Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Thief

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Eidos Montreal

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Square Enix

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Η σειρά Thief έχει αφήσει το δικό της σημάδι, αφού με τους δύο πρώτους τίτλους της ουσιαστικά καθόρισε ένα ολόκληρο είδος, καθιστώντας ταυτόχρονα τον πρωταγωνιστή της μια εμβληματική μορφή στο gaming. Μετά το 2004 όμως, όπως ο ίδιος ο Garrett προτιμά, τα ίχνη της χάθηκαν, με ένα sequel που με τα χρόνια ξεχάστηκε. Μέχρι το 2009, τουλάχιστον, όταν και ανακοινώθηκε για πρώτη φορά η ανάπτυξή του. Ακόμη και τότε όμως, ο τίτλος θα χρειαζόταν ακόμα πέντε χρόνια μέχρι να κάνει την εμφάνισή του, εγκαταλείποντας την αρίθμηση και κυκλοφορώντας ως… Thief. Μετά από μια δεκαετία στo σκοτάδι λοιπόν, ο Garrett κάνει τη δυναμική του επιστροφή, βρίσκοντας ένα τοπίο πολύ διαφορετικό από αυτό που άφησε. Θα καταφέρει άραγε να ανταπεξέλθει στις νέες προκλήσεις; Ή μήπως τελικά η μακρόχρονη απουσία τον έθεσε… εκτός παιχνιδιού;

Thief Image 01

Η ιστορία του Thief ξεκινάει με μια συνηθισμένη «δουλειά» για τον Garrett, την «απόκτηση» ενός αντικειμένου για λογαριασμό του φίλου -και κλεπταποδόχου- του, Basso. Αυτό που δεν γνωρίζει όμως ο master thief είναι ότι σε αυτήν την αποστολή δε θα είναι μόνος του αλλά θα τον συντροφεύσει η Erin, η πρώην προστατευόμενη του, με την οποία πριν από μερικά χρόνια ήρθε σε ρήξη. Πολύ γρήγορα τα πράγματα πάνε στραβά, με αποτέλεσμα την Erin να πέφτει στο κενό και τον πρωταγωνιστή μας να ξυπνάει μετά από έναν χρόνο, χωρίς να έχει την παραμικρή ανάμνηση του τι έχει συμβεί στο ενδιάμεσο. Επιστρέφοντας, ο master thief θα αντικρύσει μια πόλη διαφορετική από αυτή που άφησε, με την «πρόοδο» που επιβάλλεται να φέρνει τους πολίτες σε συνθήκες εξαθλίωσης, μια θανατηφόρα ασθένεια να απειλεί τους πάντες - και έναν νέο «σωτήρα» να ξεσηκώνει τον κόσμο, προετοιμάζοντας το έδαφος για την αναπόφευκτη εξέγερση. Χωρίς να το θέλει ο ίδιος, ο Garrett θα αναγκαστεί να διαλέξει πλευρές σε αυτή τη μάχη, αφού οι απαντήσεις που ζητάει δεν θα του επιτρέψουν να μείνει αμέτοχος.

Thief Image 02

Η μεγαλειώδης πόλη λοιπόν θα αποτελέσει τη σκηνή για την περιπέτεια του Garrett. Μια περιπέτεια με αποστολές αποκομμένες μεταξύ τους και απομονωμένες, μέσα από μια σειρά loading screens. Το αποτέλεσμα είναι να χάνεται η αίσθηση της συνοχής, ενώ γρήγορα χάνεται και το ενδιαφέρον, αφού η ίδια η πλοκή αναλώνεται και εκτυλίσσεται με τον ίδιο ασυνεχή τρόπο. Ακόμα και η ίδια η πόλη δίνει αυτήν την αίσθηση της ασυνέχειας, αφού δεν δίνεται η ευκαιρία στους παίκτες να εξερευνήσουν τα μυστικά της με τον τρόπο που αυτοί επιθυμούν. Το κάθε κομμάτι της είναι ξεκάθαρα χωρισμένο και απομονωμένο από τα υπόλοιπα, αποπνέοντας μια έντονη αίσθηση κλειστοφοβίας, ενώ η πλοήγηση της δεν είναι και ότι ευκολότερο, αφού τα σημεία στα οποία επιτρέπεται η πρόσβαση είναι πολύ σαφώς καθορισμένα, χωρίς ιδιαίτερο χώρο και ελευθερία κινήσεων.

Thief Image 03

Σε ένα τόσο αφιλόξενο περιβάλλον, ένας κλέφτης σαν τον Garrett δεν θα μπορούσε παρά να διαθέτει μια πλούσια γκάμα εργαλείων που θα του επιτρέπουν να ανταπεξέλθει σε κάθε περίσταση - και πράγματι κάτι τέτοιο ισχύει εν προκειμένω. Από βέλη με ιδιότητες όπως να σβήνουν (ή και να ανάβουν) φωτιές, να δημιουργούν λείες επιφάνειες ή και να αποπροσανατολίζουν τους αντιπάλους, κλειδιά, γάντζους και βόμβες, ο Garrett διαθέτει αν μη τι άλλο τη λύση για κάθε περίπτωση - θεωρητικά, πάντα. Επιπρόσθετα, μπορεί να αγοράσει αντικείμενα που αναβαθμίζουν τις ικανότητές του, κάτι που επίσης επιτυγχάνεται και μέσω του συστήματος leveling up. Το αρνητικό είναι πως όπως και στην πόλη, το ίδιο μοτίβο ακολουθείται και στις αποστολές, με ένα συγκεκριμένο αριθμό προκαθορισμένων διαδρομών που μπορούν να ακολουθήσουν οι παίκτες, τις περισσότερες φορές περιορισμένο στην επιλογή «ψηλά ή χαμηλά». Τα σημεία όπου μπορεί να χρησιμοποιηθούν ο εξοπλισμός του πρωταγωνιστή είναι πολύ συγκεκριμένα και αυστηρά προκαθορισμένα, επιβάλλοντας μια κατά τα άλλα γραμμική διαδρομή, αφαιρώντας την αίσθηση ελευθερίας.

Thief Image 04

Γενικότερα μιλώντας, κατά τη διάρκεια των κεντρικών αποστολών ακολουθείται το ίδιο μοτίβο. Ο Garrett θα πρέπει να διαλέξει ένα σημείο από το οποίο θα προσεγγίσει τον στόχο του, στη συνέχεια θα πλοηγηθεί μέσα από μια σειρά στενών διαδρόμων και δωματίων, κλέβοντας οτιδήποτε πολύτιμο βρίσκεται στο διάβα του, μέχρι το cutscene που θα προχωρήσει την πλοκή - και πάλι από την αρχή. Κάποιοι γρίφοι θα επιχειρήσουν να δώσουν μια ποικιλία στη δράση, οι οποίοι όμως τις περισσότερες φορές δεν θα προσφέρουν κάποια ιδιαίτερη πρόκληση. Σε άλλες στιγμές επιχειρείται μια «ένεση αδρεναλίνης» με ένα κυνηγητό ή μια απόδραση που θα θυμίσει περισσότερο κάτι άλλο παρά «Thief», πάντα scripted και με τον έλεγχο των παικτών να περιορίζεται στο ελάχιστο. Στα side-missions η εικόνα αλλάζει και ο τίτλος φαίνεται να αποκτά τον χαρακτήρα που θα έπρεπε να έχει εξ’ αρχής (και καθ’ όλη τη διάρκεια του), με πραγματικές «ληστείες», μεγαλύτερη ελευθερία, έλεγχο του τρόπου προσέγγισης και χώρο για πειραματισμό.

Thief Image 05

Ο τίτλος σίγουρα έχει σχεδιαστεί γύρω από τη stealth προσέγγιση - και στις περισσότερες περιπτώσεις οι μηχανισμοί stealth δουλεύουν ικανοποιητικά. Εν προκειμένω όμως πολλές φορές αυτή επιβάλλεται, αφού παρά τις ικανότητές του, ο Garrett είναι μάλλον αδύνατον να μπορέσει να αντιμετωπίσει σε μάχη πάνω από έναν αντίπαλο. Μπορεί στα σκοτάδια ο master thief να κινείται με τέλεια χάρη και ευλυγισία, στην ευθεία αντιπαράθεση όμως οι κινήσεις του χαρακτηρίζονται στην καλύτερη περίπτωση αδέξιες.
Για αυτό ευθύνεται ο χειρισμός, ο οποίος περιορίζεται σε μία κίνηση επίθεσης και μια βασική κίνηση αποφυγής. Από την άλλη βέβαια, το κακό ΑΙ θα δώσει αρκετές ευκαιρίες στον Garrett να ξεφύγει, αφού συχνά οι εχθροί θα κολλάνε σε “loops” ή στο περιβάλλον, θα περιορίζονται στο να στέκονται και απλά να κοιτάνε το σημείο από το οποίο προήλθε ο θόρυβος, ή άλλες φορές απλά θα σταματήσουν να τον κυνηγούν γιατί πολύ απλά… χάθηκε από το οπτικό τους πεδίο. Σε γενικές γραμμές, ο χειρισμός του Garrett μπορεί εκ πρώτης όψεως να φαίνεται απλός και άμεσος, γρήγορα όμως θα αφήσει τους περισσότερους με μια αίσθηση περιορισμού, αφού κάθε εμπόδιο ξεπερνιέται με τη χρήση ενός και μόνο πλήκτρου. Για την ακρίβεια, ο πρωταγωνιστής δεν διαθέτει καν την δυνατότητα ενός απλού άλματος.

Thief Image 06

Τα πάντα σε κάθε επίπεδο είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε να γίνουν με τον τρόπο που έχει προκαθοριστεί από πριν, στο σημείο που έχει προκαθοριστεί από πριν. Αυτό, σε συνδυασμό με τον ασυνεπή σχεδιασμό των επιπέδων κάνει την πλοήγηση σε αυτά μια διαδικασία που πολλές φορές καταντά εκνευριστική. Η πιο χρήσιμη, ίσως, ικανότητα του master thief δεν είναι άλλη από το focus. Με αυτό, ο Garrett εισέρχεται σε μια φάση αυξημένης αντίληψης του χώρου, δίνοντας του την ικανότητα να ξεχωρίσει οτιδήποτε έχει τη δυνατότητα να αλληλεπιδράσει μαζί του στον περιβάλλοντα χώρο, επιτρέποντας του ταυτόχρονα να κινείται γρηγορότερα, αφού όσο είναι ενεργοποιημένη αυτή η ικανότητα, ο χρόνος γύρω του κυλάει με πιο αργό ρυθμό. Για την ακρίβεια, το focus είναι τόσο χρήσιμο που ακόμα και αν η ειδική μπάρα τελειώσει, αυτό εξακολουθεί να βρίσκεται στη διάθεση των παικτών για δύο δευτερόλεπτα, ούτως ώστε να τους δώσει πολύτιμη βοήθεια όταν βρεθούν σε αδιέξοδο. Το Focus ίσως είναι και ένα από τα πιο αντιπροσωπευτικά παραδείγματα της σύγχυσης που επικρατεί όσον αφορά τον σχεδιασμό του τίτλου. Μια τέτοια ικανότητα αποτελεί σίγουρα ένα από τα πιο σημαντικά όπλα του Garrett. Παρά το γεγονός όμως ότι η αναπλήρωση της είναι δύσκολη, το γεγονός ότι ουσιαστικά είναι απεριόριστη υπονομεύει την ίδια την αξία της.

Thief Image 07

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως η ομάδα ανάπτυξης έχει φροντίσει να παραδώσει στον κάθε παίκτη μια εμπειρία στα μέτρα που αυτός επιθυμεί, αφού πέραν των τριών επιπέδων δυσκολίας, όσοι θέλουν να έχουν τον πλήρη έλεγχο μπορούν να επιλέξουν μια σειρά από modifiers. Ακόμα και η παραμικρή λεπτομέρεια όπως το reticle, η χρήση upgrades, οι τιμές(!) του εξοπλισμού, η χρήση takedowns/damage, η κίνηση του χαρακτήρα, ακόμα και το αν θα μιλάει ο Garrett κατά τη διάρκεια της περιπέτειας, είναι στον έλεγχο των παικτών. Με αυτόν τον τρόπο ο καθένας μπορεί να απολαύσει τον τίτλο έτσι όπως ακριβώς επιθυμεί, ενώ το σύστημα πόντων που καθορίζεται αναλόγως των επιλογών, δίνει και τα… bragging rights σε όποιον θέλει να κάνει την υπέρβαση. Για ανάπτυξη του τίτλου έχει χρησιμοποιηθεί η Unreal Engine 3, σε μία υλοποίησή της που σίγουρα δε μπορεί να χαρακτηριστεί ως η αρτιότερη. Μπορεί τα textures να μην απογοητεύουν και η δουλειά που έχει γίνει στον φωτισμό και τα εφέ όπως η ομίχλη να είναι πολύ καλή, το ίδιο όμως δεν μπορεί να ειπωθεί για τα πρόσωπα των χαρακτήρων ή το animation που δίνει την εντύπωση πως πολλά σημεία έγιναν πρόχειρα. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στην ατμόσφαιρα του τίτλου, με την steampunk αισθητική και τα σκοτεινά χρώματα να κυριαρχούν.

Thief Image 08

Ο τίτλος δοκιμάστηκε σε PC, όπου το optimization που έχει γίνει είναι εξαιρετικό, επιτρέποντας στο παιχνίδι να τρέχει στα 60 καρέ το δευτερόλεπτο, ακόμα και στα High Settings. H έκδοση για PS4 και Xbox One περιορίζεται στα 30fps, με αυτήν του PS4 να τρέχει σε ελαφρώς μεγαλύτερη ανάλυση (1080p έναντι 900p, αντίστοιχα), αλλά καμία εκ των δύο εκδόσεων δεν δείχνει το ίδιο καλά με αυτή των υπολογιστών. Από ηχητικής άποψης θα μπορούσε να έχει γίνει καλύτερη δουλειά αφού δεν υπάρχει κάτι που να ξεχωρίζει, σε όλη τη διάρκεια του τίτλου ακούγονται συνεχώς οι ίδιες ατάκες από τους NPCs, ενώ οι ερμηνείες των χαρακτήρων δεν ακολουθούν μια σταθερή ποιότητα. Το πρόβλημα -στον τεχνικό τομέα του Thief, γενικότερα- είναι τα πολυάριθμα bugs που κάνουν την εμφάνισή τους σχεδόν σε κάθε πτυχή του. Από το AI και τα επαναλαμβανόμενα κομμάτια voice-over, μέχρι την υπερβολικά δυνατή μουσική, το κακό syncing και την προοπτική να μεταφέρεται από 16:9 σε 4:3 χωρίς κανέναν απολύτως λόγο, τα bugs δηλώνουν δυναμικά το παρόν και μπορούν να λειτουργήσουν αρνητικά στην εμπειρία.



Είναι λοιπόν το Thief μια μεγάλη επιστροφή, αντάξια του ονόματός της; Δυστυχώς η απάντηση είναι μάλλον αρνητική. Από την αρχή μέχρι το τέλος ο τίτλος δίνει την εντύπωση πως προσπάθησε να προσαρμοστεί στις αλλαγές που μεσολάβησαν από τη τελευταία του εμφάνιση, χωρίς όμως τελικά να μπορεί να καθορίσει τι ακριβώς είναι αυτό που πρέπει να κάνει. Παρά τις φιλοδοξίες του, το Thief τις περισσότερες φορές αδυνατεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις. Καλές ιδέες υπάρχουν - και σε πολλά σημεία κανείς μπορεί να δει τον τίτλο που θα μπορούσε να είναι τελικά. Σε αντίθεση με τους προκατόχους του όμως, εδώ οι ικανότητες του Garrett αναλώνονται σε μια ιστορία χωρίς ενδιαφέρον, περιορίζοντας τον ρόλο του ως… κλέφτη σε μερικά side-missions. Δυστυχώς όμως, η εντύπωση που δίνει είναι μιας παραγωγής που δεν είχε σαφή προσανατολισμό, ενός αποτελέσματος που σε πολλά σημεία φαίνεται πρόχειρο, ενώ ταυτόχρονα δίνει την εντύπωση ενός συνόλου επιμέρους πραγμάτων που ενώθηκαν βιαστικά.


 

6

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
Διαβάστε πρώτοι όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook και στο Twitter
28 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • emor18
    • το περίμενα καλύτερο εάν μπορώ να το τρέξω στο λάπτοπ θα το πάρω.. ωραίο κείμενο κωσταντίνε

    • Schumacher
    • δυστυχως πολυ μετριο παιχνιδι. οντως ο καλκανης κανει απο τα καλυτερα review

    • sdragon
    • Γενικά έχουν δοθεί καλές και κακές κριτικές για το παιχνίδι. Κατά την άποψή μου ήθελα κάτι παραπάνω από το παιχνίδι. Ήταν λίγο πρόχειρο.

    • Sephiroth
    • Απ' όσο μίλησα με τον Κωνσταντίνο, το παιχνίδι κάνει κρα ότι είναι μισοτελειωμένο και ότι βγήκε τώρα για να βγει. Πραγματικά απορώ γιατί ΔΕΝ είχε θέση ένα ΚΑΛΟ Thief το Σεπτέμβριο και έπρεπε να βγει έτσι τώρα...

    • TheLuckyShamrock
    • Το έκαψες το παιχνίδι. :-P Δε λέω, σε εμπιστεύομαι, απλά πολλοί λέγανε τα καλύτερα λόγια για αυτό το παιχνίδι. Μήπως απλά πρόκειται να βγάλουν καμιά δεκαριά DLC μετά, γι'αυτό και είναι μισοτελειωμένο;

    • Shepard
    • Ειναι πραγματικα ΚΡΙΜΑ! Ειχε ολα τα φοντα. Μεγαλο μειονεκτημα ακομα στο παιχνιδι ειναι οτι δεν σου δινει την αισθηση του μεγαλου κλεφτη μιας και αρπαζεις οτι ψιλολοι εχει απομεινει οπουδηποτε. Πολλα προβληματα που αναφερει και ο νιντζα Καλκαν...

    • T_K_L_L_LUIGI
    • Τελικά μάλλον είχα δίκιο,το φοβόμουν ότι θα βγει μέτριο προς κακό,αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι δεν θα το παίξουμε,απλά θα το αργήσω μέχρι να βγούνε patch μπας και στρώσει λίγο.Περιμένω τώρα την επόμενη πατάτα το wolfenstein να μας καταστρέψουν και αυτό το franchise.Η βιασύνη και τα dlc μας έχουν καταστρέψει τρομερά franchise,κρίμα...

    • vonzuchter
    • συνηθως ειναι αρπακτες τετοιου ειδους προσπαθειες. για να δουμε. demo πρωτα

    • Koel700
    • Αυτο που ειπε ο Sephiroth εξιγει το 750mb update...

    • Dimcar
    • προσπαθεί το παιχνίδι, αλλά...

    • Lazyfish
    • Πληγώθηκα ανεπανόρθωτα... Γιατί ρε Garrett?
      Από έναν τίτλο που περιμένω από το 1999, περίμενα αποτέλεσμα τουλάχιστον εξαίσιο.. :/

    • Connie GR
    • Είναι πολύ κρίμα γιατί υπάρχουν σημεία όπου πραγματικά βλέπεις αυτό που θα μπορούσε να είναι το Thief. Δεν μπορεί όμως παρά να δίνει την εντύπωση ενός τίτλου που εστιάζει σε λάθος πράγματα, και πως βγήκε απλά για να προλάβει να βγει. Πολύ κρίμα, γιατί όπως αναφέρει και ο Παύλος υπήρχε μια θέση για ένα Thief τον Σεπτέμβριο. Πάντα θα υπάρχει μια θέση για ένα καλό Thief.

    • mousou12
    • Θα με κανεις να ακυρωσω την προπαραγγελια...πιστευα σε τιτλο
      Ανταξιο και του ps4...οποτε παμε για infamous...

    • Sisyphus
    • Ήμουν και εγώ δύσπιστος από τα πρώτα trailers που είχαμε δει καθώς φαινόταν πως επρόκειτο για ένα ημι-reboot που δε "πολυπάταγε" στα πρώτα 2 thief, αλλά από την άλλη είχα μια αισιοδοξία καθώς η eidos montreal είχε καταφέρει να διαχειριστεί τέλεια το σύμπαν του deus ex στο HR και πίστευα πως θα τα καταφέρει και σε αυτό του thief. Κρίμα, πραγματικά.
      "Τα πάντα σε κάθε επίπεδο είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε να γίνουν με τον τρόπο που έχει προκαθοριστεί από πριν, στο σημείο που έχει προκαθοριστεί από πριν". Συνοψίζει όλο το review πιστεύω και είναι το μεγαλύτερο φάουλ(μαζί με αυτό της ΑΙ) για ένα παιχνίδι που θέλει να λέγεται stealth.

    • V.for.Veteran
    • Ωραίο review Κωνσταντίνε... άρα περιμένουμε πτώση τιμής και μετά αγορά -έτσι κι αλλιώς δηλαδή- για να μπει και αυτό στη συλλογή....

    • Scott_Pilgrim
    • Από τα trailer που έβγαζαν περίμενα πολλά και τελικά πήρα τα τρία και έμεινα στα κρύα.. Ωραίο review Κωσταντίντε αν και από αυτά που λες για πιο χαμηλά μου φαίνεται η βαθμολογία...

    • G3n3raL86
    • Πάλι καλά που κρατήθηκα και δε το χτύπησα. Αλλά φαινόταν από μακριά η δουλειά, απλά περίμενα κάτι ανάλογο με Deadly Shadows φάση, όπου ήταν το χειρότερο από τα 2 πρώτα, αλλά ήταν αξιοπρεπές (καλά, σα το Metal Age, κανένα)

      Υπομονή, άλλα 10 χρόνια τώρα.

    • Altair
    • Όταν το δώσει το Plus θα το παίξω.

    • amonra
    • Σιγά μην κάτσω να σκάσω! Εμένα μου αρέσει το thief και θα το πάρω. Το review καλό είναι ...αλλά εκφράζει φυσικά τη σεβαστή άποψη του συγγραφέα. Αν δεν το παίξω και εγώ δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη.

    • Amiga500
    • Το παιζω απο χθες, μου αρεσε τρομερα η ατμοσφαιρα του και επειδη δεν το συγκρινω με τα παλια αλλα το βλεπω σαν κατι το εντελως νεο (οπως ειδα και το νεο Tomb Raider) σε θεμα gameplay (παντα κρατωντας στοιχεια του original) το παρηγγειλα στο PS3 μου και μολις πεσει λιγο και η τιμη στο PS4 θα το παρω και εκει.

      Ενα παιχνιδι που ξεχωριζει μεσα σε αυτη την αθλια μαζα των fps τυπου Call of duty-Battlefield που εχουν κατακλυσει την αγορα και δεν προσφερουν εντελως τιποτα πια εκτος απο ατελειωτα headshots για τους πορωμενους του ειδους.........ασε δε που παιρνουν 9αρια και 10αρια στις βαθμολογιες ενω ειναι καθε χρονο μια απο τα ιδια χαλια.......

      8.5 στα 10 λοιπον απο εμενα και αν παιξω και την εκδοση του PS4 μπορει να του δωσω και παραπανω!!

    • zakipre1
    • απογοητευση μεγαλη το παιχνιδι οντως

    • GamingFun
    • Κρίμα γιατί πιστεύω ότι είχε το χρόνο να βγει ένα πολύ καλό αποτέλεσμα. Χάθηκε πολύτιμος χρόνος και λεφτά για ένα παιχνίδι που έπρεπε να είναι καλό. Αλλά πλησιάζει τα γούστα μου κα μακάρι να το δοκιμάσω.

    • mysterious
    • Τρομερό review αλλά με ψιλοξενέρωσε που δεν αποδεικνύεται αντάξιο του ονόματός του...με τέτοιο concept έπρεπε να κάνουν παπάδες!Αλλά να το χάσω δεν υπάρχει περίπτωση.Όχι όμως τώρα,όχι όμως τόσο.

    • gamelover
    • δεν περίμενα να έχει τόσα αρνητικά!όχι ότι είχα ενθουσιαστεί με τον συγκεκριμένο τίτλο...αλλά περίμενα πολλά περισσότερα....δεν πειράζει με το που πέσει η τιμή του στο 20-30ευρω θα το πάρουμε.

    • so_what
    • Εγω παντως ειμαι στο chapter 3 και το παιχνιδι μου εχει φανει καλο. Οχι τρομερο. Καλο...ειναι ο,τι πρεπει για να κατσεις να παιξεις ενα video game να περασει η ωρα σου ευχαριστα! Δεν θα του εβαζα και 6...

    • johnnavrozidis
    • περιμεναμε πολλα και τελικα ηταν παττατα

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!