Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Κάκιστες σχέσεις Nintendo EA μαρτυρά στέλεχος

Οι Nintendo και ΕΑ δεν φαίνεται να έχουν και τις καλύτερες σχέσεις τον τελευταίο καιρό, κάτι που φαίνεται και σύμφωνα με πηγή της δεύτερης που μίλησε στο CVG και τόνισε πως από την πρώτη στιγμή, η εταιρεία του Kyoto θεωρούταν "νεκρή". H παραπάνω είδηση ακολουθεί την φήμη ότι η Nintendo δουλεύει πάνω σε δύο νέες κονσόλες και ουσιαστικά επιβεβαιώνει το γεγονός που θέλει την ιαπωνική εταιρεία να μην διατηρεί με όλους τους συνεργάτες της τις προβλεπόμενες επαφές.



Μιλώντας με το CVG, άνθρωπος που φέρεται να βρίσκεται στο εσωτερικό της EA αναφέρει πως η «Nintendo ήταν νεκρή για εμάς πολύ γρήγορα. Έγινε μια πλατφόρμα IP για παιδιά και δεν θέλουμε να κάνουμε παιχνίδια για παιδιά. Αυτό ισχύει σε μεγάλο βαθμό και για τις υπόλοιπες εταιρείες. Ακόμα και το Mass Effect στο Wii U, που ήταν μια πολύ δυνατή προσπάθεια δε θα μπορούσε ποτέ να αποφέρει μεγάλα οφέλη - και η EA, όπως και η Activision επικεντρώνονται μόνο σε τίτλους που θα μπορούν να είναι μεγάλα franchises». Φαίνεται πως το κλίμα για την εταιρεία του Κιότο τις τελευταίες μέρες θα μπορούσε να είναι πολύ καλύτερο. Η άποψή σας;

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
64 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • vonzuchter
    • και τι θα γινει πρεπει ολοι να γουσταρουμε τα πιστολιδια και τις εκρηξεις και τη βια και τα cinematic fps? ε δε τα γουσταρουμε ολοι πως να το κανουμε ρε ΕΑ...

    • Amiga500
    • Να θυμησω οτι η προηγουμενη κονσολα που η EA θεωρησε "νεκρη" και δεν την υποστηριξε ηταν το (αγαπημενο μου) Dreamcast.......??

      Ολοι ξερουμε φυσικα τι απεγινε........

      Κατι μου λεει οτι ΕΑ μαζι με καποια αλλη Αμερικανικη "εταιρεια" παιζουν πολυ βρωμικο παιχνιδι........αναλογο με αυτο που εγινε με το Dreamcast οπου κατα τη γνωμη μου σκοπος τους ηταν να πεταξουν την Sega εκτος παιχνιδιου, κατι που τελικα το εκαναν.

      Δυστυχως βλεπω και εδω την ιστορια να επαναλαμβανεται...........

    • Alucard
    • "Δε θέλουμε να κάνουμε παιχνίδια για παιδιά". Και το Mario για παιδιά υποτίθεται είναι, βγάλτε πρώτα κάτι του επιπέδου του Mario Galaxy ή του 3D World και μετά μιλάμε. Οκ, σίγουρα έχει θέματα συνεννόησης η Nintendo με πολλούς third-parties, αλλά να σεβόμαστε αυτό που δεν μπορούμε να ξεπεράσουμε.

    • nkav64
    • Άρχισαν τα όργανα πάλι με ανώνυμες δηλώσεις...αν όντως αληθεύουν τα όσα φέρεται να δήλωσε εκπρόσωπος της ΕΑ τότε ο άνθρωπος μάλλον δεν έχει ιδέα από gaming.

    • Sifs
    • Μπορεί να είναι λανθασμένη η λογική της EA και όντως να παίζεται βρώμικο παιχνίδι,όμως πραγματικά, κονσόλες της Nintendo διαφημίζονται και λανσάρονται πάντα για το νεαρό gaming κοινό,δίχως να προσφέρουν αυτό το παραπάνω,για τον μέσο gamer.Πόσοι δεν είδαμε ένα γιαπωνεζάκι να παίζει Μάριο και να χαίρεται στην διαφήμιση της εταιρίας,ή ακόμη περισσότερο,ποιος είναι ο τελευταίος τίτλος που ανακοίνωσε η Νintendo για να ικανοποιήσει πλήρως το hardcore κοινό...;;Δεν θέλω να γίνομαι κακός ούτε να κρίνω τις εταιρίες,όμως πρέπει να δούμε την άποψη και από τις δύο πλευρές.Η Νintendo μόνη της απωθεί τις φίλες.Ωστόσο για την EA,δεν είναι πρώτη φορά που διαμαχεί με την eεταιρία του Κιότο.

    • Sisyphus
    • Δηλαδή σύμφωνα με την ΕΑ, είμαι παιδί ετών 26, μάλιστα, δε με χαλάει...
      Υ.Γ Καλύτερα να φτιάχνεις παιχνίδια για παιδιά παρά για στρατόκ@υλους μαντραχαλαίους με νοητικό επίπεδο έλασσον του μηδενός...

    • spiros_rom
    • Η Sega χρεοκόπησε και έπαθε ότι έπαθε δεν είναι το ίδιο και με την Nintendo. 25δις δολάρια σην είναι η περιουσία της σε χρηματικό ποσό δεν βάζουμε καν τα ακίνητα! Τώρα για την ΕΑ το ξέρουμε εδώ και πολύ καιρό τον πόλεμο που έχει με την Nintendo, για την ακρίβεια μόνη της πολεμά γιατί σημασία η Nintendo δεν της δίνει πλέον. Όλη ξέρουμε φυσικά και το άκυρο με το origin που έφαγε η ΕΑ.

    • torico
    • ποιο ειναι το βρωμικο παιχνιδι της εα; τι αλλο θα γραψετε ακομα δε ξερω,δε πουλανε τα παιχνιδια της εα σε κονσολες /νιντεντο κ δεν ασχολειτε τι πιο απλο;;; χωνεψε το κ πατε παρακατω,κ με τις πωλησεις των bf/fifa καμια καουρα δεν εχει η εα να φτασει το 'επιπεδο' των μαριο.οτι πουλει αυτο βγαζουν shooter/sports,τα ιδια ισχυουν κ για activision/ubisoft

    • Amiga500
    • @spiros_rom

      Φιλε ασφαλως η Sega χρεοκοπησε αλλα θυμαμαι πολυ καλα τα τοτε ξενα περιοδικα του χωρου και ακομα πιο εντονα τα περιοδικα που καλυπταν τα μηχανηματα της Sega που αναρωτιοντουσαν και κατεκριναν ανοιχτα την ΕΑ για την επιμονη της "μεγαλης απο τοτε" EA στο να μην βγαζει ουτε ενα Fifa στο Dreamcast.......
      Οταν δε σε υποστηριζει εστω με ενα game ο τοτε κολοσσος των video games.....

      Αντιθετως επεσε με τα μουτρα στο Xbox 1 χωρις καν να ξερει αν αυτο θα εχει επιτυχια.

    • Amiga500
    • @torico

      Φιλε torico μαθε πρωτα λιγο ιστορια και μετα μπορεις να μου επιτεθεις οσο θες.

      Η ΕΑ δεν ειναι τοσο αγια οσο νομιζεις.......εκτος απο το να πληρωνει τους Youtubers οπως η MS εχει κανει και αλλους εκβιασμους στο παρελθον.


      http://uk.ign.com/articles/2009/04/21/ign-presents-the-history-of-sega?page=9

      -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

      "[Former Electronic Arts CEO] Larry Probst is a dear friend of mine. Larry came to me and said, 'Bernie, we'll do Dreamcast games, but we want sports exclusivity.' I said, 'You want to be on the system with no other third-party sports games?'

      "I looked at him and said, 'You know what? I'll do it, but there's one caveat here: I just bought a company called Visual Concepts for $10 million, so you'll have to compete with them.' Larry says, 'No, you can't even put them on the system.' I said 'Then Larry, you and I are not going to be partners on this system.'" -- Bernie Stolar
      -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

      Οταν λεω οτι μερικοι εδω μεσα ειναι ανιστορητοι.........

    • spiros_rom
    • Το θυμάμαι και αυτό φίλε μου Amiga500 και εγώ από περιοδικά το διάβαζα τότε, αλλά η διαμάχη της ΕΑ με την Nintendo υπήρχε ανέκαθεν, αλλά κανένας δεν παίρνει κονσόλα της Nintendo για να παίξει fifa! Μιλάω πάντα με ότι βλέπω από φίλους μου η και με αυτά που ακούω, μπορεί στην Ιαπωνία να παίρνουν κονσόλες της Nintendo για να χαρούν παιχνίδια της ΕΑ :-P

    • Amiga500
    • @spiros_rom

      Φιλε συμφωνω κι εγω μαζι σου οτι αν επαιρνα κονσολα της Nintendo το τελευταιο που θα με ενδιεφερε (μιλαω προσωπικα για εμενα) ειναι το να παιξω καποιο Fifa, βεβαια εμενα δε με νοιαζει γιατι εχω ηδη σχεδον ολες τις αλλες κονσολες.........για καποιον ομως που εχει μονο Wii U και θελει να παιξει και κατι αλλο, μπορει να ειναι μεγαλο θεμα.

    • Ben Masters
    • Ας φροντίσει να βγάλει η ΝΙΝ παιχνιδάρες όπως νέα FZERO , Animal Crossing , Eternal Darkness , WaveRace ... και ας σταματήσει τα παράπονα . Δεν της φταίει κανείς ...μόνη της τα έκανε όπως τα έκανε .

    • Alias
    • "εμεις δε βγαζουμε παιχνιδια για παιδια''!!!!! Σαν να λεει ο Απολλων Καλαμαριας ''εμεις δεν παιζουμε αντιποδοσφαιρο σαν την barecelona''! Και μονο η επηρρεια ενος zelda στη βιομηχανια ηταν απειρως μεγαλυτερη απο ολα τα ip της ΕΑ μαζεμενα

    • torico
    • εγω ξερω οτι οι εταιρειες πανε εκει που ειναι τα φραγκα,τωρα τις τακτικες που λες λιγο πολυ τις κανουν ολοι δε μου λεει κατι αφου εχουν λεφτα καλα κανουν απο τη στιγμη που βρισκουν κ τα κανουν,τωρα το τι λενε τα PR τους δε με ενδιαφερει καθολου εγω ξερω οτι οτι συμφωνια κ να γινει εαν δε σκασουν τα φραγκα τπτ δε γινετε.
      στο διαταυτα θελω να πω αυτο που ειπα κ στο προηγουμενο σχολιο,οπου δει λεφτα/κερδος η εα κ καθε εα εκει θα πα πιο απλα δε γινετε

    • torico
    • επισης αυτο που λετε οτι απο παλια κτλ δε πηγαινε η μια την αλλη οτι το ενα οτι το αλλο κ εκεινο γιατι ετσι γιατι αλλιως,τα θεωρω φαιδρα επιχειρηματιες ειναι τπτ περισσοτερο τπτ λιγοτερο.
      σχεδον τα μισα σχολια σε καθε ειδηση ειναι off topic ειτε για ιστορια της νιντεντο ειτε τι κ ποιους εξαγορασε η χ κτλ ψιλοχαος η κατασταση για κατι που εγω βλεπω πολυ απλα το λογο δεν εχει να κερδισει κατι η εα απο τι νιντεντο σε επιπεδο κερδους.

    • T_K_L_L_LUIGI
    • Μίλησε και η σιχαμένη εταιρία...θέλω να δω όταν αλλάξουν τα πράγματα τι θα λένε και πόσα franchise θα τρέχουν να τους δώσουν...

    • torico
    • luigi αυτο ακριβως εαν εχουν κερδος θα πανε εκει ειτε λεγετε νιντεντο η οπως θες αυτο λεω.

    • Chased
    • Εντάξει, κάποιοι θα βλέπουν μόνο όσα θέλουν να δουν! Το έχουμε καταλάβει!

      Εγώ, αυτό που θέλω να ρωτήσω τον torico είναι το εξής:

      Εσύ που υποστηρίζεις ότι δεν τρέχει τίποτα ανάμεσα στις εταιρείες, το 2011, στην Ε3 κοιμόσουν? Ή μήπως ζεις κάτω από πέτρα και δεν έχεις ακούσιε τις αμέτρητες πηγές που μιλάνε για κακές σχέσεις των εταιρειών και ειδικά για το θέμα του Origin?

    • torico
    • εαν διαβασες ειπα chased οτι οι PR χειραψιες μπροστα σε κοινο δε σημαινουν τιποτα αλλα μονο το λεφτα,πιο ξεκαθαρο απο αυτο που ειπα δε γινετε.το origin να υποθεσω οτι η νιντεντο δε το θελει μεστα ποδια της σωστα; αρα παλι στον ιδιο παρονομαστη φτανουμε παλι θα χανει κερδοι,πιο απλα δε γινετε πραγματικα

    • Looneyking
    • Το ότι οι δύο εταιρίες δεν έχουν τις καλύτερες σχέσεις είναι γνωστό εδώ και καιρό αλλά η δικαιολογία της ΕΑ ότι δεν θέλει να κάνει παιχνίδια για παιδιά είναι τουλάχιστον χαζή

    • Chased
    • Α ναι...Δηλαδή, το 2011 τα λεφτά υπήρχαν, ε? Πολύ ΤζΑΠ (Τζέφρι) μου βγάζει η ΕΑ! Όσο για το Origin, η ΕΑ το ήθελε ως αποκλειστικό μέσω διανομής ψηφιακού υλικού στο WiiU...Στις άλλες κονσόλες γιατί δεν το ζήτησε αυτό? Οέο?


      Όσο για τη δικαιολογία της για παιχνίδια για παιδιά και ότι δεν θέλει να φτιάχνει τέτοια, ένα μόνο πράγμα έχω να πω:

      Plants vs Zombies και Plants vs Zombies Garden Warfare!

    • gamelover
    • @torico έχεις δίκιο ότι τα το πιο σημαντικό είναι τα λεφτά!εννοείται ότι η ΕΑ θα πήγαινε αν υπήρχε χρήμα.. όλοι έχουμε καταλάβει ότι λειτουργεί σαν τον γύπα στη σαβάννα(στον υπερμέγιστο βαθμό).... αλλά κακά τα ψέμματα εγώ πιστεύω ότι υπάρχει ίντργκα στις 2 αυτές εταιρείες η οποία εντίνεται με το γεγονός ότι δεν υπάρχουν λεφτά....απλά αν υπήρχαν τα λεφτά δεν θα ήταν τόσο εμφανές...θα το κάνανε και οι 2 γαργάρα...
      (τουλάχιστον απο όλα αυτά που διαβάζω άνα καιρούς και απο τα παιδιά εδώ μέσα....)

    • BigDaddy
    • Δεν έχει ανάγκη η Nintendo έχει bayonneta 2.Βάλε και ένα trauma center 2 και ολα κομπλε!!!

    • Darkthronen
    • Νομίζω πως όπως και να το κάνουμε, η στρατηγική πολιτική για τέτοιες εταιρείες είναι must. Όχι πως συμφωνώ με τα -υποτιθέμενα- λεγόμενα του τυπά της EA, αλλά το επικοινωνιακό κομμάτι μετράει και πρέπει να πλασάρεται με ψυχρή λογική.

      Ούτε η ΕΑ έχει την πολυτέλεια για να προχωρούν στελέχη της σε τέτοιες δηλώσεις, ούτε όμως και για εταιρεία σαν τη Nintendo επιτρέπεται να βγάζει την εικόνα των προηγούμενων ημερών προς τα έξω...

    • alex4444
    • Να υποθεσω πως τα στελεχη της ΕΑ ειναι πανω απο 18, αρα ειναι ασφαλες να συμπερανει κανεις οτι δεν παιζουν WiiU, αφου ειναι για παιδακια. Και μετα κανουμε ειδηση το οτι καποια στελεχη της Νιντεντο δεν ξερουν για psn/xbl, οταν υπαρχουν στελεχη μεγαλων publishers που δεν εχουν παιξει παιχνιδια Νιντεντο.

      Ακου εκει, θεωρουν το mass effect 3 και καλο port, οταν εξ' αρχης γνωριζαμε πως δε θα εχει τα dlc. Η θεωρουν το FIFA 13, που ηταν απλα το 12 με νεες φανελες επενδυση? Πως θες να πουλησεις ρε μαγκα μου στο WiiU χωρις να προσπαθησεις να πεισεις ενα διαφορετικο κοινο?

    • Volga
    • Ειναι πραγματικα για τα καρναβαλια αυτη η εταιρια... χαχαχαχα. Χανει κοινο χωρις λογο μη βγαζοντας τιτλους για ολους. Αυτα με το οτι δεν πουλανε ειναι για γελια και απορω ποσο αφελης ειναι ορισμενοι...

      Στο pc να φανταστω που τα βγαζει ολα γινεται χαμος με τις πωλησεις ε; ορδες πωλησεων!!!

    • Cephalus
    • ΕΛΕΟΣ!!!1 καποιοι δεν λενε ακομα να καταλαβουνε τι εστυ νιντεντο! Τη αληθεια βγηκε και ειπε ο ανθρωπος και κραζουνε κιαποπανω μηπος και το νικκελοντεόν ειναι για ενιλικες

    • PetrifieD-
    • ΕΑ καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς. Δεν θέλουμε λέει να βγάζουμε παιχνίδια για παιδιά. Τι σιχαμερή εταιρία που έχει γίνει θέε μου. Το Μάριο που το θεωρεί η ΕΑ "παιδικό παιχνίδι" είναι 100 φορές καλύτερο από το battlefield. Αλλά συγνώμη ξέχασα, αν κάποιο παιχνίδι δεν έχει εκρήξεις ή όπλα (εκτώς και αν είναι αθλητικό) δεν είναι "hardcore" και είναι μόνο για παιδιά.

    • Amiga500
    • Αληθεια τα Harry Potter της EA τι ειναι...?????

      Μηπως ειναι RPGs...???

      Μηπως ειναι Simulation games...???

      Μηπως ειναι MMO.....???

      Η μηπως εινα παιχνιδια που απευθυνονται σε μικρα παιδια....????


      Το δουλεμα παει συννεφο.........και το χειροτερο ομως ειναι οτι υπαρχουν καποιοι που πιστευουν τα "φιδια" της EA....:P:P

      Ακου εκει δεν θέλουμε να κάνουμε παιχνίδια για παιδιά.......

      Αφιερωμενο λοιπον σε οσους την πιστευουν ενα "Super Hardcore 18+" game που κανει publishing η ΕΑ που αν το δουν η το παιξουν παιδια.......θα τα κανουν πανω τους...:P:P:P


      http://www.youtube.com/watch?v=YZtMJRPYoEs

    • Amiga500
    • @Cephalus

      ".......ΜΟΝΟ για παιδεια......."

      Δηλαδη εννοεις οτι φτιαχνει "παιδαγωγικα" παιχνιδια....:P:P (αστειευομαι)

      Επειδη ομως μαλλον εννοεις "μονο για παιδια"....θα συμφωνησω.

      Ας βγαλει λοιπον και καποιος αλλος (π.χ. ΕΑ) για τους μεγαλυτερους π.χ. για εμας, γιατι πρεπει σωνει και καλα να βγαζουν ολοι παιδικα παιχνδια??

    • Hernandez30
    • δηλαδή να μην περιμένουμε mass effect 1 και 2 σε Wii U δηλαδή;

      Για fifa δεν το συζητάμε κάν (τα έχω ξαναπεί και παλιότερα αλλά κανείς δεν ακούει) Το ξαναλέω Wii U για μάριο και donkey kong άντε και καμία δυνατή αποκλειστικότητα αν τύχει (βλεπε bayonetta 2) και μια κονσόλα current gen (PS4 ή XBOX one) για όοοοοοολαααααααααα τα υπόλοιπα.

      Δυστυχώς η κονσόλα απο μόνη της και ειδικά για έναν hardcore gamer δεν μπορεί να σταθεί

    • Hernandez30
    • Τώρα όλα τα υπόλοιπα σε όλες τις συζητήσεις λέγονται απλά για να λέγονται και να δημιουργόυν εντυπώσεις κτλ

      1. οι δέ nintendo fan έχουν παρωπίδες και σαν να τους έχει υπνωτήσει η Ν (βρήστε με όσο θέλετε η αλήθεια είναι)
      2. Οι υπόλοιποι καθομάστε και αναλύουμε τι και πως

      Την απάντηση την έγραψα παραπάνω και επιπλέον όλο αυτό δεν είναι τυχαίο. Είναι καθαρά στρατηγική της nintendo να θέλέι απο το 1990 και για τα επόμενα 200 χρόνια οι owners των κονσολών που έχουν βγεί να παίζουν Mario, Mario, Mario, Mario, Luigi, Mario, Mario, Mario

      Προσωπικά είμαι κάτοχος Wii U είμαι ευχαριστημένος αλλά όπως είπα και παραπάνω αν είχα μόνο αυτή την κονσόλα δεν θα είμουν καθόλου καλυμένος (να ναι καλά το PS3 και το PS4)

    • sheik
    • Ασχετα απο το ποσο καλη ή κακη σαν εταιρια ειναι η ΕΑ, ασχετα απο τις επιλογες της σχετικα με το WiiU , καλο θα ηταν, οπως λεει και ο Peter Moore, πριν βγει μια τετοια "ειδηση" στον αερα, να σκεφτομαστε λιγο. Οι "ανωνυμες πηγες", δεν αποτελουν ΠΟΤΕ ειδηση και δεν θα επρεπε απο μεγαλα sites να παρουσιαζονται ως τετοιες και μαλιστα πρωτες-πρωτες. Τον σκοπο τους τον πετυχαινουν βεβαια, οποτε λιγη προσοχη πιστευω δε θα εβλαπτε. Δημιουργουν κλιμα, συγκεκριμενα αρνητικοτατο(οχι πως δεν εχει βαλει τα χερακια της η Ν σε αυτο βεβαια). Απλα ειναι κριμα να βλεπουμε τετοια αρθρα που μου θυμιζουν κατι μεσημεριανες εκπομπες με τιτλους "ΣΑΛΟΣ απο την αποκαλυψη της ταδε οτι δεν φοραει σουτιεν". Σαλος πουθενα βεβαια, μονο στο μυαλο τους για να πουλησουν.

      Εντελως καλοπροεραιτα ολα αυτα.

      https://twitter.com/petermooreEA/status/426443269900226560

    • BigDaddy
    • Hernandez30 στο τελευταιo σου σχολιο περι παρωπίδων και υπνωτισμου φταιει ο εθισμος στο nintendo matrix.
      Στο θεμα επειδη τα πραγματα δεν πανε καθολου καλα Με το ενα νεο να διαδεχεται το αλλο η ολη φαση θυμιζει κατασταση εντατικης. Τα χειροτερα ερχονται παντα με τη νιντεντο αλαθανστη. Πολυ φοβαμαι ακυρωση για watchdogs εκδοση wii u...

    • Cephalus
    • @sheikΑκομα και να μην το ειπε δεν αλλαζει την αληθεα ότι τα νιντεντο ειναι για μωρα. Τελος ειτε μας αρεσει ειτε οχι! καπιος επρεπε να βγει νε το πει αυτο!!!

    • Nightwish
    • Αν και δεν ειμαι νιντεντο φαν ωφείλω να ομολογήσω ότι θα στεναχωρηθώ ιδιαιτέρως αν βγει απο το παιχνίδι

    • Ernesto
    • Αν ειναι αληθεια η δηλωση τοτε τα μονα που εχω να σχολιασω ειναι τα εξης:
      1ον δεν γινεται να μιλαει η ΕΑ για ποιοτητα παιχνιδιων απ τη στιγμη που βγαζει τα Battlefield οπως τα βγαζει,
      2ον οταν εχει παιχνιδια οπως το Harry Potter και το SIMS που ειναι η μεγαλυτερη απατεωνια. Το ιδιο παιχνιδι καθε 4 χρονια με διαφορετικα expansion (ιδια γραφικα, ιδια μουσικη) ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
      αλλά:
      Και η Νιντεντο δεν μας στα λεει καλα, αν εξαιρεσεις το Ζελντα και το Metroid, ολα τα υπολοιπα ειναι για παιδακια, ΤΕΛΟΣ. Το γεγονος οτι οι περισσοτεροι απο μας μας αρεσουν ειτε για το χαβαλε ειτε κυριως γιατι μας θυμιζουν τα παιδικα μας χρονια με gameboy και Ν64 δεν αλλαζει το γεγονος οτι τα (κουραστικα πλεον) Μαριο και Ποκεμον ειναι για μικρες ηλικιες.

    • alex4444
    • @Cephalus Tην καραμελα οτι ειναι για μωρα την πρωτοακουσαμε απο τη Σεγκα και τους φανς της πριν 25 χρονια, δεν ειναι κατι καινουριο. Δε θα κατσω για αλλη μια φορα να αναλυσω κατα ποσο ενα 6 χρονο ειναι γυρω στις 20 φορες πιο ευκολο να τερματισει ενα Uncharted απο ενα Mario και κατα ποσο η μεση ηλικια των αγοραστων Μαριο/Ζελντα κλπ δεν ειναι διαφορετικη απο ενος CoD.

      @BigDaddy Κανεις δε λεει οτι η Νιντεντο ειναι αλανθαστη, καθε αλλο. Κανει πατατες τη μια μετα την αλλη και πολλες φορες εις βαρος του ιδιου του καταναλωτικου της κοινου. Τουλαχιστον λαθη που αφορουν το μαρκετινγκ και οχι την αναπτυξη των παιχνιδιων της, γι'αυτο και συνεχιζουμε να στηριζουμε.

      Επισης οσο χρειαζεται διπλα στο wiiu ενα Ps4 για να εχει κανεις επιλογες, αλλο τοσο συμβαινει και το αντιθετο. Το να χανουν ολων των ειδων οι gamers τις παιχνιδαρες της Νιντεντο ειναι το ιδιο μεγαλη απωλεια με το να χανει ο κατοχος wiiu το gta. Κι αυτο νομιζω πως ειναι γενικη αληθεια πανω απο γουστα. Δε γινεται ενας publisher με 7-8 κυκλοφοριες το χρονο που αξιζουν απο 8,5 και πανω να περναει απαρατηρητος.

      Απλως σταματηστε να μας κουραζετε με τη γνωμη σας για τη Νιντεντο οσοι δεν ασχολειστε και δεν προκειται ποτε να ασχοληθειτε με την εταιρεια. Δεν εχετε γνωμη, καταλαβετε το. Εγω δεν πηγα να σχολιασω ποτε σε ενα κειμενο που αφορα το HALO θετικα η αρνητικα απο τη στιγμη που εχω παιξει/τερματισει μονο το 1ο της σειρας. Δεν εχω γνωμη και κανεις δεν εχει αναγκη να ακουσει τις εικασιες μου. Αυτα.

    • alex4444
    • @Ernesto Το Rayman Legends, αληθεια, σε κουρασε? Η μετατραπηκε σε χαρντκoριλα οταν ανακοινωθηκε για Ps3/x360?

    • nkav64
    • Φίλε alex4444 έθιξες ακριβώς τη ρίζα του προβλήματος. Κάθεται πολύς κόσμος και σχολιάζει πράγματα με τα οποία δεν έχει ασχοληθεί ποτέ για τους δικούς του λόγους και καλά κάνουν όλοι αυτοί και δεν ασχολούνται. Όμως το να σχολιάζεις κάτι με το οποίο δεν ασχολείσαι είναι πραγματικά κοροϊδία απέναντι στους υπόλοιπους και φαίνεται ξεκάρα η γύμνια των απόψεων όλων όσων δεν έχουν επαφή με κάποιο αντικείμενο. Η ελευθερία έκφρασης της γνώμης είναι όχι μόνο δικαίωμα αλλά και κάτι το οποίο όλοι μας πιστεύω υπερασπιζόμαστε. Αυτό όμως το οποίο δεν συνάδει με την εποχή μας είναι η έκφραση γνώμης η οποία προκύπτει από την αμάθεια ή ακόμα χειρότερα από την ημιμάθεια.

    • spiros_rom
    • http://n4g.com/news/1443452/the-ea-nintendo-rumors-squashed-by-peter-moore-shows-the-problem-of-anonymous-sources

      ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ!!! Αυτά είναι νέα μίλησε και επίσημα η ΕΑ :-P:-P:-P

    • PetrifieD-
    • @Cephalus

      Προφανώς δεν έχεις ασχοληθεί ποτέ με την nintendo και ανάθεμα αν έχεις παίξει ένα παιχνίδι της. Από αυτά που λές φαίνεται ότι ούτε το Mario (που από ότι καταλαβαίνουμε όλοι είναι το μόνο παιχνίδι της nintendo που ξέρεις) δεν έχεις παίξει. Είναι δυνατών να λές ότι η Ninty βγάζει παιχνίδια αποκλειστικά για παιδιά; ούτε καν για παιδιά, αλλά για μωρά; πάμε καλά; έχεις πιάσει στα χέρια σου έστω ένα gameboy; Για να σε δω εσύ που είσαι άντρας να τερματίσεις μία πίστα από Mario. Πόσες προσπάθειες θα σου πάρει άραγε; Τo CoD είναι πολύ πιο εύκολο, πίστεψέ με. Με 6 ώρες στο signle player δε πας πουθενά. Να δούμε δηλαδή τι πραγματικά είναι "hardcore".

      Συμφωνώ απόλυτα με Alex και Νικήτα. Αν θέλετε να σχολιάσετε φυσικά και μπορείτε αλλά καλύτερα να κατέχετε το αντικείμενο αλλιώς κινδυνεύετε να εκτεθείτε όπως ο φίλος Cephalus. H Nintendo μπορεί να έχει κάνει αρκετά λάθη κυρίως στο μάρκετινγκ αλλά ας μην τα ισοπεδώνουμε και όλα. Τα παιχνίδια που βγάζει η ίδια ή και τα 2nd party studio είναι ως επί το πλείστον διαμάντια. Και όπως αποδεικνύεται η είδηση είναι μούφα. Όταν τα ίδια τα στελέχη της ΕΑ βγαίνουν και διαψεύδουν τέτοιες δηλώσεις και μάλιστα δηλώσεις που μειώνουν την nintendo (κάτι που δεν τους χαλάει) τότε καταλαβαίνουμε όλοι ότι δεν πρέπει να εμπιστευόμαστε ανώνυμες πηγές. Το λέω αυτό γιατί και η προηγούμενη έιδηση στην οποία έγινε χαμός στα σχόλια, προήλθε από ανώνυμη πηγή. Απλά βλέπουμε όλοι ότι μερικοί (ακόμα και αν δεν ξέρουν) βρίσκουν ευκαιρία να "πετάξουν" την κακία τους.

    • spiros_rom
    • Είμαι 30 ετών, εδώ και μια εβδομάδα ένας φίλος μου ετών 35 χρόνια gamer πήρε στο WiiU το super Mario 3d word το παιχνίδι ήταν όλα τα λεφτά σε μια μέρα το τελειώσαμε! Ήρθαν και άλλη δύο φίλη μου μετά κάτσαμε και παίξαμε όλη μαζί, τρελό γέλιο το παιχνίδι. Δεν ξέρω τι σας έχει πιάσει μερικούς να ξεχωρίζετε τους gamers λες και η μικρότερη ηλικία που ασχολείται είναι τίποτα χαζά και εμείς η μεγάλη ήμαστε ποιο μάγκες και παίζουμε τα καλύτερα παιχνίδια που δεν χρειάζονται καν οδηγό στρατηγικής και σου δίνονται όλες η πιστές στο πιάτο, και απλός χαζεύεις από τα τοπία και όταν το τερματίσεις λες πω πω γραφικά και μετά λες παιχνιδάρα, μερικά άτομα το έχουν μπερδέψει αυτό γραφικά με την υπόθεση του παιχνιδιού.

    • BigDaddy
    • alex4444 μια νιντεντο υποσχεθηκε προσανατολισμο - αφωσιωση στους hardcore gamers oπως το ξερουμε στο ειδος αυτο πως ειναι σημερα γιατι ειναι βαρια δηλωση και δεν το εκανε!!!! Θα μπορουσαν παλιοι νιντεντακηδες και γενικοτερα gamers να πουν εξοργισμενα οτι εξαπατησε και οτι ειπε ψεματα γιατι "ειναι προκληση" με την καλη ενοια για oπιονδηποτε gamer μια τετοια φραση . Ουτε το ειπε κανεις ουτε τη κατηγορησε κανεις σε αυτο... απο οπου οτι και αν εφταιξε. Eιδικα οποιος γνωριζει πραγματικα τη σημαινει νιντεντο οχι μονο τωρα αλλα και απο παλια οχι μονο να διαβαζει αλλα και να την ζει .Που αν το ειχε κανει βεβαια αυτη την υποσχεση πραξη οσο επρεπε "η μαμα" εννοειται και θα φαινοταν στις πωλησεις με αλλα νουμερα και με μεγαλυτερο κοινο και δεν λεω με 3rd αλλα εστω με 2nd party.
      Ξερω η αληθεια ποναει ειναι λυπηρο αλλα ετσι ειναι.
      Και αυτο γιατι "ναι" σε κουραζει η γνωμη μας ειδικα οταν ειναι αληθεια και "ναι" μη τις διαβαζεις!!! Προσωπικη αποψη ειναι. Γιατι το πιος κουραζει φαινεται που υποστιριζει το λαθος σωστο και παιζουν με την νοημοσυνη αλλων με κουβεντες οπως οτι
      "μονο ενας κατοχος wii u τα ξερει ολα και εχει γνωμη οχι μονο σε αυτο αλλα στα παντα" και οι αλλοι δεν ξερουν τιποτα οπως το πιος θα εχει γνωμη που και που οχι. Οχι τιποτε αλλο αλλα για να μη θιγεις διατησιες που, πιος. και τι πρεπει. Οταν μεθαυριο και αν (που ειναι πολυ πιθανο) ανακοινωθει ακυρωση εκδοσεως watchdogs wii u τοτε συνεχιζε να λες οτι δεν ξερουμε οτι κουραζουμε και οτι δεν εχουμε γνωμη.

    • Amiga500
    • Παιδια να ξεκαθαρισουμε κατι πρωτα γιατι μερικοι τα εχουν μπλεξει λιγο στο μυαλο τους.
      Μπορει ολοι μας (μαζι και εγω) να γουσταρουμε και να παιζουμε Mario οπως και αλλα παιχνιδια της Nintendo, αλλα οπως και να το κανουμε ειδικα τα τελευταια χρονια η ιδια η Nintendo το αναφερει ξεκαθαρα οτι στοχευει στα παιδια.

      Συμφωνω με τον @spiros_rom σε αυτο που λεει οτι εμεις ως gamers δεν ειναι σωστο να ξεχωριζουμε τα μικρα παιδια απο τους μεγαλους μιας και υπαρχουν κοινα παιχνιδια που αρεσουν σε ολες τις ηλικιες, παρολα αυτα οταν αναφερομαστε στο προφιλ καποιας εταιρειας πρεπει να λαμβανουμε υποψιν μας και το target group που στοχευει αυτη, μιας και αυτο δινει και τον "μπουσουλα" στις αλλες εταιρειες στο τι παιχνιδια θα βγαλουν στην κονσολα της.

      Εμενα προσωπικα δε με πειραζει καθολου το να λεει καποιος οτι η Nintendo φτιαχνει παιχνιδια κυριως για παιδια γιατι τα τελευταια χρονια αυτο κανει.
      Αλλωστε οποιος ασχολειτε με τα Video games σιγουρα μεσα του (ασχετως ηλικιας) νιωθει και λιγο παιδι, κατι που μονο καλο ειναι κατα τη γνωμη μου.

      Αυτο που με πειραζει ειναι οταν εταιρειες οπως η ΕΑ που επι χρονια φτιαχνει παιχνιδια για παιδια, βρισκει δικαιολογειες του τυπου ......"δεν θέλουμε να κάνουμε παιχνίδια για παιδιά......." για να δικαιολογησει οτι δε θελει να ασχοληθει πια με το Wii U.
      Δικαιωμα της βεβαια αν δεν την συμφερει οικονομικα, αλλα οταν εχεις βγαλει Fifa ακομα και για την κουτση Μαρια...........ποιος να σε παρει στα σοβαρα........δηλαδη τα παιδια δεν παιζουν ποδοσφαιρακια.....??
      Ημαρτον.

      Για αυτους λοιπον που το "παιζουν" Hardcore Nintendακιδες και τα χωνουν σε οσους λενε οτι η Nintendo εχει στραφει στα παιχνιδια για παιδια τους προτεινω να αρχισουν να τα χωνουν πρωτα στον προεδρο της εταιρειας ο οποιος "ξεκαθαρα" αναφερει οτι η Nintendo "στοχευει" στα παιδια και τους γονεις τους.

      ........"The marketing has tremendously ramped up," Fils-Aime said. "And really where it comes down to is being crystal clear in who's your target. For us, this holiday with the Wii U, the target is ***parents and their kids***. So if you're watching primetime family entertainment, you're seeing our marketing. If you're a parent watching morning or daytime media, you're seeing our content.".............

      http://www.gamesindustry.biz/articles/2013-12-18-nintendo-targeting-wii-u-marketing-to-kids-families


      Πριν λοιπον τα χωσετε στους αλλους και βγαλετε μαλιστα και αρκετους εδω μεσα ασχετους........(αληθεια ποιος ειναι ο ασχετος εδω μεσα τελικα.....) χωστε τα στον προεδρο της Nintendo of America που λεει οτι λενε και αυτοι........

      Και το ξανατονιζω για να μην παρεξηγηθω, εμενα δε με χαλαει καθολου οταν καποιος λεει οτι η Nintendo φτιαχνει παιχνιδια μονο για παιδια, ισα ισα μαλιστα που το κανει αψογα και καλυτερα απο καθε αλλη εταιρεια του χωρου.

    • Volga
    • ...γεμάτοι 30άριδες οι Server του COD και του Battlefield...

      Πρέπει κάποιου να ξεχωρίσετε στο μυαλό σας ορισμένοι οτι υπάρχουν αληθοφανή φωτορεαλιστικά παιχνίδια και παραμυθένια παιχνίδια. Δεν μπορούμε να λέμε οτι το ένα είναι για παιδιά και το άλλο για μεγάλους. Μην λέμε οτι ναναι!

      Όπως υπάρχουν αληθοφανής ταινίες και παραμυθένιες ταινίες.

      Με την ίδια λογική ο Χ τύπος θα πει οτι το "il Postino" είναι ταινιάρα ενώ το Hobbit είναι ταινία για μωράκια με τους 7 νανους και τον κακό δράκο...

      Απαγορεύεται να αρέσουν και οι 2 ταινίες σε κάποιον;;;

    • Tobajaras
    • Η ηλιθιότητα της είδησης έγκειται στο ότι 1) μόνο του το Mario ή το Zelda αξίζει πολύ περισσότερο από όλα τα franchises της EA μαζί, οπότε είναι γελοίο να λέει η ΕΑ πως "ενδιαφερόμαστε μόνο για blockbusters" 2) τα περισσότερα franchises της EA ΕΙΝΑΙ για παιδιά. Παιδιά τα παίζουν, σε παιδιά απευθύνονται και ΘΕΛΟΥΝ να απευθυνθούν, παδιά τα αγοράζουν. Δεν είναι αυτό ακριβώς που λέμε "ώριμα παιχνίδια", που απαιτούν να έχει πήξει το μυαλό λίγο για να καταλάβεις πώς να παίξεις (μην αναφέρω πάλι την κατάντια της Bioware ή πως το ARMA είναι για άντρες πχ, το κουράσαμε).

      Αυτό δεν αναιρεί το γεγονός πως η Nintendo δεν ενδιαφέρεται να προσεγγίσει την υπόλοιπη αγορά οικιακών συστημάτων. Θέλει να ελέγχει ένα δικό της μικρόκοσμο με τους δικούς της όρους, και μέχρις εκεί, και οτιδήποτε δε δένει με αυτή τη λογική απλά αγνοείται. Βγάζει παιχνιδάρες, ναι, αλλά μόνο σε αυτά που ξέρει να κάνει καλά και δεν την απασχολεί να μάθει τι γίνεται εκτός Ιαπωνίας.

      Και, για το τελευταίο, η μαζική συρρίκνωση του αντίκτυπου των ιαπωνικών τίτλων την τελευταία 10ετία χοντρά χοντρά έχει συμπαρασύρει ΚΑΙ τη Nintendo, όσο κι αν η ίδια δε βλέπει τίποτα. Κατά μία έννοια, είναι ο πιο καθαρόαιμος indie developer στην αγορά.

    • Ernesto
    • @alex4444 Μιλησα γενικα. Το rayman οντως ειναι ενα καλο παιχνιδακι αν και αυτο μπορεις να πεις οτι ειναι για μικροτερες ηλικιες. (οχι οτι ειναι κακο η οτι η ΕΑ κανει κατι αλλο).
      Δεν ειναι κακο απαραιτητα αυτο που κανει η Νιν αλλα δειχνει πολυ εσωστρεφια οταν δεν συνεργαζεται με 3d parties να της προσφερουν διαφορετικα παιχνιδια, που θα την βοηθησουν και στις πωλησεις (και δεν εννοω την ΕΑ). Οπως και να εχει να βγαζεις συνεχεια Μαριο και μαριο και μαριο ειναι κουραστικο.

      Υ.γ. εχω GC και Ολα τα Gameboy πλην του Colour...

    • Chased
    • Μίλησαν όλοι οι ειδικοί με απόψεις του τύπου "έχετε υπνωτιστεί", "ζείτε σε NintendoMatrix" και "οι φανς είναι υπνωτισμένοι και τα βάζουν με όλους, αλλά εμείς αναλύουμε το τι και πως"...

      Ως δια μαγείας, όλοι οι υπόλοιποι έχουν δίκιο...μόνο και μόνο επειδή το λένε οι ίδιοι! Αυτοδιορίστηκαν νομοθέτες, δικαστές και εκτελεστές!

    • Volga
    • @Tobajaras +1000 Ακριβώς! Το θέμα με τη Nintendo δεν είναι τα παιχνίδια της.

      Η επιτυχία του XBOX δεν βασίστηκε στα παιχνίδια της Microsoft αλλά στην οργάνωση γύρω από την κονσόλα.

      Ακριβώς το αντίθετο γίνεται με τη Nintendo.

      Η Nintendo είναι ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ SOFTWARE HOUSE με το ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ HARDWARE Research ταυτόχρονα.

      Δεν συμπεριφέρεται σαν κατασκευαστής αλλά σαν Software House. Εγώ σαν gamer δεν έχω παράπονο από το τμήμα που κατασκευάζει τίτλους. Ειναι πραγματικά υπέροχοι και δεν είναι μόνο τα Mario τα Zelda και τα Metroid.

      Υπάρχουν τα Fire Emblem, Star Fox, F-Zero, Sin & Punishment, Baten Kaitos, Xenoblade, Last Story και πόσα άλλα..."παιδικά παιχνίδια" που λένε και κάποιοι... :P

      Αλλά επειδή δεν μπορεί να κάνει τα ΠΑΝΤΑ μόνη της.. πρέπει και η διοίκηση να καταλάβει οτι πρέπει να φτιάξει ένα οικοσύστημα ΦΙΛΙΚΟ προς τους κατασκευαστές!

    • ShrinkShady
    • Επειδή πιο τρομακτικό από το ψέμα, είναι η μισή αλήθεια, ειδικά όταν πασσάρεται με περιτύλιγμα σοφίας αμέριστης, ας δούμε λοιπόν το επόμενο..
      "We have an offering of software for the end of this calendar year that encourages family fun at home. Nintendo is preparing a number of Wii U games for next year that greatly appeal to highly skilled users, but at the end of this calendar year, we have quite a few offerings that can be played by the whole family, dad and the kids, or grandparents and the kids", Satoru Iwata
      http://www.gengame.net/2013/11/iwata-wii-u-games-for-highly-skilled-users-coming-next-year/
      .Και έτσι, μένουμε πάντα παιδιά...

    • alex4444
    • @BigDaddy Σαφως και νοιωθουν εξαπατημενοι οι φανς της Νιντεντο για την πορεια του wiiu καιο την ελλειψη 3rd party στηριξης. Σαφως και κραζουμε πολλα κακως κειμενα της. Δε θα το κανουμε ομως σε μια διαρροη απο "αγνωστη πηγη". Ασε που στο παρων αρθρο το κεντρικο θεμα δεν ειναι οτι το WiiU εχει τελειωσει για την ΕΑ. Το ξερουμε ενα χρονο τωρα. Το θεμα ολο ειναι η υποτιμηση της Νιντεντο και ολων εμας που αγοραζουμε προιοντα της απο εναν publisher που μας εχει φερει εμετο πολλες φορες με τις τακτικες του.

      Για το watch dogs αν επισημοποιηθουν τα δυσαρεστα, να εισαι σιγουρος πως κανεις δεν προκειται να πει "ασε μας ρε Ubisoft". Ειναι ενα ΑΑΑ παιχνιδι που κανει μπαμ πως λειπει απο την βιβλιοθηκη του wiiu κι απο εναν developer που εχει δειξει το λιγοτερο συμπαθεια στην κονσολα της Νιντεντο. Απλα συνηθως σε κατι τετοια, τα πρωτα σχολια αφορουν υποτιμηση του Μαριο και λοιπων ΙΡ και η συζητηση ξεφευγει.

      Παντως εχε υπ' οψιν σου οτι πολλων ειδων τετοια νεα ευκολα θα μπορουσαν να διαρρευσουν για το φορητο της Σονυ, αλλα για καποιο λογο δε τα σκαλιζουν και πολυ. Μαλλον δε γινεται το αντιστοιχο τρολλαρισμα απο Νιντεντο φανμποις για να ξεκιναει επανασταση σε καθε αντιστοιχο αρθρο.

    • BigDaddy
    • alex4444 οτι ειπες +1 απο μενα συν αν ειχε πιο δυνατο μηχανημα πιστευω να ερχοντουσταν παιχνιδια και με καλυτερο μακρκετινγκ και motos.To watcdogs to φοβαμε μακαρι να μη γινει ετσι Κριμα η ολη κατασταση.Θυμασε το cargoyle's quest?castlevania gameboy οταν τα παιζαμε ωραια που ηταν εε?Τωρα τι βλεπουμε castlevania reboot (ps3 xbox 360?) που δεν ειναι ασχημα τα δεχεται ο κοσμος.και λεει ναι φερτε το.!!! εεε Θελω να πω οτι καπως η νιντεντο θα μπορουσε κατι τετοια ονοματα να τα φερει με το δικο της τροπο - προτασεις σε δικο της συστημα.
      Για το φορητο της σονυ πιστεψε το εχουν αφησει σαν καραβι ακυβερνητο με indies games και ps plus με τσαμπα παιχνιδια!!! Πουλαει δεν πουλαει .... Εναν gamer τον νοιαζει τι παιχνιδια ερχονται στα χερια του που και με πιο τροπο..Οχι αν ανεβοκατεβαινει μια μετοχη η οχι και απο πιον!!!Γιατι σημερα ανεβαινει αυριο κατεβαινει. Απο καθε εταιρια.Ουτε μετοχοι ειμαστε ουτε αναλυτες. Θεματα υπαρχουν και θα υπαρχουν αλλου λιγο αλλου πολυ αλλου παντου.
      Και τρολαρισμα δεν ειναι alex!!! ειναι παραπονα-επιθυμια-αληθεια για να φερει η νιντεντο επιτελους μια κονσολα οπως τοτε που θα καλυβει μεγαλυτερο κοινο "ναι" χωρις τρελο ιnnovation χωρις τιποτα. Μονο παιχνιδια!!!... για ολους!!!.Τοσο απλα. Πιστεψε με οτι αξιζει να κραχτει θα κραχτει οπως πρεπει.Εσυ λες οτι εξαπατησε η νιντεντο εγω ομως δεν το λεω Αντθετως λεω οτι τη συγχωρω και λεω κανε αυτο που ειπες πραξη στο επομενο. Εκει ειναι η μαγκια Καλυτερα να εισαι κρυφα αισιοδοξος παρα να μην παραδεχεσαι μια αληθεια ελπιζω να καταλαβαινεις τι ενοω..(παει για wii u και τη νεα κονσολα) ... για να ειναι ολοι ευχαριστημενοι και η ιστορια των games να γραφει καλως.
      συφμωνω με Amiga νιωθει και γουσταρει οπως θελει ο καθενας οποιοδηποτε μπορει να πει ειμαι παιδι νιωθω παιδι.Παιζω σαν παιδι.Ειτε με μαριο ειτε με cod λεω τυχαια ονοματα.
      Ομως η νιντεντο επρεπε να βγαλει παιχνιδια λιγο πιο ....ξερεις.Μη θεωρειτε δεδομενο οτι καποιος ξερει μονο εφοσον ειναι κατοχος wii u λες και το wii u ειναι η ανακαλυψη της χαμενης "Ατλαντιδας" η το "χαμενο αγιο δισκοποτηρο" που θα σωσει τα παντα και θα σωθουν με αυτο οι παντες..Μη αποκλειεις επσισης το γεγονος οτι μπορεις να εχεις μια κονσολα ως δικη σου που απλα δεν τη εχεις αγορασει.
      Λοιπον κερναω και μια τσικουδια ετσι για να μη ξεροσταλιαζει ο φιλος gamelover.:P

    • Amiga500
    • Χαχαχαχαχαχαχα πραγματικα γελασα με την ψυχη μου.....:P:P:P

      Το τι σκαρφιζονται μερικοι εδω μεσα για να καλυψουν την παντελης ελλειψη επιχειρηματων τους δεν λεγεται.......

      Μεχρι και ψευτες θα μας βγαλουν γιατι λεμε την αληθεια......

      Τους προκαλω λοιπον να μου πουν ποια αλλα παιχνιδια για "highly skilled users", (αυτος κι αν ειναι αμφιλεγομενος ορος,.......δηλαδη για να τερματισει καποιος το Mario δεν πρεπει να ειναι "highly skilled"????) εκτος απο τα "The Amazing Spider-Man 2", "Bayonetta 2" και "Watch Dogs" (αν βγει τελικα...) εχουν ανακοινωθει επισημα και τα περιμενουμε για το Wii U το 2014....???

      Ετσι για να γελασουμε λιγακι με τον ορο "highly skilled users" που στην πραγματικοτητα αναφερεται σε "καθε παιχνιδι που τερσταρει εντονα την ικανοτητα του παιχτη"......αρα και το Mario μπαινει σε αυτη την κατηγορια αφου σε καποια σημεια ειναι αρκετα "challenging" δλδ "απαιτητικο"!!
      Γελαει ο κοσμος......

      Ιδου λοιπον η Ροδος, ιδου και το Πηδημα..........

      Περιμενω λοιπον να μου πουν οι "προστατες της αληθειας" τα "adult games" κι οχι το πονηρο "highly skilled" games που πιανει τα παντα......

      Εγω εγραψα τρια ηδη γνωστα, περιμενω την λιστα με τα επομενα του 2014..........αν τα δειτε γραψτε μου....

      Αυτα, για να καταλαβουν ολοι ποιοι ειναι οι ψευτες και ποιοι κατασκευαζουν ψεματα.

    • Chased
    • Zelda Warriors, Project X, DKCTF για να πούμε άλλα τρία ήδη γνωστά!

      Και το πονηρό δεν είναι τα highly skilled games, ο πονηρός και ο ψεύτης είσαι εσύ που προσπαθείς να αλλάξεις το τι λέμε σε κάτι που συμφέρει εσένα και τα «επιχειρήματά» σου. Μιλάμε για highly skilled users' games και όχι να το γυρνάς σε adult...Αν θες adult, μπορείς να γράψεις κάποιες ορολογίες σε Google Search και θα βρεις ό,τι θες!

      Νισάφι πια με όσους λένε πως τα γραφικά είναι αυτά που κατηγοριοποιούν τα παιχνίδια...

      Υ.Γ.: Και μάλιστα, οι ίδιοι που τα λένε αυτά, πάνε και παίζουν Borderlands, μετά! FFS!

    • Amiga500
    • @Chased

      Εσυ συνεχισε να προσβαλεις οταν στριμωχνεσαι.......δειχνεις το επιπεδο σου.....
      Δε νομιζω να σε εχω προσβαλει ποτε εστω κι αν διαφωνουμε.
      Το παραβλεπω λοιπον.....για να μη με πεις και εμπαθη...

      Zelda Warriors και Project X θα τα δεχτω μεν αλλα θες να μου πεις οτι εσενα σε καλυπτουν 2 παιχνιδια.......αν τελικα βγουνε και τα δυο φετος.....

      Το Donkey Kong Country: Tropical Freeze (απο ηλικιες 3+) δεν το λες και Adult game......
      Εκτος βεβαια κι αν θεωρεις οτι εχουν το ιδιο περιεχομενο π.χ. τα Castlevania Lords of Shadow , Tomb Raider , Dark Souls η το GTA.....με το Donkey Kong Country: Tropical Freeze....??? Παμε καλα..???

      Οταν καταλαβεις οτι το Wii U δεν πασχει απο "highly skilled games" αλλα γενικα απο παιχνιδια και κυριως "adult" περιεχομενου παιχνιδια.....τα ξαναλεμε.

      Παραδειγμα το Call of Duty διαρκει μολις 6 ωρες στο Single Player και ειναι 10 φορες πιο ευκολο απο το Mario.......το Call of Duty ομως θεωρειτε "adult" game ενω το Mario "παιδικο" παντα λογω "περιεχομενου".

      Ελπιζω καποια στιγμη να καταλαβετε οτι το Wii U πασχει απο "adult games" και οχι απο "δυσκολα παιχνιδια".

      Γι αυτο αν δεν μπορεις να καταλαβεις τη διαφορα, μην γραφεις οτι σου ερθει.

    • Chased
    • Amiga, ο σκοπός μου δεν ήταν να σε προσβάλλω, απλώς εσύ αποκάλεσες άλλον χρήστη «ψεύτη» και σου απάντησα στον ίδιο τόνο. Επίσης, στο σχόλιό σου, που βαρέθηκα να απαντήσω πάλι, είχες γράψει ότι η μετοχή το 2007 ανέβηκε λόγω του Wii και όταν σου απάντησα αρχικά, απάντησες ξανά με εντελώς άσχετο τρόπο (μιας και το θυμήθηκα). Ο ίδιος το έγραψες, ο ίδιος έγραψες μετά ότι «αν δεν καταλαβαίνεις(εγώ) ελληνικά...», ενώ έγραψα αυτά που έγραψες.

      Πάμε παρακάτω:

      "Zelda Warriors και Project X θα τα δεχτω μεν αλλα θες να μου πεις οτι εσενα σε καλυπτουν 2 παιχνιδια.......αν τελικα βγουνε και τα δυο φετος....."

      --Φυσικά και δεν με καλύπτουν! Είπα εγώ κάτι τέτοιο? Εδώ μιλάγαμε για το αν έρχονται τέτοια παιχνίδια, όχι για το αν φτάνουν! Γιατί αν θες να πάμε στο αν φτάνουν, όχι, δεν φτάνουν. Όπως δεν φτάνουν ούτε του PS4, ούτε του XOne, ούτε του PS3 και X360. Μην ξεχνάς ότι μιλάς σε κάποιον που αγοράζει πάνω από 1 και, σχεδόν πάντα, πάνω από 2 πλατφόρμες για να παίζει. Οπότε, όχι. Καμίας κονσόλας ή PC τα παιχνίδια δεν φτάνουν μόνα τους, ασχέτως περιεχομένου και κατηγορίας.


      "Το Donkey Kong Country: Tropical Freeze (απο ηλικιες 3+) δεν το λες και Adult game......"

      -- Άντε πάλι με τα adult games. Είπαμε να μην το αλλάζεις όπως θες εσύ. Μιλάμε για «high skilled users' games». Παιχνίδια hardcore ενασχόλησης, δηλαδή, όχι ψευτο-hardcore, λόγω γραφικών και βίας!


      "Οταν καταλαβεις οτι το Wii U δεν πασχει απο "highly skilled games" αλλα γενικα απο παιχνιδια και κυριως "adult" περιεχομενου παιχνιδια.....τα ξαναλεμε."

      --Αν θες να το γυρίσουμε σε θέμα Adult, τότε δεν θα διαφωνήσουμε, γιατί αυτό είναι κάτι που με ενοχλεί και εμένα και το έχω πει. Όμως, κατά βάση, με νοιάζει το παιχνίδι να είναι καλό και όχι τόσο το τι theme έχει. Πώς να το κάνουμε?


      "Παραδειγμα το Call of Duty διαρκει μολις 6 ωρες στο Single Player και ειναι 10 φορες πιο ευκολο απο το Mario.......το Call of Duty ομως θεωρειτε "adult" game ενω το Mario "παιδικο" παντα λογω "περιεχομενου""

      -- Ε και τί? Τώρα αυτό το λες ως καλό?


      "Ελπιζω καποια στιγμη να καταλαβετε οτι το Wii U πασχει απο "adult games" και οχι απο "δυσκολα παιχνιδια".

      Γι αυτο αν δεν μπορεις να καταλαβεις τη διαφορα, μην γραφεις οτι σου ερθει."

      --Το έχουμε καταλάβει...Απλώς δεν μας ενδιαφέρει όσο κάποιους άλλους! Περνάμε καλά είτε με «ενήλικα» είτε με τα «υπόλοιπα» παιχνίδια. Τα άλλα είναι απλώς για να δικαιολογήσουμε την ενασχόλησή μας με αυτά! Στην τελική, όλα τα παιχνίδια με 6-7 πλήκτρα παίζονται...

    • Amiga500
    • @Chased

      Επειδη κι εγω γουσταρω με χιλια τα "παιδικα " παιχνιδια (προχτες αγορασα το Knack στο PS4 μου και εχω ξετρελαθει) κι επειδη και οι δυο συμφωνουμε στο οτι το Wii U πασχει απο "adult games" και οχι απο "δυσκολα παιχνιδια" απορω γιατι μου τα χωνεις....??

      Ποιος σου ειπε οτι και εμενα δε με ποναει που οι εταιρειες δεν βγαζουν παιχνιδια στο Wii U???
      Απλα βλεπω οτι η Nintendo σφυριζει αδιαφορα και αυτο με τρελαινει ακομα πιο πολυ......γι αυτο και γραφω για τα λαθη της.

      Η Nintendo αξιζει να ξαναγινει η παλια καλη και ΤΕΡΑΣΤΙΑ Nintendo της εποχης NES-SNES που και δυνατα -ανταγωνιστικα μηχανηματα εφτιαχνε και ολοι την σεβοντουσαν και εβγαζαν τα παιχνιδια τους σε αυτα.
      Μονη της διωχνει πολυτιμο (οικονομικα) κοσμο........

      Οπως αψογα παντρεψε τα παιχνιδια των αλλων κατασκευαστων με τα απιστευτα δικα της παιχνιδια την "τοτε εποχη" που ανεφερα, το ιδιο μπορει και πρεπει να κανει και τωρα που η εποχη ειναι και πιο "πονηρη" αλλα και πιο "επικινδυνη" απο τοτε.

      Η Nintendo πρεπει να ειναι μπροσταρης των εξελιξεων οπως παλια και οχι να τις ακολουθει.

*