* ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Pillars of Eternity II: Deadfire Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Obsidian Entertainment

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Obsidian Entertainment

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Enarxis

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Pillars of Eternity II: Deadfire Review
Η κριτική μας για το Pillars of Eternity II: Deadfire. Αξίζει τελικά ο νέος τίτλος της Obsidian στο γνωστό franchise;

Οι αρκετά παλαιότεροι, σαν τον υπογράφοντα, θυμούνται με νοσταλγία RPG όπως τα δυο Baldur’s Gate και το Planescape Torment, τα οποία κατάφεραν να αποτελέσουν μια πυξίδα καθοδήγησης για τους τίτλους της κατηγορίας κατά τα επόμενα χρόνια. Οι επανεκδόσεις των δυο αυτών παιχνιδιών παίζονται σήμερα από μπόλικο κόσμο παρόλο που δεν μπορούν να συγκριθούν με τους σύγχρονους τίτλους στον τεχνικό τομέα. Η Obsidian Entertainment, έχοντας δουλέψει σε αρκετά RPG ως contractor είχε την απαραίτητη εμπειρία και τη θέληση να επαναφέρει στο προσκήνιο τα party-based RPG από μόνη της. Και πέφτοντας πάνω στο χαμό του crowdfunding, κατάφερε να μαζέψει το απαραίτητα για να χρηματοδοτήσει το πρώτο Pillars of Eternity. Μετά την επιτυχία που είχε το πρώτο, ήταν λογικό να ακολουθήσει και η συνέχεια, με την εταιρεία πάλι να ζητά τη βοήθεια του κόσμου για τη χρηματοδότηση και το Deadfire να κυκλοφορεί αρχές Μαϊου για υπολογιστές. Οι εκδόσεις για κονσόλες είναι στο πρόγραμμα να κυκλοφορήσουν προς το τέλος του έτους.



Το Pillars of Eternity II: Deadfire αποτελεί άμεση συνέχεια του πρώτου παιχνιδιού. Αν μάλιστα έχει κανείς τα save του προηγούμενου διαθέσιμα, οι επιλογές που είχε κάνει σε εκείνο καθορίζουν την πορεία στο νέο τίτλο. Αν πάλι τα έχετε χάσει ή απλά δεν παίξατε ποτέ το παιχνίδι, μια σειρά από απαντήσεις σε καίριες ερωτήσεις θα καθορίσουν τον κόσμο στον οποίο θα κάνει την εμφάνισή του ο χαρακτήρας που δημιουργείτε. Η υπόθεση του Deadfire διαδραματίζεται 5 χρόνια μετά τα γεγονότα του πρώτου. Ο Eothas, ο θεός του φωτός και της αναγέννησης, που θεωρείτο νεκρός, ξυπνά και καταστρέφει το οχυρό Caed Nua και απομυζεί τις ψυχές των ανθρώπων που κατοικούσαν στις γύρω περιοχές. Το ίδιο οχυρό είναι αυτό στο οποίο κατοικούσε ο πρωταγωνιστής του παιχνιδιού, δηλαδή εσείς. Μετά από μια σύντομη περιήγηση στο κάτω κόσμο, ο πρωταγωνιστής επανέρχεται στη ζωή με τη βοήθεια του Berath, του θεού του θανάτου, με στόχο να κυνηγήσει τον Eothas για να βρει τι ακριβώς θέλει πάνω στο κόσμο των ζωντανών. Ο πρωταγωνιστής είναι φυσικά ένας Watcher, μπορεί δηλαδή να διαβάσει τις ψυχές των ανθρώπων και μαζί τις μνήμες τους και αυτές των προηγούμενων ζωών τους. Μέσα από μια περιπέτεια που έχει αρκετές ανατροπές, μπόλικη εξερεύνηση αλλά και, πάνω από όλα, τη δυνατότητα επιλογών που κάνουν τη διαφορά στην εξέλιξη της ιστορίας, ο παίχτης καλείται να εξερευνήσει το αρχιπέλαγος Deadfire, ψάχνοντας απαντήσεις. Κάτι νέο που έχει προστεθεί στο παιχνίδι είναι και οι σχέσεις που έχουν μεταξύ τους οι χαρακτήρες της ομάδας, όπου μάλιστα μπορεί να υπάρχει και ρομάντζο μεταξύ του βασικού πρωταγωνιστή με κάποιον ή κάποια από τους υπόλοιπους, ανεξαρτήτως φύλου.



Η μεγαλύτερη διαφοροποίηση όμως που έχει το παιχνίδι σε σχέση με τον προκάτοχό του είναι η ύπαρξη της θάλασσας. Ο κεντρικός ήρωας, τον οποίο δημιουργούμε από την αρχή, διαλέγοντας μέσα από μια μεγάλη ποικιλία τύπων, αλλά και η παρέα του έχουν σαν κέντρο επιχειρήσεων ένα καράβι. Αφού βέβαια πρώτα καταφέρουμε να το επισκευάσουμε μετά την αρχική θύελλα. Στην πορεία του παιχνιδιού βρίσκουμε πλήρωμα για να το επανδρώσουμε, πέρα από τα 5 μέλη της «ομάδας κρούσης», δηλαδή των χαρακτήρων που έχουμε στις εξερευνήσεις και στις μάχες. Το ίδιο το σκάφος χρειάζεται όμως αρκετή διαχείριση. Πρέπει πάντα να προσέχουμε τον οπλισμό και τα πυρομαχικά του, να φροντίζουμε να έχει τις απαραίτητες ποσότητες φαγητού και νερού ώστε το πλήρωμα να είναι ευχαριστημένο, αλλά να έχουμε και τα απαραίτητα «εξτραδάκια». Γιατί το ψωμί και το νερό δεν αρκούν. Επιπλέον, όταν το σκάφος ταξιδεύει πολύ καιρό χωρίς να ξαποστάσει, το πλήρωμα δυσανασχετεί, ενώ απαραίτητη είναι και η εύρεση θησαυρών. Οι ναυμαχίες είναι και αυτές μέσα στο πρόγραμμα, ωστόσο θα μπορούσαν να είναι καλύτερες σε εκτέλεση. Αν σας θυμίζουν κάτι όλα τα παραπάνω, είναι γιατί όντως μοιάζει λίγο με το Pirates. Στην ουσία η Obsidian ενσωμάτωσε το διαχρονικό τίτλο του Sid Meier στο RPG της.



Από εκεί και πέρα, έχουμε να κάνουμε με ένα πραγματικό συνεχιστή της παράδοσης της Infinity Engine. Οι μάχες εκτυλίσσονται μεν σε πραγματικό χρόνο, όμως βασίζονται, όπως και στα παραδοσιακά pen and paper, τόσο στα στατιστικά κάθε χαρακτήρα όσο και στη ζαριά. Πριν από κάθε κίνηση, κάθε άμυνα ή επίθεση, πίσω από κάθε spell, ένα ζάρι ρίχνεται το οποίο, σε συνδυασμό με τα στατιστικά, καθορίζει την εξέλιξη της κίνησης αυτής. Όπως και στο πρώτο παιχνίδι, έτσι και εδώ, οι χαρακτήρες με μαγεία έχουν συγκεκριμένο αριθμό spells ανά level που μπορούν να «ρίξουν» σε κάθε μάχη. Τουλάχιστον στο Deadfire ο μετρητής μηδενίζει στο τέλος κάθε μάχης και όχι μετά από το rest. Αυτό που μηδενίζει στο rest είναι οι «ζωές» του κάθε χαρακτήρα. Αν κάποιος πεθάνει στη μάχη, τραυματίζεται με αποτέλεσμα, μέχρι να κάνει rest, να έχει αρνητικά στατιστικά και μειωμένη μέγιστη υγεία.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
Pillars of Eternity II: Deadfire Review - Σελίδα 2

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!

Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity