Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

inFAMOUS: Second Son

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Sucker Punch

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Κάθε γενιά PlayStation φέρνει μαζί της και μια σειρά από νέα αποκλειστικά franchises, με τα in-house studios της Sony Computer Entertainment να κρύβονται συνήθως πίσω από αυτά. Η Sucker Punch Productions είναι ένα από τα studios αυτά, έχοντας μας προσφέρει ανά τα έτη τίτλους όχι απλά ποιοτικούς, αλλά και συνδεδεμένους άμεσα με ορισμένες από τις χαρακτηριστικότερες gaming αναμνήσεις μας. Είτε μιλάμε για τον φοβερό και τρομερό Sly Cooper είτε για τον Cole MacGrath, οι δύο χαρακτήρες είναι συνώνυμοι της ταυτότητας του PlayStation, ανεξάρτητα από το αν το studio από την Washington εξακολουθούσε να είναι πλήρως ανεξάρτητο έως και τον Αύγουστο του 2011.

inFAMOUS: Second Son Image 01

Με δύο παιχνίδια (συν ένα DLC stand-alone campaign) και κάμποσα εκατομμύρια πωλήσεις στο ενεργητικό τους (πληροφοριακά, το Festival of Blood ήταν ο τίτλος με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στο PSN έως και την έλευση του Journey), το πιο πρόσφατο franchise της Sucker Punch δε θα μπορούσε να μην κάνει την εμφάνιση του στο νέο γίγαντα της Sony που ακούει στο ακρωνύμιο PS4. Λιγότερο από τέσσερις μήνες μετά το launch της κονσόλας λοιπόν, το inFAMOUS: Second Son καταφθάνει την Παρασκευή 21 Μαρτίου στο PlayStation 4, με τον Cole να έχει δώσει τη θέση του στον Delsin. Και κάπως έτσι ήρθε η ώρα το PS3 σας να δώσει τη θέση του στο PS4. Όπως πολλοί από εσάς πιθανότατα διαβάσατε στο σχετικό μας αφιέρωμα στη σειρά, τα γεγονότα του Second Son λαμβάνουν χώρο επτά χρόνια μετά από τα καταστροφικά συμβάντα στο New Marais, μια φανταστική εκδοχή της Νέας Ορλεάνης. Το storyline έχει στηθεί με τέτοιο τρόπο, όπου και οι δύο πιθανές καταλήξεις του inFAMOUS 2 μπορούν να δικαιολογήσουν το τρέχον σενάριο, δίνοντας έτσι το ελεύθερο στον παίκτη να ερμηνεύσει αυτός το τι συνέβη στην πραγματικότητα. Τυπικά πάντως, το “Good Karma” ending είναι αυτό που αναγνωρίζεται ως canon και ως βάση εξέλιξης της σειράς. Οι developers επέλεξαν ξανά μια πραγματική πόλη για να δομήσουν τον κόσμο τους, και δη το hometown τους, την περιοχή του Seattle - με τη διαφορά ότι αυτή τη φορά η πιστότητα της είναι αρκετά πλήρης και ως συνέπεια διατηρεί το πραγματικό της όνομα. Ο 24χρονος ήρωας μας Delsin Rowe, καταγόμενος από την ευρύτερη περιοχή του Seattle και απόγονος της ντόπιας ιθαγενούς μειονότητας, ζει στα περίχωρα της πόλης, έχοντας μηδενική επίγνωση των πραγματικών του δυνατοτήτων, πέρα από το εσωτερικό του “πιστεύω” ότι μια μέρα θα αλλάξει τον κόσμο μέσα από τις πράξεις του.

inFAMOUS: Second Son Image 02

Ευτυχώς ή δυστυχώς, η μοίρα του χτυπά σύντομα την πόρτα, μέσω μιας σειράς γεγονότων που όχι μόνο θα του δώσουν τη δυνατότητα να επιφέρει αλλαγές στον κόσμο γύρω του, αλλά και να ανακαλύψει επιτέλους τον πραγματικό του εαυτό. Δίχως να θέλουμε να καταφύγουμε σε spoilers, θα αναφέρουμε πως ο Delsin σε αντίθεση με τον Cole και τον ηλεκτρισμό του, δεν έχει κάποια εγγενή ικανότητα. Αντιθέτως, το γονιδίωμα του του επιτρέπει να λειτουργεί τηλεπαθητικά ως αγωγός δυνάμεων, δικαιολογώντας πλήρως τον Conduit τίτλο του. Ένα άγγιγμα κάποιου άλλου Conduit, ή εφεξής Bio-Terrorist, όπως αρέσκεται να τους αποκαλεί πλέον η κοινωνία, του επιτρέπει να δανειστεί τη δύναμη του. Όλα ξεκινούν τυχαία με τη δύναμη του καπνού, την οποία ο Delsin απορροφά μέσω ενός εκ των κύριων χαρακτήρων του τίτλου, του Hank. Στο σύνολο τους οι δυνάμεις που υιοθετούμε στο τίτλο είναι πέντε. Καπνός, Neon, Video και Τσιμέντο είναι οι τέσσερις που ο παίκτης αποκτά μέσω του βασικού campaign. Η πέμπτη, η οποία μάλιστα δεν προστέθηκε μέχρι και λίγες μέρες πριν την κυκλοφορία του τίτλου, έχει ως βάση της το χαρτί/origami και ο Delsin μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση σε αυτή μόνο μέσω ειδικών αποστολών που βασίζονται στο Paper Trail interactive site που έχει δημιουργήσει η Sucker Punch. Η αρχή γίνεται μέσω ενός χώρου εγκλήματος/φόνου, όπου ο παίκτης συλλέγει αποδεικτικά στοιχεία και τα κάνει upload στο web app. Από εκεί μπορεί να αναμένει 4 με 6 ώρες extra παιχνιδιού, καθώς και μια νέα kickass δύναμη. Τις Smoke και Neon δυνάμεις οι περισσότεροι τις είχαμε δει μέσω των trailers που έγιναν κατά καιρούς διαθέσιμα. Τεράστιο ενδιαφέρον έχει η δύναμη Video, την οποία για προφανείς λόγους δε θα σας αποκαλύψουμε πως αποκτά ο Delsin. Αν και ερχόμαστε σε επαφή με ίχνη της από την πρώτη ώρα παιχνιδιού ακόμα, δεν αποκτάμε πρόσβαση σε αυτή έως και μετά τα μέσα του σχεδόν 20ωρου campaign. Δε θα σας κρύψουμε πως το Video είναι πιθανότατα και η πιο overpowered σειρά οπλοστασίου στη διάθεση του Delsin, με ακόμα και το πάντα επιβλητικό Cocrete power να φαντάζει μετριασμένο μπροστά του.

inFAMOUS: Second Son Image 03

Ο Delsin, όντας υπερδραστήριος κόπανος και graffitας, έχει στο οπλοστάσιο του και μια ικανότητα από πιτσιρίκι, που δε τη λες και conduit related. Ο λόγος για το ταλέντο του στο parkour, αφού είναι σε θέση από τα πρώτα λεπτά του παιχνιδιού ακόμα να υπερπηδά εμπόδια δίχως να διακόπτει το momentum του, να σκαρφαλώνει σε κτίρια και να διασχίζει αποστάσεις τρέχοντας, με ιδιαίτερη άνεση. Προφανώς οι ικανότητες αυτές γιγαντώνονται όταν τις συνδυάσεις με τις διαθέσιμες δυνάμεις, με αποτέλεσμα μία από τις πιο διασκεδαστικές platforming εμπειρίες που έχουμε συναντήσει σε τίτλο του είδους. Αν και το inFAMOUS 2 είχε ένα πολύ ομαλό σύστημα traversing, το Second Son κατάφερε να το εξελίξει σε κάτι πιο οργανικό, πρωτόγνωρα εντυπωσιακό σε πολλά σημεία.
Πρώτος και καλύτερος ο καπνός, που επιτρέπει στον Delsin να ταξιδεύει μέσω των άπειρων αεραγωγών μέσα στην πόλη, με στυλ πιο cool και από τον Spidey. Ακόμα ταχύτερος τρόπος μεταφοράς είναι η Neon δύναμη, αφού μας επιτρέπει πρακτικά να σκαρφαλώσουμε οπουδήποτε και το οτιδήποτε με ιδιαίτερα μεγάλη ευκολία και σβελτάδα. Για το Video απλά θα πούμε πως σας δίνει “φτερά”, ενώ μέσω του Concrete μπορείτε να τη δείτε δεύτερη Samus και να μετατραπείτε σε έναν αεικίνητο ογκόλιθο. Το αποτέλεσμα είναι μια τρομερά διασκεδαστική εμπειρία εξερεύνησης των άπειρων στενών του Seattle, που δίνει στον κάθε παίκτη την επιλογή να αξιοποιεί τα περιβάλλοντα γύρω του όπως αυτός επιθυμεί. Μια καλή ισορροπία μεταξύ των είναι θεμιτή, αλλά όχι και αναγκαστική. Τι γίνεται όμως όταν αυτές οι δυνάμεις καλούνται να λειτουργήσουν ως οπλοστάσιο; Εδώ ο φίλτατος Delsin παραδίδει μαθήματα ρεπερτορίου, αφού μέσω του σωστού upgrade path, δεν αργεί να μετατραπεί σε έναν σύγχρονο μεταλλαγμένο που ήρωες της Marvel και της DC θα ζήλευαν. Να σημειωθεί εδώ πως ο Delsin δε μπορεί να χρησιμοποιεί όλες τις δυνάμεις του ταυτόχρονα, απλά αλλάζοντας λόγου χάρη “όπλο”. Η ενεργή δύναμη καθορίζεται από την τελευταία πηγή ενέργειας που έχει απορροφήσει. Ρουφώντας καπνό ας πούμε από μια καμινάδα ή ένα φλεγόμενο αυτοκίνητο, αφήνουμε τις φλόγες να μιλήσουν για εμάς.

inFAMOUS: Second Son Image 04

Απορροφώντας Neon από μία φωτεινή επιγραφή, τη θέση του Smoke παίρνει εκείνο, αλλάζοντας άμεσα το διαθέσιμο οπλοστάσιο. Βρισκόμαστε λίγα λεπτά αργότερα σε μία ταράτσα, δανειζόμενοι το Video σήμα από μια κεραία, αλλάζοντας και πάλι το ρεπερτόριο μας. Έχοντας σπάσει στο ξύλο δύο ενισχυμένους με Concrete δυνάμεις φρουρούς της DUP, τους χρησιμοποιούμε για πηγή ενέργειας και ρολάρουμε έτσι ωραίοι και πέτρινοι μέσα στο στυλ. Μιας και αναφέρθηκε ο όρος DUP, να σημειώσουμε εδώ αποφεύγοντας -όσο γίνεται- τα spoilers, πως όλο το Seattle βρίσκεται υπό στρατιωτικό νόμο και ως συνέπεια έχει καταληφθεί από τις δυνάμεις του Department of Unified Protection. Δε θα σας αποκαλύψουμε κάτι παραπάνω, πέρα από το προφανές ότι ένας από τους έμμεσους στόχους είναι να ελευθερώσουμε την πόλη από τον κλοιό του, απολαμβάνοντας ταυτόχρονα τα λάφυρα - πολύτιμα shards που χρησιμοποιούνται για αναβάθμιση των δυνατοτήτων μας. Ανεξαρτήτως του ποια πλευρά του karma θα ακολουθήσετε, ένα πράγμα είναι δεδομένο. Οι επιλογές αφήνουν μόνιμο αντίκτυπο στον κόσμο που ξετυλίγεται συνεχώς μπροστά μας, με το τέλος να βρίσκει τον Delsin σε δύο πιθανές θέσεις, καθοριζόμενες από τη φύση στην οποία θα έχει κατασταλάξει ο παίκτης. Το σενάριο, από πλευρά δομής κι εξέλιξης αυτή τη φορά φέρνει λιγότερο σε τυπικό superhero comic book και περισσότερο σε semi-realistic graphic novel, με τις ερμηνείες των ηθοποιών να συντελούν τα μέγιστα στην αλλαγή αυτή. Ο γνωστός σε όλους μας Troy Baker επιστρέφει για στο studio ως Delsin, έχοντας λίγο πολύ δανείσει τη φωνή του σε κάθε major χαρακτήρα των τελευταίων ετών. Για όσους δε σας λέει κάτι το όνομα, τον έχετε σίγουρα ακούσει ως Snow στο Final Fantasy XIII, Vincent στο Catherine, Ryu Hayabusa στο Ninja Gaiden 3, Booker στο μοναδικό BioShock Infinite, Joel στο αριστουργηματικό The Last of Us, The President of the United States of America στο ξεκαρδιστικό Saints Row IV, Ocelot στο φρέσκο Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, Robin και Two-Face στα πρόσφατα Batman, ενώ μάλιστα αποτελεί και τη νέα φωνή του Joker στο Arkham Origins.

inFAMOUS: Second Son Image 05

Παρά τη σθεναρή παρουσία του σε όλους αυτούς τους τίτλους όμως, ο 37χρονος voice-actor καταφέρνει να προσδώσει στον Delsin έναν μοναδικό και ξεχωριστό χαρακτήρα, που αν κι έχει ομοιότητες με άλλους πρωταγωνιστές ελέω κάποιων εθιμοτυπικών clichè, το ιδιαίτερο humor του καταφέρνει να τον διαφοροποιήσει τόσο όσο χρειάζεται ώστε ο παίκτης να τον κάνει register στη μνήμη του ως ξεχωριστή ύπαρξη στο σύμπαν των videogames που δύσκολα θα αποβάλλει από το μυαλό του. Τρομερά βοηθά και η δουλειά που έχει γίνει εντός του motion capture studio, κάτι για το οποίο θα μιλήσουμε ενδελεχώς ευθύς αμέσως. Μπορεί τα Battlefield 4 και Killzone: Shadow Fall να μας δώσαν μια πρώτη εικόνα σχετικά με το τι είναι ικανό το PS4 να παράγει, αλλά έως τώρα οπτικοακουστικό δείγμα σε τίτλο με open-world περιβάλλον δεν είχαμε δει. Το inFAMOUS: Second Son όχι μόνο απλά καλύπτει αυτό το κενό, αλλά ταυτόχρονα θέτει τις βάσεις σύγκρισης για ο,τιδήποτε το ακολουθήσει - με πρώτο και καλύτερο το ίσως τελικά χλιαρό Watch Dogs. Η Sucker Punch δε θα έλεγε κανείς ότι ξεχωρίζει για τη μηχανή γραφικών της, μιας και σε αντίθεση με τους Uncharted τίτλους παραδείγματος χάρη, τα inFAMOUS ξεχώριζαν περισσότερο για το art-style τους και το ευέλικτο gameplay τους.

inFAMOUS: Second Son Image 06

Η έλευση του PS4 φαίνεται πως έφερε νέο αέρα έμπνευσης στους developers, αφού το Second Son παραδίδει ένα οπτικοακουστικό σύνολο ικανό να σταθεί δίπλα σε οτιδήποτε το 2014 έχει να μας παραδώσει. Η δουλειά που έχει γίνει σε κάθε ένα από τα οπτικά τμήματα είναι άκρως εντυπωσιακή, από τις υφές που έχουν χρησιμοποιηθεί, το δυναμικό σύστημα καιρού, την ανέλπιστα ποιοτική μηχανή φωτισμού, καθώς φυσικά και το motion capture του προσώπου του Delsin. Κανένα cutscene δεν είναι τεχνητό. Σε κάθε μία από τις σκηνές που ο Delsin αλληλεπιδρά με χαρακτήρες, βλέπουμε τα συναισθήματα του να δίνουν και να παίρνουν, πάντα μέσα από τις δυναμικές εκφράσεις του Troy Baker.
Παρέα με τις βασίλισσες του mocap Naughty Dog και Quantic Dream, η SP προσθέτει το λιθαράκι της στην προσπάθεια για καθιέρωση του facial mapping ως default μέθοδο στα video games. Πιθανότατα ως εσωτερικό αστείο μεταξύ των developers (δεν αποτελεί μυστικό πως ο Cole είχε ξυρισμένο κεφάλι επειδή η ομάδα δε τα πήγαινε καλά με το rendering των κομμώσεων), ο Delsin συνεχίζει να μην έχει πρακτικά μαλλιά, αφού αυτά κρύβονται 24/7 κάτω από το burgundy σκουφί του, που αποτελεί άλλωστε και σήμα κατατεθέν του. Η δύναμη του Neon σαφέστατα και δεν επιλέχτηκε τυχαία, αφού μέσω αυτή ερχόμαστε σε άμεση και συνεχή επαφή με το δυναμικό φωτισμό του τίτλου, που συνεχώς και αδιάκοπα αλληλεπιδρά με τα πάντα γύρω του. Η χρωματική παλέτα που διαθέτει η μηχανή γραφικών της SP είναι πιο ευρεία και από ουράνιο τόξο, με ένα τεράστιο φάσμα χρωμάτων να περνούν κατά διαστήματα από την οθόνη μας. Δε θα σας κρύψουμε πως πιάσαμε ουκ ολίγες φορές τον εαυτό μας απλά να κάθεται και να χαζεύει το πως το ξεκίνημα μιας βροχόπτωσης επηρέαζε το έδαφος, το τρόπο αντανάκλασης του φωτός στις επιφάνειες των κτιρίων καθώς αυτές γινόντουσαν όλο και πιο βρεγμένες. Είναι μια εμπειρία που όμοια της δεν έχουμε ξαναδεί, κι ελπίζουμε από εδώ και πέρα να συναντάμε όλο και πιο συχνά (κοιτάμε εσένα, Division).

inFAMOUS: Second Son Image 07

Παρά τον εξωφρενικό αριθμό πολύγονων και particles στην οθόνη (παρέα με την ολική έλλειψη loadings κατά την εξερεύνηση), το frame-rate έμεινε σταθερά κλειδωμένο στα 30fps, πάντα προβαλλόμενο σε glorious 1080p ανάλυση. Αναγνωρίζουμε το πόσο νωρίς βρισκόμαστε στη ζωή της νέας κονσόλας της Sony κι ενώ αυτό μας κάνει να απορούμε για το τι έχουν να δουν τα μάτια μας τα επόμενα χρόνια, ταυτόχρονα το γεγονός ότι ένας μέσα σε εισαγωγικά “launch” τίτλος μπορεί και δείχνει τόσο μαγευτικά εντυπωσιακός, δημιουργεί τις καλύτερες των βάσεων για το σήμερα και τους καλύτερους οιωνούς για το μέλλον. Επειδή όμως next-gen δε σημαίνει μόνο pretty graphics, τεράστιος λόγος οφείλει να γίνει και στη τρομακτικά καλή δουλειά που έχει γίνει στο τομέα του ήχου. Το cast εξάλλου του τίτλου δεν είναι κανένα τυχαίο, αφού όλοι οι ηθοποιοί έχουν τεράστια εμπειρία στο χώρο. Το γεγονός ότι ένα μεγάλο μέρος των συζητήσεων ηχογραφήθηκε ταυτόχρονα με την ερμηνεία στο motion capture studio, προσθέτει τρομερή πιστότητα στα cutscenes, όπως θα έπρεπε κι άλλωστε. Ο Troy Baker συνοδεύεται από την εξίσου ταλαντούχα Laura Bailey (προσωπικά τη γνωρίσαμε ως Catherine στο ομώνυμο Catherine, ως Serah στα πρόσφατα Final Fantasy, ενώ τα έσπασε και ως default γυναικεία φωνή στα Saints Row III και IV), ενώ το ρόλο του αδερφού του Reggie, υποδύεται ο επίσης πολύ καλός Travis Willingham (έχει κάνει additional voices για πάνω-κάτω τα πάντα).

inFAMOUS: Second Son Image 08

Το κερασάκι στη τούρτα όμως, το στοιχείο που σε κάνει να αναρωτιέσαι γιατί το Oscar για καλύτερο Sound Design και Soundtrack δε συμπεριλαμβάνει ως υποψηφιότητες video games, είναι το ορχηστρικό soundtrack του τίτλου. Ο Marc Canham κρύβεται πίσω από δουλειές που πιθανότατα έχετε κατά καιρούς απολαύσει, όπως τα υποβλητικά ορχηστρικά του Killzone 2 ή το αξέχαστο main theme του The Gateaway Black Monday. Επίσης έχει βάλει την υπογραφή του σε δύο από ίσως πιο original soundtrack της προηγούμενης γενιάς. Ο λόγος πρώτον για το Split/Second, το οποίο αποτελούνταν από ένα αυστηρά instrumental ηχητικό σύνολο που έδενε άψογα με κάθε δευτερόλεπτο του παιχνιδιού. Ο άλλος τίτλος ακούει στο όνομα Far Cry 2, που αν και όχι ό,τι περίμεναν μερικοί, σίγουρα ξεχώριζε για το africana OST του. Στο inFAMOUS: Second Son κάνει για μια ακόμη φορά τα μαγικά του και σε συνεργασία με άλλους δύο καλλιτέχνες, μας παραδίδει ένα soundtrack που κάθε ένας από εμάς πρέπει να προμηθευτεί. Απορίας άξιο είναι μάλιστα γιατί η Sucker Punch δε το συμπεριέλαβε σε μία από τις συλλεκτικές εκδόσεις. Μάλλον για να μας βάζει σε περαιτέρω έξοδα. Αποτελούμενο από 22 κομμάτια, το OST του δένει με κάθε μία σπιθαμή του παιχνιδιού, όπως άλλωστε πάντοτε συνέβαινε με τους τίτλους της εταιρείας. Μαζεύαμε τα σαγόνια μας όταν ακούσαμε για πρώτη φορά το “Speed of Light”, καθώς σκίζαμε τους δρόμους με την νεοαποκτηθείσα Neon δύναμη μας, ενώ ανατριχιάζαμε όταν το “Freedom and Security” ξύπναγε αναμνήσεις από το The Last of Us. Αξιολάτρευτο homage στην κληρονομιά της και το γεγονός ότι το ringtone στο smartphone του Delsin είναι το main theme του Sly Cooper: Thieves in Time!

inFAMOUS: Second Son Image 09

Φτάνουμε αισίως τις 2.500 λέξεις, και κάπου εδώ νιώθω πως ήρθε η ώρα να κλείσουμε το μακροσκελές αυτό γράμμα αγάπης. Θα μπορούσαμε να σας αναλύσουμε για ώρες ακόμα λόγους για τους οποίους οι 40(±) ώρες που αξίζει να αφιερώσει κανείς στο Second Son το καθιστούν μία από τις καλύτερες εμπειρίες του 2014, έστω κι αν ακόμα δεν έχουμε πιάσει στα χέρια μας το 70% των φετινών κυκλοφοριών. Πρόκειται για ένα αμάλγαμα αγνής διασκέδασης και fiction ρεαλισμού που όμοιος του δεν υπάρχει σε video gaming σύστημα, ακόμα και μετά την ποιοτικότατη Arkham σειρά. Η Sucker Punch κατάφερε το ακατόρθωτο, να παραδώσει δηλαδή ένα παιχνίδι που είναι ίσα μέρη σοβαροφανές και αστείο, Hollywoodιανό και cartoonιστικό. Ένα παιχνίδι άξιο να αποτελέσει το λόγο αγοράς του νέου μαύρου γίγαντα της Sony. Το inFAMOUS: Second Son είναι εδώ για να σταθεί ως ο πρώτος πραγματικά new-gen τίτλος στο μέχρι στιγμής αδειανό ράφι μιας γενιάς που μας καλωσορίζει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Enjoy your power!


 
EDITOR’S CHOICE

8.5

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram
30 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • evergrey
    • Ωραιο Review παιδια!Παντος διαβαζοντας ολο το review περιμενα στο τελος να του βαζατε κανα 10αρι!Τυχεροι οσοι εχουν PS4 να απολαυσουν την παιχνιδαρα!

    • Eikichi134
    • Εξαιρετικο Review, αναλυτικοτατο και καλογραμμενο! Το Second Son δειχνει πανεμορφο και περιμενω πως και πως να μαζεψω τα χρηματα για PS4 και να το λιωσω!

    • Alias
    • Ο πρωτος τιτλος που θα αγορασω στο ps4 εκτος και αν εχει βγει το witcher 3 ως τοτε

    • Harkyn
    • Με βαση το κείμενο περίμενα μεγαλύτερη βαθμολογία καθώς δεν διάβασα για αρνητικά που να κοβουν βαθμούς.
      Πολύ ωραίο άρθρο λίγο το 8,5 δε κατάλαβα...
      Αύριο παραλάμβανε:)

    • Amiga500
    • Παρασκευη θα ειναι στα χερια μου.... :)

    • Spiros20
    • Είμαι ο μόνος που δεν θέλει να διαβάσει τίποτα ούτε να δει τίποτα για το παιχνίδι πριν το παίξω; :D

    • vonzuchter
    • Μονο τα open world πλεον προσφερουν gaming εμπειρια διαφορετικη και φρεσκια. Tα σουτερς ειδικα προσωπικα τα εχω σιχαθει ειδικα τα single player τα παιζω πλεον μόνο για το story και δε τα τελειωνω κιολας... Φετος τα μονα παιχνιδα που εχω απολαυσει ηταν το sleeping dogs και το arkham city και το Deus x. Tα σουτερς τα πιο πολλα τα παραταω στη μεση ακομα και τα καλα. Για να ακριβολογησω το τελευταιο σουτερ που εχω τελειωσει τη τελευταια 5ετια ηταν το πρωτο gears of war. Kαι τελειωσα και ενα indie στο 360 το call of juarez gunslinger. Μονο black ops 1 και πλεον titanfall παιζω Multiplayer και αυτα πιο πολυ για τη παρεα ειδικα στο χβοχ που εχουμε φτιαξει καλη παρεουλα. Προσωπικα το ειδος με κουρασε (single player παντα) απο την εποχη του Quake 2 και του Half Life... Μεχρι να ξεζουμιστει λοιπον και το οpen world πιστευω θα συνεχισουμε να παιζουμε ωραια παιχνιδιακια. Αντε να δουμε και το Watch Dogs. Θεωρητικα παντως το open world και το sand box gaming εχει απεριοριστες δυνατοτητες και παντα θεωρητικα δε θα κουρασουν. Aν τελικα παρω ps4 ειναι σιγουρη αγορα το second son ,βεβαια μπορει να παρω τη παιχνιδα το knack αντι για το infamouw μιας και ο amiga500 λεει ειναι παιχνιδαρα ;)

    • vonzuchter
    • @harkyn το 10 ειναι του Θεου λεγαν στο σχολειο... Αλλωστε ειναι εντελως υποκειμενικη παντα η βαθμολογια. Αμα το δωσεις σε ενα adventur-α ή σε εναν strateg-ακια ουτε να το φτυσει δε θα θελει αντε να του βαλει κανα 5αρακι για τα γραφικα και τον ηχο. Εγω και εσυ θα του βαλουμε 10. Εδω στον εμετο που ακουει στο ονομα Rome 2 Total War ο αρθρογραφος εβαλε 8... Ολα ειναι υποκειμενικα. Και το titanfall αμα το αγορασεις και γουσταρεις single player φαση δεν ειναι ουτε για τον ασσο. Αμα παιζεις multiplayer ομως τα σπαει...

    • stamosm
    • Θα τσιμπηθεί πακετάκι μάλλον με ps4, κατά το καλοκαιράκι βέβαια ...

    • Nokhor Nogai
    • Πραγματικά κι εγώ περίμενα μετά από τέτοιο review 9αρι και πάνω! Αλλά φαινόταν το Second Son από πριν την Ε3 οτι θά ναι παιχνιδάρα. Λογικό, αφου τα πρωτα 2 και τα Sly Cooper της Sucker Punch άφησαν εποχή.

    • Hernandez30
    • Σήμερα το μεσημέρι θα είναι στα χέρια μου η Special Edition. Προβλέπω άγριο κάψιμο το σαββατοκύριακο. Απο αυτά που διάβασα περίμενα στο τέλος του άρθρου ένα 9 σαν βαθμολογία. Όπως και να έχει επιτέλους το first next gen game για την κονσόλα μας και όντως δείχνει εκπληκτικό. Μακάρι ότι next gen game βγαίνει τέτοιες βαθμολογίες να παίρνει 8,5-9-10.

    • mysterious
    • Ρε παιδιά η βαθμολογία είναι απλά ένας αριθμός.Όταν διαβάζεις ότι το παιχνίδι είναι παιχνίδαρος τι να την κάνεις;και η πλάκα είναι ότι το 8,5 είναι εξαιρετικός βαθμός. :P Απέχει μόλις 1,5 πόντο από την τέλεια βαθμολογία.. ;)

    • tasosdimakis
    • Ειναι εντυπωσιακο το συγκεκριμενο game!παιδια οσοι το παρετε απλα απολαυστε το!καλο gaming!

    • Amiga500
    • @vonzuchter

      Παρε εσυ PS4 και θα στο κανω εγω δωρο το Knack... :P

    • Koel700
    • πολυ οραιο review ..αλλο ενα παιχνιδι για τηγ λιστα μου οταν παρω ps4...
      εγω προσωπικα περιμενω το Final Fantasy 15 (Versus) ή το MGSV PP αλλιως δεν.... xD ολα τα αλλα ή σε pc ή θα περιμενουν..θα εχουν πεσει και οι τιμες

    • korko
    • ωραίο και γεμάτο review.το παιχνίδι δείχνει εξαιρετικό. δυστυχώς δεν έχω κονσόλα οπότε θα αργήσω να το παίξω.θα βολευτώ με τα 2 πρώτα που δεν τα έχω παίξει και μου κέντρισαν το ενδιαφέρον από τα άρθρα που διάβασα εδώ αυτή τη βδομάδα...

    • gamelover
    • δεν πρέπει να διάβασω τίποτα!!!το συγκεριμένο θέλω να το δώ απο την αρχή όταν θα έρθει στα χέρια μου το ps4.

    • tasosdimakis
    • @emor18 σου εχω απαντηση σε αλλο post που το εχεις αναφερει παλι δεν θα βγει για pc!

    • emor18
    • @tasosdimakis twra to eida adelfe euxaristw gia tin pliroforia krima pou den tha bgei gia pc:(

    • Amiga500
    • Τα γραφικα δεν παιζονται.......το επαιξα κανα διωρο και ακομα δεν μπορω να πιστεψω οτι εχουν κανει τοσο μεγαλο αλμα στις εκφρασεις προσωπου και στο lip sync.....!!!
      Μερικες φορες νομιζεις οτι βλεπεις κυριολεκτικα ταινια ενω ειναι realtime γραφικα απο το engine..!!

      Δεν θα μπω καν στον κοπο να μιλησω για lighting και textures.......αν ειναι ετσι τα first gen παιχνιδια δυσκολευομαι να φανταστω τι θα δουμε στο μελλον.....ειδικα απο τα χερακια της Naughty Dog.. :)

    • tasosdimakis
    • @emor ok!να εισαι καλα!

    • tasosdimakis
    • Κωστη φοβερο ετσι?τελειο οπως το λες πρεπει να ειναι!

    • Amiga500
    • Τασο θα το εχω μεχρι τις 7 το απογευμα, αν προλαβαινεις περνα να το δεις. ;)

    • tasosdimakis
    • Ενοητε θα περασω κωστη!

    • leputain
    • Γεια σας μάγκες.
      Να ρωτήσω κάτι (πολλοί θα με πείτε και ασχετο)
      τι είναι ακριβώς το < (συν ένα DLC stand-alone campaign) - See more at: http://www.enternity.gr/Article/Games/Reviews/inFAMOUS-Second-Son/22505.html?page=1 > ???

    • MeEdIC
    • @leputain, αν μιλάς για το Festival of Blood, ήταν ένα stand-alone DLC που δεν απαιτούσε να είχες κάποιον inFAMOUS τίτλο στην κατοχή σου. Κυκλοφόρησε κοντά στο Halloween του 2011 στο PS Store και ήθελε τον ήρωα των πρώτων παιχνιδιών, Cole McGrath, να μετατρέπεται σε vampire από μία αρχαία conduit. Στόχος ήταν να καταφέρεις να τη νικήσεις και να σώσεις τον εαυτό σου πριν χάσεις πλήρως τον έλεγχο. Είναι επίσης από τους λίγους τίτλους του PlayStation 3 που κάνει τόσο καλή χρήση του PlayStation Move.

    • Fulcizombie
    • Φανταστικά γραφικα , παίρνει τον τίτλο του πιο όμορφου videogame αυτη τη στιγμή απο το ryse . Κατα τ'αλλα σαφώς κατώτερο του infamous 2 με πολυ , μα παρά πολυ μικρότερο ,περιεχόμενο, πιο δύσκολο χειρισμό και με μια ιστορια που δεν εχει σχέση με την επική ιστορια του infamous 2 . Πάντως ειναι must για όλους τους κατόχους του ps4 μονο και μονο για επίδειξη του μηχανήματος . Πραγματικά , εκτός όλων των άλλων φοβερών, το antialiasing που εχουν πετύχει σε open ended τίτλο ειναι απίστευτο .
      Έτσι κι αλλιώς τα exclusives τελειώνουν μέχρι το φθινόπωρο για τις καινούριες κονσολες .....

    • vader7
    • Θα το δοκιμασω σιγουρα εχοντας παιξει τα προηγουμενα ηδη...

    • PANOS134EVER
    • Δυστυχως κατωτερο απο τα προηγουμενα αλλά και παλι καλο παιχνιδι

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!