Η CD Projekt Red έδωσε συνέντευξή στο Eurogamer και σε ερώτηση σχετικά με το The Witcher 3: Wild Hunt, είπε πως κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης του παιχνιδιού υπήρχε η ανησυχία πως το περιεχόμενο δεν είναι αρκετό. Στη συνέντευξη, ο βασικός σεναριογράφος του τίτλου, Jakub Szamalek, είπε πως η ομάδα έφτιαξε πολλά διαγράμματα, δέντρα και πίνακες ώστε να καταφέρει να χτίσει μια εικόνα του κόσμου, των διαλόγων και των αποστολών για να μπορέσει να δει αν ο παίκτης είχε αρκετά πράγματα να κάνει. Προφανώς, όπως λέει ο ίδιος, η ομάδα έκανε λάθος αλλά κατά την ανάπτυξη του παιχνιδιού και με δεδομένο ότι ήταν το πρώτο παιχνίδι ανοιχτού κόσμου της CD Projekt Red δε μπορούσε να γίνει σωστή αξιολόγηση.

«Αυτό που δεν καταλαβαίνει ο κόσμος εκτός της βιομηχανίας είναι πως ένα παιχνίδι κατασκευάζεται από πολύ μικρά κομμάτια πριν συνδεθεί σε ένα ενιαίο σύνολο κάτι που καθιστά δύσκολη την αποδόμηση των διαφόρων προβλημάτων. Σε μια θεατρική παράσταση ακόμα και αν οι ηθοποιοί δεν είναι ντυμένοι με τα ρούχα της σκηνής μπορούν να αποδώσουν το έργο όπως πρέπει και ο σκηνοθέτης να δει το τελικό προϊόν. Σε ένα παιχνίδι όμως, μια μικρή αλλαγή μπορεί να φέρει τεράστιες επιπτώσεις στο σύνολο του τίτλου.», σημείωσε χαρακτηριστικά.
Το The Witcher 3 είναι διαθέσιμο για PC, PlayStation 4 και Xbox One και εδώ και λίγες μέρες και για το Nintendo Switch.Νέο firmware update για το PS5, τι αλλάζει στο σύστημα
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity