Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

ΕΑ: To Star Wars της Visceral ακυρώθηκε γιατί οι παίκτες προτιμούν open world games

*
Η ΕΑ αποφάσισε να μιλήσει ξανά για το κλείσιμο της Visceral Games και του παιχνιδιού που ετοίμαζε με θεματολογία Star Wars. Μπορεί η ανάπτυξη του τίτλου να μετατέθηκε σε άλλη ομάδα ανάπτυξης, όμως η εταιρεία θέλησε να εξηγήσει το σκεπτικό με το οποίο λειτούργησε προκειμένου να πάρει αυτή την απόφαση. To παιχνίδι της Visceral έμοιαζε αρκετά γραμμικό και οι παίκτες έχουν "ξεφύγει" από αυτή τη νοοτροπία πλέον και προτιμούν πιο "ελεύθερα" παιχνίδια, ανοιχτού κόσμου και όχι τυποποιημένα όπως συνέβαινε πριν από 5 ή 10 χρόνια. Παρότι ο τίτλος έμοιαζε να έχει αρκετά καινοτόμα στοιχεία, η πορεία της ανάπτυξής του δεν ήταν οικονομικά βιώσιμη για την ΕΑ και έπρεπε να ακυρωθεί. Η εταιρεία προσπαθεί να βοηθήσει τους προγραμματιστές που έχασαν την εργασία τους με το να τους ενσωματώσει σε άλλα studios εσωτερικά και μη. Βέβαια, θα υπάρξουν και απολύσεις ως μέρος της διαδικασίας.



Ίσως, η επιτυχία του The Witcher 3 και του Skyrim να οδήγησε την EA σε αυτήν της την απόφαση, όμως παιχνίδια όπως τα Resident Evil 7, Nioh, Persona 5, Nier και ακόμα τόσα άλλα που ήταν "γραμμικά", λόγω του ότι έγινε εξαιρετική δουλειά από την εκάστοτε ομάδα ανάπτυξης, οι παίκτες τα τίμησαν δεόντως. Μήπως τελικά το σκεπτικό της EA είναι λάθος; Μήπως είναι ακόμα μια απλή δικαιολογία για να κατευνάσει τα πνεύματα, που τον τελευταίο καιρό έχουν ξεσηκωθεί εναντίον της; Ο καιρός θα δείξει. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
4 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • amianen
    • Θα τρελαινόμουνα να παίξω στην 8η γενιά Star Wars single player παιχνίδι που να μην είναι open world. Η λογίκη των missions με κουράζει, ξέρεις πόσο περίπου θα κρατήσει το κάθε mission και έχεις ήρεμια στα ενδιάμεσα. Χάνεται σε μεγάλο βαθμό το απρόβλεπτο.

    • Scott_Pilgrim
    • Το έχει χάσει η ΕΑ πραγματικά.. Δηλαδή το Uncharted δεν το παίζει πια ο κόσμος αφού είναι γραμμικό.. Που τα βρίσκουν ρε φίλε..

*