Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

The Evil Within Hands On

*
O Shinji Mikami δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Δεν θα ήταν υπερβολή να πει κανείς πως τα έργα του έχουν καθορίσει σε έναν βαθμό τη σύγχρονη gaming σκηνή, δημιουργώντας μια ολόκληρη σκηνή. Αν και το όνομα του κατά καιρούς έχει κάνει την εμφάνισή του σε μια ευρεία γκάμα τίτλων, χωρίς αμφιβολία όταν το κοινό ακούει το όνομα “Shinji Mikami”, η πρώτη σκέψη που έρχεται στο μυαλό είναι φυσικά το Resident Evil. Μετά το RE4 και την αποχώρησή του από το δημοφιλές franchise, οι εμφανίσεις του χαρισματικού Ιάπωνα ήταν ελάχιστες, με πιο πρόσφατη αυτή στο Shadows of the Damned στο ρόλο του Creative Producer, ενώνοντας δυνάμεις με τον Goichi Suda. Μετά από 3 χρόνια απουσίας, ο Shinji Mikami είναι έτοιμος να επιστρέψει με έναν τίτλο που υπόσχεται μια «επιστροφή στις ρίζες». Το όνομα αυτού; The Evil Within. Τα λίγα videos που έκαναν την εμφάνισή τους από την ανακοίνωση του τίτλου σίγουρα κατάφεραν να αιχμαλωτίσουν το ενδιαφέρον όσον ζητούσαν μια επιστροφή του Shinji Mikami στο survival horror. Πρόσφατα είχαμε την ευκαιρία να ταξιδέψουμε στα γραφεία της ZeniMax στο Λονδίνο και να πάρουμε μια πρώτη γεύση, δοκιμάζοντας έναν κώδικα του τίτλου ο οποίος παρά την επικείμενη κυκλοφορία στις 24 Οκτωβρίου, δεν ήταν από την τελική έκδοση.



Όπως ήδη γνωρίζουμε, το The Evil Within θα είναι ένας survival horror τίτλος με προοπτική τρίτου προσώπου και πρωταγωνιστή έναν detective εν ονόματι Sebastian Castellanos. Ο κώδικας που μας περίμενε στο event διέθετε δύο αποσπάσματα από δύο διαφορετικά chapters του τίτλου, όπου και μπορούσαμε να έρθουμε σε επαφή με τους βασικούς μηχανισμούς του gameplay, την γενικότερη ατμόσφαιρα του τίτλου, αλλά και μια πρώτη γεύση από τους γρίφους που ο Sebastian καλείται να επιλύσει. Από τα πρώτα δευτερόλεπτα η αίσθηση του χειρισμού είναι γνώριμη, ακολουθώντας τα πρότυπα τίτλων όπως το Dead Space, με την over-the-shoulder προοπτική να προσφέρει επαρκή αντίληψη του χώρου. Σαν ένας σωστός detective ο Sebastian διαθέτει το πιστό του περίστροφο, μια καραμπίνα, ένα μαχαίρι, καθώς και ένα «ιδιαίτερο» crossbow. Τα πυρομαχικά δεν βρίσκονται σε αφθονία, αναγκάζοντας τους παίκτες να «διαλέγουν» τις μάχες τους, επιλέγοντας που θα πολεμήσουν και που θα «κρυφτούν», αποφεύγοντας την αντιπαράθεση. Για το τελευταίο κομμάτι, τα επίπεδα διαθέτουν μια πληθώρα σημείων που εξυπηρετούν αυτόν ακριβώς τον σκοπό, όπως ντουλάπες ή κρεβάτια τα οποία ο Sebastian μπορεί να χρησιμοποιήσει μέχρι το πέρας του κινδύνου. Επιπρόσθετα, ο Sebastian έχει και την δυνατότητα να κάνει sneaking σε περίπτωση που η παρουσία του δεν έχει γίνει αντιληπτή, ούτως ώστε να καταφέρει ένα stealth hit χωρίς να ειδοποιεί τους κοντινούς εχθρούς.



Σε αυτή τη τελευταία πρόταση η λέξη ‘hit’ χρησιμοποιείται εσκεμμένα, αφού ο μόνος τρόπος με τον οποίο ο Sebastian μπορεί να απαλλαχθεί μόνιμα από κάποιον εχθρό είναι να τον «κάψει» όσο αυτός κείτεται στο έδαφος, χρησιμοποιώντας τα σπίρτα που έχει στο inventory του. Κάτι που θα χαροποιήσει τους «σκληροπυρηνικούς» fans του survival horror είναι το γεγονός ότι ο αριθμός των σπίρτων είναι πεπερασμένος - και μάλιστα μικρός, κάτι που συμβάλλει ακόμα περισσότερο στην διαδικασία επιλογής της κάθε μάχης.



 Η πλοήγηση στους χώρους και ο «ρυθμός» της δράσης είναι σε γενικές γραμμές αργός, δίνοντας «χώρο» στο περιβάλλον να συμβάλλει στη δημιουργία της κατάλληλης ατμόσφαιρας - και κάνοντας την κάθε αναμέτρηση να εκτοξεύει την αδρεναλίνη στα ύψη. Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να σημειωθεί ότι πέραν τον «τυπικών» εχθρών, την εμφάνισή τους κάνουν και πλάσματα (πάντα με προθέσεις κάθε άλλο παρά φιλικές), στα οποία οι σφαίρες δεν έχουν απολύτως κανένα αποτέλεσμα. Σε αυτές τις περιπτώσεις ο Sebastian δεν έχει καμία άλλη επιλογή από το να τρέξει και να αναζητήσει καταφύγιο, με τα -scripted- κυνηγητά να δίνουν έναν έντονο “survival” τόνο στην όλη εμπειρία.
Στα επίπεδα που είχαμε την δυνατότητα να περιηγηθούμε, οι επιρροές από διάφορους τίτλους που άφησαν το στίγμα τους στο είδος του survival horror είναι εμφανείς, με έντονο το άρωμα του Resident Evil 4 αλλά και της σειράς Silent Hill. Το «επαρχιακό» σκηνικό του χωριού (με τους εμφανώς εχθρικούς και κάπως «απόκοσμους» στην εμφάνιση χωρικούς), μια απομονωμένη έπαυλη με παγίδες που περιμένουν τους ανεπιθύμητους επισκέπτες αλλά και κλειστοφοβικοί διάδρομοι, υπόγεια και σκοτεινά δωμάτια όπου η σκουριά, το μέταλλο και το αίμα αποτελούν το κύριο συστατικό του διάκοσμου, δίνουν όλα δυναμικά το «παρών», δημιουργώντας ένα σύνολο ταιριαστό - αν και «γνώριμο». Τέλος, από αυτό το σύνολο δεν θα μπορούσαν να λείπουν και οι γρίφοι, οι οποίοι χρησιμοποιώντας έξυπνα το context της πλοκής και του επιπέδου στο οποίο ο πρωταγωνιστής κάθε φορά βρίσκεται θα προκαλέσουν την παρατηρητικότητα, αλλά και την ευρηματικότητα των παικτών.



Και αν όλα τα παραπάνω δεν ήταν αρκετά, καθ’ όλη τη διάρκεια της περιπέτειάς του ο Sebastian θα πρέπει να αντιμετωπίζει τον Ruvik. Ο Ruvik είναι ένας μυστηριώδης χαρακτήρας, ο οποίος κάνει την εμφάνισή του σε scripted αλλά και random στιγμές, άτρωτος στα όπλα, πάντα βαδίζοντας αργά και απειλητικά προς το μέρος του πρωταγωνιστή. Αν καταφέρει να φτάσει στον… στόχο του, το αποτέλεσμα τις περισσότερες φορές είναι ο θάνατος - ή η δραματική μείωση της ενέργειας. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι ο Sebastian μπορεί να τρέξει, κάτι τέτοιο όμως μειώνει την μπάρα της Stamina. Αυτό σημαίνει ότι πέραν της κάθε μάχης, οι παίκτες θα πρέπει να διαλέξουν προσεκτικά και τα σημεία που θα τρέξουν. Από τεχνικής άποψης, δεδομένου ότι ο κώδικας που είχαμε στη διάθεσή μας δεν είναι αυτός της τελικής έκδοσης, οποιαδήποτε συμπεράσματα θα είναι μάλλον αβάσιμα, αφού μπορεί να μην αντικατοπτρίζουν το τελικό προϊόν. Παρ’ όλα αυτά, η τροποποιημένη έκδοση της id Tech 5 δείχνει να τα καταφέρνει αρκετά καλά, αν και σίγουρα το αποτέλεσμα δεν διεκδικεί δάφνες. Ο ήχος βοηθάει αρκετά με ambient και background θορύβους να ανεβάζουν την αδρεναλίνη αλλά και να κρατάνε τους παίκτες μονίμως σε εγρήγορση, δίνοντας την εντύπωση ότι ο κίνδυνος μπορεί να παραμονεύει στην επόμενη γωνία (κάτι που συνήθως… ισχύει). Ένσταση αποτελεί η ερμηνεία του Sebastian, η οποία μάλλον κρίνεται… αφηρημένη - αν όχι εκτός τόπου και χρόνου. Σε σημεία κινδύνου ή κάποιου φρικτού θεάματος, ο Sebastian παρουσιαζόταν εξαιρετικά ήρεμος, αν όχι “cool”, σαν πρωταγωνιστής σε ταινία δράσης, κάτι που αν μη τι άλλο λειτουργούσε αρνητικά στη ατμόσφαιρα και το immersion.



Αν και είναι νωρίς ακόμα για την διεξαγωγή συμπερασμάτων, η εντύπωση που δίνει το The Evil Within είναι σαν το Resident Evil να συναντά το Silent Hill - και με τη σειρά του να συναντά το Shadows of the Damned. Οι «νότες» από την κληρονομιά του Mikami είναι εμφανείς, όσο εμφανείς είναι και οι επιρροές από την σειρά της Konami, κυρίως στον τομέα των εχθρών αλλά και της «απόκοσμης» ατμόσφαιρας. Ταυτόχρονα όμως δεν λείπουν και οι στιγμές όπου το «απόκοσμο» στοιχείο αγγίζει τα όρια του εσκεμμένα «τραβηγμένου», σαν να έχει βγει από B-movie, καθώς και ένας πρωταγωνιστής που (σε στιγμές) μάλλον δείχνει να μην αντιλαμβάνεται ακριβώς την κατάσταση στην οποία βρίσκεται.



Χωρίς να είμαστε σε θέση να κρίνουμε από τη σύντομη επαφή που είχαμε με τον τίτλο κατά πόσο όλα αυτά τα στοιχεία «δένουν» μεταξύ τους, οι πρώτες εντυπώσεις σίγουρα είναι θετικές, αφήνοντας πολλές υποσχέσεις για τους fans του survival horror. Το μόνο που μένει είναι να κάνουμε υπομονή μέχρι τον Οκτώβριο.


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
15 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Bethesda Softworks

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Bethesda Softworks

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    AVE

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • The Evil Within
    • 18+ pegi 18+
      • 7.9 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (51)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://theevilwithin.com/ FOLLOWERS 15 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • korko
    • ένα από τα παιχνίδια που δεν χάνονται.μόνο για αυτό και το νέο batman θα πάρω νέα κονσόλα το καλοκαίρι

    • Connie GR
    • Μέχρι και την στιγμή που ανέβηκε το κείμενο δεν είχε ανακοινωθεί η αλλαγή ημερομηνίας κυκλοφορίας... Πέσαμε στην περίπτωση... :P

    • majorfox
    • Φαινεται οτι το Evil Within θα ειναι το καλυτερο Horrror ξεκινημα για τη νεα γενια αλλα και για την παλια αλλο ενα καλο Horror.

    • babis_1984
    • Κωσταντίνε επειδή είμαι παρά πολύ ,μα πάρα πολύ φανατικός με τα Resident Evil και πολύ περισσότερο φαν του Mikami, με αυτά που μας μετέφερες,τελικά,έχω μεγάλες ελπίδες.Γιατί με το πρόσφατο trailer που μας είχαν δώσει,είχα απογοητευτεί.Είδα cover και διάφορα τέτοια και ξενέρωσα..

    • TheLuckyShamrock
    • Σωστός ο Πάγος13. :P Πάντως, σε αυτό το παιχνίδι φαίνεται ότι θα πρέπει να είμαστε μόνιμα στο τρέξιμο από τους κακούς και αυτό δε μου αρέσει ιδιαίτερα. Θέλω να παίρνω και μια ανάσα. :P

    • Connie GR
    • Μακάρι. Είναι κάποια πράγματα που θα μπορέσουμε να καταλάβουμε καλύτερα όταν αρχίσουν να αποκαλύπτονται περισσότερα κομμάτια του τίτλου, αλλά μέχρι στιγμής τα πρώτα δείγματα είναι πολύ θετικά. :)

    • MEGADRIVE-78
    • Κατατοπιστηκώτατο preview μπραβο!!! φαίνεται για τρελή τρόμο παιχνιδάρα. Ή στην παλιά ή την καινούρια γενιά θα παιχτεί σίγουρα δεν χάνετε με τίποτα τέτοιο game!

*