Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

The Rogue Prince of Persia Preview: H roguelite προσθήκη στη σειρά

*
Το The Rogue Prince of Persia ανακοινώθηκε και επίσημα πλέον κι είχαμε την ευκαιρία να το δοκιμάσουμε πριν από μερικές ημέρες.

Είναι πάντα ευχής έργον να μπορούμε να παίρνουμε μια πρώτη γεύση από games πριν ανακοινωθούν και παίξαμε πριν από μερικές ημέρες το The Rogue Prince of Persia. Πρόκειται για μια νέα υλοποίηση στο franchise που επιβεβαιώνει τις διαρροές των τελευταίων ημερών και έρχεται να προσθέσει στη σειρά το κάτι ξεχωριστό. Το παιχνίδι κυκλοφορεί μερικούς μήνες μετά το Prince of Persia: The Lost Crown, χωρίς ωστόσο να συνδέει κάτι τους δύο τίτλους, αλλά ως προσπάθεια της Ubisoft να διατηρήσει το franchise «ζωντανό», σε συνεργασία με ένα εξωτερικό στούντιο.




Το παιχνίδι αναπτύσσεται από την ομάδα Evil Empire που έχει δώσει δείγματα γραφής στα πακέτα έξτρα περιεχομένου του Dead Cells. Κάτι τέτοιο βέβαια φαίνεται από τα πρώτα λεπτά που θα πιάσει κάποιος το χειριστήριο στα χέρια του. Έχουμε ένα side scrolling game που θυμίζει στη λογική τα original games, εμπλουτισμένο με όλα τα σύγχρονα στοιχεία ενός roguelite τίτλου. Η δοκιμή μας έγινε σε υπολογιστή συνδεδεμένο μέσω διαδικτύου, άρα με κάτι σαν cloud streaming και παρόλα αυτά η ανταπόκριση σε κάθε εντολή ήταν άμεση. Φανταζόμαστε, δε, πως σε τοπική εγκατάσταση του παιχνιδιού, τα πάντα θα λειτουργούν αψεγάδιαστα.



To παιχνίδι μάς μεταφέρει σε μια φανταστική έκδοση της πόλης Κτησιφών, που ήταν μια περιοχή στην «καρδιά» της αρχαίας Βαβυλωνίας και ιδρύθηκε κατά την ελληνιστική εποχή. Ήταν για μια ολόκληρη χιλιετία η πρωτεύουσα του παρθικού βασιλείου των Αρσακίδων και της Περσικής Αυτοκρατορίας και μία από τις μεγαλύτερες πόλεις της Μεσοποταμίας. Η ιστορία θέλει την περιοχή να δέχεται επίθεση από τον στρατό των Hun και τον αρχηγό τους, τον Nogai. Οι παίκτες αναλαμβάνουν τον Prince, ο οποίος με το μαγικό του bola (μενταγιόν που φοράει στο λαιμό) μπορούν να ανασταίνονται κάθε φορά που πεθαίνουν.



Κάτι τέτοιο δίνει στον ήρωα την ευκαιρία να πειραματιστεί αρκετά και να δοκιμάσει ακόμη περισσότερα, κάνοντας ακροβατικά και δίνοντας μάχες ακόμη και με πιο ισχυρούς αντιπάλους. Μετά από κάθε μάχη, ο πρωταγωνιστής μπορεί να εξερευνήσει πολλά και διάφορα biomes, να αξιοποιήσει νέα όπλα, να οπλίσει νέα αξεσουάρ και να αναβαθμίσει τον εξοπλισμό του στο Oasis, το hub του τίτλου. Εκεί, πέραν όλων των παραπάνω, επικοινωνεί και με τους συμμάχους του για να αποφασίσουν τις επόμενες μάχες που θα δώσουν, αλλά και τον τρόπο που θα αντιμετωπίσουν τους εχθρούς.



Το gameplay θυμίζει μεν το Dead Cells (και άλλα αντίστοιχα roguelite games) και φέρει μερικές θρυλικές κινήσεις της σειράς, όπως το wall run. Με αυτό, ο ήρωας μπορεί να σκαρφαλώσει σε διάφορα ψηλά σημεία για να αποφύγει ή και να ξαφνιάσει αντιπάλους και να εξερευνήσει κτίρια βασισμένα στην περσική αρχιτεκτονική. Ο συνδυασμός των όπλων του μπορεί να δώσει ξεχωριστή τροπή σε κάθε μάχη, μέχρι ο παίκτης να βρει αυτό που του ταιριάζει περισσότερο. Μπορεί πχ. να χρησιμοποιήσει δύο daggers ή και δόρια και τσεκούρια. Υπάρχει ακόμη δυνατότητα χρήσης ασπίδας που αλλάζει τις ισορροπίες και μειώνει τον επιθετικό χαρακτήρα στις μάχες.



Το soundtrack του τίτλου έρχεται από τον Daniel Asadi, έναν αρκετά γνωστό παραγωγό ηλεκτρονικής μουσικής με καταγωγή από Περσία και Αμερική. Το The Rogue Prince of Persia κυκλοφορεί για PC σε μορφή Early Access (Steam) στις 14 Μαΐου, ενώ η τελική έκδοση θα κυκλοφορήσει αργότερα, ταυτόχρονα με εκδόσεις για κονσόλες που στην παρούσα φάση δεν είναι γνωστές.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*