Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
44 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Rockstar Games
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Rockstar
ΔΙΑΝΟΜΗ
CD Media
PEGI
18+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 18+
-
-
10
ENTERNITY SCORE
Βαθμολόγησε το
-

- από
-
- 09/07/13
-
PC PS3 PS4 XBOX 360 XBOX ONE
Όπως σας είχαμε ενημερώσει από εχθές, η Rockstar Games έδωσε στην δημοσιότητα το πρώτο gameplay video για το Grand Theft Auto 5




Πανέμορφο, και η εναλλαγή μεταξύ των χαρακτήρων πολύ όμορφη προσθήκη. Να έχει και ένα σταθερό frame rate (κυρίως σε πολυσύχναστες καταστάσεις), και όλα super
Καταπληκτικό το τρέιλερ και μας προετοιμάζει για ένα τρομερό game!
para poly wraio bravo sth rockstar ,exei na kanoume oti theloume panw sto game gta v einai teleiws diaforetiok apo ta prohgoumena goustarw !!!!!!!!!!
στο τελος το αεροσκαφος! :P
Δεν υπάρχει...!!!
Μετανοείτε...
Πολύ όμορφο ελπίζω να έχουμε σύντομα νέα και για το pc καθώς και να έχει καλύτερα γραφικά :P
To παιχνίδι τα σπάει. Έχει να πέσει πολύ λιώσιμο.
η απόλυτη open world ''φαντασίωση'' για κάθε gamer :p !!
Trevor, πάτα άλλη μία φορά το καζανάκι και θα πάει το πόδι κάτω
Δείχνει εντυπωσιακό. Ελπίζω να μην αργήσουν να ανακοινώσουν και την έκδοση για PC...........
Αντε γειααααααααααα... OMFG!!!!
δεν ξερω εαν παρατηρησατε εκει που αλλαζεις παιχτες εχει κενες θεσεις χαρακτηρων που πιθανων να γεμισουν απο dlc
Υπεροχο!Και μονο που μου φαινετε οτι εχει γραφικα αλλα Max Payne 3 και shooting στοιχεια RDR ειναι πολυ θετικα!
Φαντάζομαι ότι η έκδοση για PC αν είναι να έχει καλύτερα γραφικά θα κυκλοφορήσει παράλληλα με τη έκδοση για τα PS4 & X1, εκτός και αν είναι απλά ένα Port, για κανέναν άλλο λόγο δεν θα ασχοληθεί η Rockstar να την αναβαθμίσει μιας και το κέρδος είναι ασήμαντο και υπάρχουν Moders.
Α ρε Rockstar , το ΕΠΟΣ έρχεται!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Παίζει να είναι ΤΟ ΕΠΟΣ ΤΟ ΙΔΙΟ. Αν είναι καλό, βελτίωσαν οδήγηση και μας διαλύσουν στα current gen, ανακοινώνουν το Δεκέμβριο την next gen έκδοση με το PC, πουλάμε νεφρά, σπίτια, γατιά, σκυλιά και αγοράζουμε PS4/Xbox One και το τερματίζουμε ξανά. Λίγο παραστατικός, ε; :P
trela milame dn borw na perimeno
apistefto desimo skhnikou ,xaraktiron , ktlp
Εντάξει η pc έκδοση έχει κλειστεί την ημέρα που θα ανακοινωθεί.Το επικότατο από τα επικότερα έπη...
Ακόμα και εγώ που δεν είμαι fan της σειράς εντυπωσιάστηκα από αυτό που είδα.
Πραγματικά δε μπορώ να καταλάβω τι σας άρεσε από το παιχνίδι. :P
Φαίνεται εξαιρετικό. Το θέμα είναι να ανακοινωθεί και για PC επιτέλους για να μας φύγει και η οποιαδήποτε αμφιβολία. Επίσης το PC θα το απογειώσει το παιχνίδι, ειδικά στον τομέα των γραφικών.
@pepe4ever, είναι μόνο μία η κενή θέση και είναι για τον χαρακτήρα που θα έχεις στο Grand Theft Auto Online.
απλά εξαιρετικό!!!μιλάμε είναι υπέροχο!!!!can't wait!!!
Ενας ανταξιος διαδοχος
πολυ ωραιο παιχνιδι!και δεν ειμαι καθολου φαν της σειρας... νομιζω οτι ηταν τοσο ωραιο που αμα βγει και σε ps4 θα θελω ακομα περισσοτερο να εχω μια τετοια κονσολα με ενα τετοιο παιχνιδι σπιτι μου...
ti les re @mysterious esy pou sa aresoun ta GTA series einai apithano to gta v gamato teleio !!!!!!!
@master χαχαχαχαχα χαβαλέ κάνω! :D
from evolution to revolution
Νομίζω πως για όλους αυτούς τους λόγους του δόθηκε το τιμητικό όνομα "5"!!!
ok sorry @mysterious
Επικό!!!
Nα ρωτήσω μια ρητορική ερώτηση :
Aπο πότε το να παίρνεις τον ρόλο αποβρασμάτων της κοινωνίαs κάνει ένα game να ειναι εξαιρετικό , θαυμάσιο ;!!!!!!! Aπο τα γραφικά του και μόνο ;!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Θα χτυπήσω ενέσα με αυτα που ακούω εδώ μέσα
gia mena pantws polla tha metrhsoun an einai aristo, fyshka oxi mono ta grafika
Βibliolover λίγο άκυρο το σκεπτικό σου.... Με αυτη την λογική θα παίζαμε μόνο Sims και Barbie the official game....
(ναι ΚΑΙ τα Super mario απαγορεύονται, καθώς ο υδραυλικός ΣΚΟΤΩΝΕΙ μανιτάρια και ανυπεράσπιστες χελώνες....)
@master δεν θελω αυτο ρε φιλε..
Δεν χωράει αμφισβήτηση οτι τα γραφικά ειναι χάρμα οφθαλμών στο παιχνίδι . Θα τα χαρακτήριζα η Μονικα Μπελουτσι / Παναγιώτα Βλαντή της τωρινής γενιάς.
Το ζουμί πιο ειναι ομως ; Oτι παίρνεις το ρόλο στο παιχνίδι στην καλυτερη περιπτωση αρχιληστων και στην χειρότερη ενος ψυχάκια. Και αυτο απο ότι βλέπω θεωρείτε κορυφαίο και θαυμασιο απο πολλους !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Δεν ξέρω γαλουχήθηκα με παιχνίδια εποχής Lucas Arts , Sierra .
Παρεμπιπτόντως Leisure Suit Larry: Reloaded είναι όλα τα λεφτά. Ψιλά γραμματα θα μου πεις.
@nfs_maniac
Καλό ειναι να ακους και την αντίθετη αποψη φιλε μου, Οτι για σένα ειναι χρυσάφι για κάποιο άλλο μπορει να ειναι σκουπίδι και το αντίστροφο.
Φυσικά και την ακούω φίλε μου, αλλα έχω το δικαίωμα να εκφράσω κι εγώ την δικιά μου (σύμφωνη ή μη....)
@Βibliolover sigoura then mporei na mas aresoun ola ta games kalytera kai mh
Γέμισα σάλια το πληκτρολόγιο...
Ας βγει σε pc και ας έχει ότι γραφικά θέλει!!
@Bibliolover και για εμένα το GTA V, είτε βγει είτε όχι μου είναι παντελώς αδιάφορο. Ούτε καν πρόκειται να ασχοληθώ μαζί του. Δεν μπορώ όμως να μην αναγνωρίσω την γενική αποδοχή του από την κοινότητα των gamers και να παραδεχτώ ότι για εκατομμύρια κόσμο είναι ένα παιχνίδι που βρίσκεται στην κορυφή των προτιμήσεών τους. Οπότε σίγουρα είναι κάτι το οποίο αξίζει για όσους αρέσκονται σε τέτοιου είδους παιχνίδια.
Απο το καλο στο καλυτερο!
πολυ καλο...