρεάν παροχή άδειας 10 ετών στους καταναλωτές για να τους επιτρέψουμε να κάνουν stream όλα τα παιχνίδια της Activision για τα οποία έχουν άδεια μέσω οποιασδήποτε υπηρεσίας cloud", εξήγησε ο Vestager. "Και γιατί το κάναμε αυτό αντί να μπλοκάρουμε τη συγχώνευση; Λοιπόν, για εμάς, αυτή η λύση αντιμετώπισε πλήρως τις ανησυχίες μας. Και επιπλέον, είχε σημαντικά αποτελέσματα για τον ανταγωνισμό".

"Σκεφτείτε την κατάσταση πριν από τη συγχώνευση, όπου η Activision δεν χορηγεί άδεια για τα παιχνίδια της σε υπηρεσίες cloud. Έτσι, σε αυτήν την περίπτωση, η λύση ανοίγει την πόρτα για μικρότερες υπηρεσίες cloud στην ΕΕ να προσφέρουν μεγάλα παιχνίδια στις πλατφόρμες τους, διευρύνοντας τις επιλογές για τους παίκτες. Τα πλεονεκτήματα αυτής της πρότασης αναγνωρίστηκαν σε όλο το φάσμα - από developers, από παρόχους υπηρεσιών cloud gaming, από διανομείς και φυσικά επίσης από ομάδες καταναλωτών. Και αυτό γιατί ξεκλείδωσε τις δυνατότητες της αγοράς cloud".

H Vestager ολοκλήρωσε τονίζοντας: "Αποστολή μας είναι...να βρίσκουμε δίκαιες λύσεις για όλους τους παίκτες, να συνεργαζόμαστε με άλλους οργανισμούς, όπως κάνουμε. Αυτό είναι το δικό μας Call of Duty". 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*