Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Oddworld: Munch's Oddysee Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Oddworld Inhabitants

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Microids

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Enarxis

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Το Oddworld: Munch's Oddysee είναι το τρίτο παιχνίδι της σειράς Oddworld και η πρώτη προσπάθεια σε περιβάλλον 3D. Μας συστήθηκε για πρώτη φορά στο Xbox το 2001 και ακολούθησαν HD ports για PlayStation 3, PC, PlayStation Vita, iOS, Android και Mac. Ένας ακόμα νεωτερισμός που εισήγαγε τότε η ομάδα ανάπτυξης είναι πως για πρώτη φορά στον κόσμο του Oddworld είναι δυνατό να χειρίζεστε δύο διαφορετικούς χαρακτήρες. Τον Abe, πρωταγωνιστή των δύο πρώτων παιχνιδιών, αλλά και τον Munch, το όνομα του οποίου εμφανίζεται και στη μαρκίζα. Οι ικανότητές τους είναι επίσης διαφορετικές και σε πολλές περιπτώσεις η ύπαρξη του ενός εξαρτάται καθοριστικά από τις ενέργειες του άλλου.



Ο Abe μπορεί να τρέχει, να πηδάει, να συγκεντρώνει αντικείμενα αλλά και να εκσφενδονίζει, πάντοτε για το καλό τους, τους συμμάχους του. Ο Munch, από την άλλη, μπορεί να επιπλέει στο νερό, μέσα από το οποίο μπορεί να πραγματοποιεί τεράστια άλματα και μέσω μιας κεραίας που έχει τοποθετηθεί στο κεφάλι του ελέγχει ηλεκτρονικές συσκευές. Παρά τις όποιες διαφορές τους, ο σκοπός τους κοινός, να σώσουν όσο περισσότερα Mudokons, Fuzzies ή Gabbits eggs. Ανάλογα με τον αριθμό τους καθορίζεται αν θα φτάσουν οι δύο πρωταγωνιστές σε αίσιο τέλος ή θα χρειαστεί να επαναλάβουν την όλη προσπάθεια. Όσο αγαπημένοι και αν είναι οι δυο ήρωες, όσο και αν η παρουσία τους στην οθόνη μάς επιστρέφει σε εποχές που όχι μόνο αισθανόμασταν αλλά ήμασταν πραγματικά νέοι, όσο και αν θέλουμε να δείξουμε επιείκια, με τίποτα δεν μπορούμε να προσπεράσουμε το γεγονός ότι πρόκειται απλά για ένα port, έτσι απλά για να κυκλοφορήσει το παιχνίδι και στο Switch. Τα γραφικά δεν φτάνουν σε καμία περίπτωση την ποιότητα που μπορεί να προσφέρει το Nintendo Switch. Είναι υποδεέστερα ακόμα και από αυτά του PlayStation 3. Και δεν πρόκειται για το μοναδικό μελανό σημείο. Το χειριστήριο δεν ανταποκρίνεται άμεσα στις εντολές χειρισμού, η κάμερα δημιουργεί αρκετά προβλήματα και ο φωτισμός προσπαθεί να ισορροπήσει ανάμεσα σε υποφωτισμένα υπόγεια και υπερφωτισμένους εξωτερικούς χώρους, δίχως στο ενδιάμεσο να έχει πραγματοποιηθεί η οποιαδήποτε αλλαγή ρυθμίσεων.



Εύκολα γίνεται αντιληπτό πως με τα παραπάνω δεδομένα το platforming μετατρέπεται σε βάσανο. Προσθέστε στην εξίσωση και το κακό AI των πλασμάτων που προσπαθείτε να σώσετε και η ζυγαριά ολοένα και γέρνει προς την αρνητική πλευρά. Μάλιστα, μιλάμε για τόσο κακή ποιότητα του AI που δεν αποκλείεται να φτάσετε σε αδιέξοδο, αναγκαζόμενοι να ξεκινήσετε από την αρχή κάποιο επίπεδο. Ούτε και ο σχεδιασμός επιπέδων διεκδικεί δάφνες ποιότητας, τουλάχιστον με τα σημερινά δεδομένα. Άλλες φορές θα γυρνάτε γύρω γύρω σαν τις άδικες κατάρες προσπαθώντας να καταλάβετε τι πρέπει να κάνετε, άλλες φορές θα βαρεθείτε να λύνετε παραλλαγές του ίδιου γρίφου και άλλες ίσως και να τα παρατήσετε αφού έχετε πρώτα λάβει γερές δόσεις από trial and error. Τουλάχιστον μπορείτε να αποθηκεύσετε την πρόοδό σας ανά πάσα στιγμή κι έτσι δεν είστε αναγκασμένοι να επαναλάβετε μεγάλα κομμάτια του παιχνιδιού επειδή, απλά, ο προσανατολισμός της κάμερας ήταν τέτοιος που οδηγούσε τον Abe με μαθηματική ακρίβεια σε μια θανατηφόρα βουτιά στο νερό ή τον Munch απευθείας σε μια θανατηφόρα νάρκη.



Είναι πραγματικά απορίας άξιο το σε τι στόχευε η Microids με το port αυτό. Να προσελκύσει επιπλέον κοινό για ένα παιχνίδι που έχει ξεχαστεί και έχει περάσει στο πάνθεον της ιστορίας; Να εμπλουτίσει τη βιβλιοθήκη του Switch με ένα ακόμα παιχνίδι της σειράς Oddworld; Η ουσία είναι ότι με ξαναζεσταμένο φαγητό, και μάλιστα αρκετά χρόνια μετά, μόνο την επιτυχία δεν έχει κανείς στο τσεπάκι του. Με τον τρόπο αυτό μάλλον ρίχνει, παρά αναβαθμίζει ένα παιχνίδι στα μάτια των gamers. Κι όσο χιούμορ αν υπάρχει στις 10 ώρες που διαρκεί το gameplay, δεν είναι ικανό να σώσει τίποτα.



Έχοντας διαβάσει τα παραπάνω, η απόφαση αγοράς του τίτλου είναι αποκλειστικά δική σας υπόθεση. 

4

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Η συνεργασία ανάμεσα σε Abe και Munch
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Τεχνικά προβλήματα
  • Προβληματικό ΑΙ
  • Επαναλαμβανόμενο gameplay
Διαβάστε πρώτοι όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook και στο Twitter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!