Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

The Witcher 3: Wild Hunt

*
Και έφτασε επιτέλους η ώρα να τιμήσει το Enternity το βασιλιά της Ε3 του 2014: το Witcher 3. Μέσα σε πληθώρα παλαιών και νέων franchises και σε μια περίοδο που η πραμάτεια των εταιριών παίζει κομβικό ρόλο στην επέκταση της βάσης χρηστών, το πολυαναμενόμενο RPG της CD Projekt έχει κάνει τους πάντες να μιλούν για αυτό. Η τακτική πολύ απλή και λογική: Πληροφορίες με το σταγονόμετρο μέχρι ο τίτλος να είναι εν πολλοίς έτοιμος (μετά βίας είχαν δοθεί στη δημοσιότητα κάποια screenshots και γενικές πληροφορίες), ένα πολύ όμορφο μα μάλλον γενικό trailer, μια online παρουσίαση μέσω του GOG με το κυρίως trailer και η εμφάνιση των δύο εκδόσεων του τίτλου (όπου οι developers απλά παρέδωσαν μαθήματα marketing με μια standard edition που αλλού αποκαλείται collector's και μια collector's που αλλού κοστίζει τα διπλάσια), και επιτέλους η Ε3.



Μια Ε3 που το Witcher 3 είναι αναμφισβήτητα και πανάξια η ναυαρχίδα της νέας γενιάς κονσολών. Μέσα σε έναν ορυμαγδό πληροφόρησης, παρουσιάσεων και φημών μαζέψαμε τα κομμάτια και σας τα παρουσιάζουμε. Αρχή δε μπορεί να είναι άλλη από το πανέμορφο trailer στα στάνταρ και ύφος που μας έχει συνηθίσει η CD Projekt. Οι Πολωνοί αξιοποιούν στο έπακρο το lore του Sapkowsky με το Geralt να συνομιλεί με τον αυτοκράτορα του Nilfgaard, την παλιά του αγάπη Yennefer να εμφανίζεται και νέο πρόσωπο για όσους έμαθαν το setting μέσα από τα παιχνίδια τη Ciri, το Child of Destiny, που καταδιώκεται από τα φαντάσματα του Wild Hunt. Η φωνή του Charle Dance, γνωστού στο ρόλο του Tywin Lannister από τη σειρά Game of Thrones, άγγιξε τις χορδές του κοινού και προετοίμασε το έδαφος για τα πολύ υψηλά production values που φάνηκαν στη συνέντευξη Τύπου της Microsoft. Το open world στήσιμο ήταν κάτι παραπάνω από εντυπωσιακό και παρουσιάστηκε σε ένα κατάλληλο set piece, όπου ο Geralt χρησιμοποίησε τα tracking skills του για να καταδιώξει ένα griffon. Ενεργοποιώντας τα, εμφανίζονται στο χάρτη σημάδια όπως ίχνη και αίμα που αλλιώς παραμένουν αόρατα.



Περνώντας από δάση, ρυάκια, χαράδρες και σκαρφαλώνοντας ένα βουνό είχαμε την ευκαιρία να δούμε καλύτερη ποιότητα γραφικών σε σχέση με τον προηγούμενο τίτλο αλλά σε τελείως ελεύθερο χώρο. Ο παίκτης θα έχει την ελευθερία να κινηθεί οπουδήποτε στο χάρτη επιθυμεί και μάλιστα χωρίς καθόλου loading times και χωρίς περιορισμούς όπως αόρατους τοίχους. Ακόμα και όταν μπαίνει σε κάποιο εσωτερικό χώρο το παιχνίδι δε διακόπτεται καθόλου. Η ποιότητα των γραφικών ήταν πραγματικά εντυπωσιακή καθώς ξεπερνούσαν φανερά την ποιότητα του προηγούμενου τίτλου αλλά σε ανοιχτό περιβάλλον. Είχαμε την ευκαιρία να δούμε gameplay τόσο σε Xbox One όσο και σε PC και ένα τεχνικό πρόβλημα ήταν το εμφανές stuttering, ειδικά στην κονσόλα.
Στα τεχνικά χαρακτηριστικά που δόθηκαν στη δημοσιότητα, ο κόσμος θα καταλαμβάνει μια διόλου ευκαταφρόνητη έκταση 8 τετραγωνικών χιλιομέτρων, απολύτως ενιαία, και θα υπάρχουν τρεις διακριτές περιοχές. Τα Isles of Skellige, που βασίζονται στη μορφολογία της Βόρειας Ευρώπης με τα φιορδ και τις ανεμοδαρμένες ακτές, τη No Man's Land, έναν αχανή αγριότοπο, και το Novigrad, τη μεγαλύτερη πόλη του Βορρά. Η μετακίνηση θα γίνεται με fast travel, άλογο, βάρκα, κολύμπι, σκαρφάλωμα ή τον παραδοσιακό ποδαρόδρομο. Δε θα απαιτείται γνώση των προηγούμενων τίτλων και η CD Projekt έχει προσπαθήσει ώστε να κάνει τον τίτλο προσβάσιμο σε όλους.



Θα υπάρχει εντελώς ελεύθερη κίνηση και άλμα καθώς και ένα εξελιγμένο parry system, ενώ η μάχη έχει γίνει προσπάθεια να υλοποιεί την τεχνική του Geralt από τα βιβλία, που βασίζεται σε πιρουέτες παρά σε τούμπες. Τα quests θα είναι αλληλοαποκλειόμενα ενώ η επίλυσή τους δε θα αξιοποιεί μόνο διαλόγους, χρήση αντικειμένων και μάχη αλλά και τη φύση του open world κόσμου: πέρα από την αλληλεπίδραση των quests μεταξύ τους, το να μπει ο Geralt στην πόλη από τη διαδρομή Α αντί για τη διαδρομή Β θα αλλάζει και τις διαθέσιμες λύσεις. Αναμένεται δηλαδή πολύ μεγάλη ελευθερία στην προσέγγιση μιας κατάστασης. Τα τέρατα κινούνται ελεύθερα στον κόσμο και η προσέγγισή τους δεν εξαρτάται απόλυτα από τις αποστολές, ενώ ο παίκτης μπορεί να ακούσει συζητήσεις ή να βρει τυχαία ίχνη που να τον οδηγήσουν στο στόχο του. Στον τομέα της αισθητικής η σειρά συνεχίζει να ενσωματώνει πάρα πολλά στοιχεία από τη σλαβική και κεντροευρωπαϊκή παράδοση στην αρχιτεκτονική, το ρουχισμό, τη μουσική και γενικά την υλοποίηση του κόσμου, και εκ πρώτης όψεως αυτό δίνει μια πολύ διαφορετική αίσθηση στον τίτλο.



Τέλος δεν έλειψαν οι φήμες για τις απαιτήσεις του παιχνιδιού. Με τεχνολογίες για τρίχες, όπως τα fur tech για το τρίχωμα, tesselation, ίσως ubersampling και με δεδομένη την κορυφαία ποιότητα textures, οι συζητήσεις είναι πάρα πολλές για το πόσο optimised θα είναι και τι μηχάνημα θα χρειάζεται για max settings (ειδικά μετά το φιάσκο του port του Watch Dogs). Σύμφωνα με το ρωσικό site Gametech (και ξανασημειώνουμε πως πρόκειται για ΦΗΜΕΣ) η PC έκδοση αποδίδει 35 - 45 frames σε ανάλυση 1080p με τα πάντα στο μέγιστο και 8x MSAA με μια GTX 780Ti. Με χαμηλότερα settings και μια ανάλογης δυναμικής κάρτας τα σταθερά 60 frames δε φαίνονται άπιαστα. Σύμφωνα με τις ίδιες φήμες, η έκδοση του PS4 θα τρέχει σε ανάλυση 900p και 30 fps ενώ του Xbox One σε 720p και 30 fps με αποτέλεσμα που θα είναι οπτικά αντίστοιχο των minimum settings της PC έκδοσης και παρεμφερές με το Witcher 2 για την προηγούμενη γενιά. Το μόνο σίγουρο είναι πως ο τίτλος χρειάζεται ακόμα δουλειά στο optimisation του, μα με δεδομένη την προϊστορία της CD Projekt η αισιοδοξία είναι δικαιολογημένη.



Καταλήγοντας, το Witcher 3 φαίνεται να εκπληρώνει τις προσδοκίες του κοινού. Κυρίως, από πλευράς προώθησης, κατάφερε να γεμίσει το χρόνο της Ε3 προσφέροντας πολλές ουσιαστικές πληροφορίες για τον τίτλο επιτρέποντας στο κοινό να σχηματίσει μια σαφή πρώτη εικόνα. Το Enternity απλά ανυπομονεί μέχρι την κυκλοφορία του τίτλου, τόσο για να δοκιμάσει την απόδοσή του όσο και για να αποφανθεί αν θα είναι όντως τόσο σημαντικό ορόσημο για το είδος και τη νέα γενιά συστημάτων.




 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
15 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    CD Projekt Red

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Bandai Namco Entertainment

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    BNE Hellas

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • The Witcher 3: Wild Hunt
    • 18+ pegi 18+
      • 8.9 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (49)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://thewitcher.com/ FOLLOWERS 62 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 10

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Kostasmav
    • Είμαι σίγουρος ότι θα πρόκειται για παιχνιδάρα. Αν τα minimum settings του παιχνιδιού θα κάνουν το παιχνίδι να δείχνει σαν το Witcher 2, δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να το παίξω με τα settings ακόμα και στο minimum. Ούτως ή αλλιώς ένα απο τα πρώτα πράγματα που με είχε κερδίσει στο Witcher 2 ήταν τα γραφικά του ............

    • winters
    • 900p για X1 και 1080p για PS4. Στόχος τα 1080p και για το X1.
      http://www.eurogamer.net/articles/2014-06-18-witcher-3-e3-gameplay-demo-combat-was-deliberately-easy-cd-projekt-says

    • Sephiroth
    • winters, αρχικά το preview γράφτηκε πριν ακριβώς βγει το άρθρο του Eurogamer. Το γνωρίζω, το είδα όταν βγήκε, αλλά αυτό που είδαμε στην Ε3 ήταν τόσο υψηλής ποιότητας που δεν ήθελα να σταθώ στις υποσχέσεις του στιλ "θα προσπαθήσουμε για αυτή την ανάλυση και για αυτά τα frames". Νομίζω ότι υπάρχει όντως μεγάλο challenge, ειδικά όταν πολλά open world games έχουν αποτύχει πανηγυρικά στο να κρατήσουν έστω τα 30 καρέ σε πάνω από 900p. Ευελπιστώ ότι δεν είναι απλά... PR μπλα μπλα κια πως θα το καταφέρουν, αλλά έχω την εντύπωση ότι στην παρούσα φάση η CD Projekt RED θα πρέπει να είναι αρκετά προσεκτική ως προς το τι υπόσχεται στις new-gen consoles, κυρίως για να μην απογοητεύσει το κοινό που τις αγόρασε ή θα τις αγοράσει μέχρι το Φεβρουάριο.

    • Sisyphus
    • Λογικά θα το παίξουμε σε medium με ολίγα high settings. Δε τη φοβάμαι την CDP Red γιατί ανέκαθεν ήταν τίμια και ποτέ δε κορόιδεψε για μαρκετίστικους σκοπούς. Αναμένουμε λοιπόν το έπος σε 8 και κάτι μήνες...
      Υ.Γ Ρε θηρίο Παύλο ξέρεις και ρωσικά;;; :) :) :P

    • Koel700
    • Εγω λεω να αφησουμε της μπουρδολογιες με τα την αναλυση FramesPerSecond και εμεις και το τμημα marketing της CDprojektRED και ιδιετερα αυτοι διοτι ποτε μεχρι στιγμης δεν εχουν κανει multy-platform release και δεν γνωριζουν τις δυσκολιες του να βγαζεις ενα παιχνιδι σε 2-3 πλατφορμες με την μια και να μην εχεις καποιος σοβαρα προβληματα λειτουργικοτητας, ποσο μαλλον να κανεις τους αγοραστες να μην νιωθουν αδικημενει απεναντι στους αλλους (βλεπε watchdogs και ολα τα τελευταια νεα που τους κανουν να δειχνουν πιο αποτυχημενους και τους pc πελατες τους πιο εκνευρισμενους και αδικμενους)
      Οι μονοι που θα πρεπει να ασχολουνται με τι specs εχει και αλλα τετοια θεματα ειναι αυτοι που εχουν σοβαρα pc διοτι στις κονσολες το ΜΟΝΟ που πρεπει να σας νοιαζει ειναι το σταθερο framerate,,,
      Το παιχνιδι και σε gameplay και στον οπτικο τομεα δειχνει γαμάτο, το voice over απο οσο εχουν δειξει δειχνει εξαιρετικο και ευτυχος ή δυστυχος η εταιρια αυτη εχει αποκτηση την αξιοπιστια, με τις εικανοτητες που εχουν δειξει οι devs της και οτι μεχρι στιγμης καθε παιχνιδι της ηταν οσο καλυτερο μπορουσε να δειχνει τον καιρο που βγηκε, πραγματα που σε κανουν ως πελατη να δεχεσε αυτοματα οτι λενε σχεδον ως δεδομενο....
      Κλεινοντας εχω να πω πως και το μισο καλο να ειναι απο οσο λενε, παλι θα ειναι εξαιρετικο και αυτο διοτι το μισο απο το Witcher 3 ειναι και παλι ανωτερο απο το Witcher 2 ....που γαμαγε...

    • Koel700
    • Συμπληρωνωντας στο κλεισημο εχω να πω οτι καλητερα η εταιρια να δωσει τρελη σημασια στο πως θα ενωση την ιστορια στο Witcher 3 διοτι οπως ειπα και πριν ΚΑΝΕΝΑ witcher δεν ηταν multyplatform...
      το Witcher 1 ηταν μονο σε PC, το Witcher 2 βγηκε σε PC και Xbox360,..και τωρα πανε multyplatform που σημαινει οτι ΜΟΝΟ αυτοι που εχουν υπολογιστη θα εχουν ολη την ιστορια...και αυτο ειναι χειροτερο για τους Playstation κατοχουν διοτη δεν ξερουν καν τι συνεβει στο Witcher 2..

    • IIphalanxII
    • @Koel700 γιαυτό υπάρχουν τα walkthrough στο youtube και μπορούμε να δούμε όλη την ιστορία, θα με πείς άλλο συναίσθημα να το παίζεις το παιχνίδι αλλά για να ξέρουμε την ιστορία είναι εύκολο πλέον!!

    • xGodKilleRx
    • @Koel700 Κανείς δεν θα νοιώθει αδικημένος, ειδικά οι PC gamers, γιατί έχουμε να κάνουμε με την CDPRed. Το ότι θα είναι ο πρώτο τους multiplatform τίτλος δεν λέει και πολλά μιας και οι "next gen" κονσόλες έχουν παρόμοια αρχιτεκτονική με τα PC, οπότε τα ports δεν θα είναι δύσκολα.

      Όσα για την ιστορία, έχουν απαντήσει οι ίδιοι.


      People do not need to play The Witcher 1 or 2 before they jump into Wild Hunt; it's perfectly fine. The game has a great introduction that will make them feel right at home, and we're working really hard to communicate this fact. Each game has had its own story, but if you've played through both the games, or have even read Andrzej Sapkowski’s books, you'll be privy to a lot of stuff others may not get. That being said, the story is still very capable of standing on its own.

    • Scott_Pilgrim
    • Kαι με γραφικά Witcher II να το παίξω δεν με χαλάει. Αρκεί που θα βγει σε κονσόλα να το απολαύσω αλλά και ότι θα είναι όλα αυτά που υπόσχονται.

    • diver_gr
    • Πιστεύω ότι οι εκδόσεις το console θα έχουν σωστό Optimisation όσο αφορά το frame rate , απλά δείτε τη μπόρεσαν και κάνανε στο ΧΒΟΧ360 με το witcher 2. Κονσόλα με μόλις 512 ram και το κάνανε αξιοπρεπέστατη μεταφορά και frame rate που παίζει μεταξύ 28-30 .

    • mousou12
    • το 2015 κατι πρεπει να κανω .....καθε μηνα εχει παιχνιδαρες....πρεπει να αρχισω το μαζεμα απο τωρα μου φαινεται!

*