Σε μία πρόσφατη συνέντευξή του, ο game director Konrad Tomaszkiewicz δήλωσε ότι υπάρχει πιθανότητα στο μέλλον να διατεθεί περιεχόμενο επί πληρωμή για το The Witcher 3: Wild Hunt. «Υπάρχει μία τέτοια πιθανότητα, αν και δε πιστεύουμε σε κάτι τέτοιο. Πιστεύουμε πως το πρόσθετο περιεχόμενο θα πρέπει να παρέχεται στους παίκτες δωρεάν. Μόνο κάτι πραγματικά μεγάλο και κάτι που δεν θα σας κάνει να αισθανθείτε πως εξαπατάστε, δικαιολογεί μια τιμή», σημείωσε αρχικά.

«Αν ποτέ αποφασίσουμε να σας χρεώσουμε για κάτι, πιστεύουμε ότι θα το εκτιμήσετε αυτό που παίρνετε σε αντάλλαγμα», πρόσθεσε. Να σημειωθεί ότι η CD Projekt Red έχει ήδη ανακοινώσει ότι το The Witcher 3: Wild Hunt αναμένεται να υποστηριχθεί με περιεχόμενο τουλάχιστον για δύο χρόνια μετά την κυκλοφορία του.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Respect στην CD Projekt Red. Ρε, οι ανθρωποι ξερουν ακριβως τι θελουν οι gamers!!
ρε παιδια βοηθηστε λιγο τι ενοει να υποστηριχθεί με περιεχόμενο τουλάχιστον για δύο χρόνια
@loko Εννοεί DLCs, Patches, Fixes κτλ. :)
α ευχαριστω vfv τωρα καταλαβα.
Mπαβο στη CD project φαινεται πως εχουμε να κανουμε με ενα καταπληκτικο game
Δηλαδή μπορεί να μας προσφέρουν κανά καλό expansion. Δε θα με χάλαγε...
Υπαρχουν και καποιοι που ειναι συνειδητοποιημενοι και σκεφτονται τους καταναλωτες τους..