Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Tom Clancy’s The Division Preview

Το να αποκαλέσει κανείς το The Division πολυαναμενόμενο τίτλο είναι κοινότοπο. Η Ubisoft φιλοδοξεί να αλλάξει τα δεδομένα στις κονσόλες βάζοντας τις βάσεις για μια ξεχωριστή, φρέσκια εμπειρία. Στην Ε3 ήρθαμε για πρώτη φορά σε στενή επαφή με τον τίτλο, παίρνοντας το χειριστήριο στα χέρια μας, και σας μεταφέρουμε τις πρώτες εντυπώσεις. Το προσβάσιμο τμήμα ήταν η περιοχή Dark Zone, όπου έπρεπε να εισχωρήσουμε, να βρούμε τα όπλα και τις προμήθειες και να βγούμε ζωντανοί. Αρκετά συνηθισμένα πράγματα, και μάλιστα το The Division δείχνει πλέον ξεκάθαρα τι είδους ΜΜΟ shooter είναι.



Στην περιοχή υπήρχαν τρεις ομάδες των τριών παικτών μαζί με factions, όπως τους Rikers, που ο παίκτης μπορούσε να πάρει με το μέρος του ή να εξολοθρεύσει. Το τι θα συμβεί είναι γενικά στο χέρι του καθενός. Οι ομάδες μπορούν να συνεργαστούν, να αλληλοσκοτωθούν, να προδώσουν η μία την άλλη και γενικά να κινηθούν όπως θέλουν. Ένας επιπλέον παράγοντας είναι το loot, το οποίο μοιράζεται ισομερώς και μάλιστα χάνεται με το θάνατο του παίκτη, οπότε μην απορήσετε αν βρεθείτε ενάντια σε 3-4 low level players που ξαφνικά αποφάσισαν πως το όπλο σας είναι αστραφτερό και το θέλουν για δικό τους. Όλα αυτά γίνονται χωρίς κάποια σήμανση, καθώς όλοι είναι αρχικά ουδέτεροι μέχρι να αποφασίσουμε να τους επιτεθούμε. Ο καιροσκοπισμός, λοιπόν, ήταν και αναμένεται να είναι παρών στο gameplay, και όσο μπορέσαμε να κρίνουμε υπήρχαν λόγοι να μη στραφούν όλοι εναντίον όλων - μια πρώτη γνώμη διατυπωμένη με αρκετή επιφύλαξη. Το Division, τόσο από πλευράς χειρισμού όσο και σαν αίσθηση, φάνηκε αρκετά κοντά στα σύγχρονα tactical shooters με cover και με τα διάφορα skills να δίνουν φρέσκια πνοή. Turrets, drones, εντοπισμός ανθρώπων στον περίγυρο, νάρκες, βόμβες, ήταν μερικά μόνο από τα εργαλεία με τα οποία εμείς και οι συμπαίκτες μας χρησιμοποιήσαμε κατά τα 15 περίπου λεπτά της παρουσίασης.



Η διαφορά ανάμεσα στις επιτυχημένες και αποτυχημένες συνεργασίες ανάμεσα σε παίκτες και τις ικανότητές τους ήταν φανερή, κάνοντάς μας αισιόδοξους για το τελικό προϊόν. Υπάρχει διαχωρισμός ανάμεσα σε PvP και μη PvP περιοχές, που στηρίζεται σεναριακά. Οπτικά είναι πολύ νωρίς για οποιοδήποτε συμπέρασμα, αλλά αν και λεπτομέρειες όπως γυαλιά που θρυμματίζονται και όμορφα εφέ και φωτισμοί στα skills παραμένουν, το παιχνίδι φαίνεται να είναι έστω και ελαφρά χειρότερο από την τελευταία φορά που παρουσιάστηκε gameplay υλικό. Παρόλα αυτά η ατμόσφαιρά του ήταν έντονη, με το χιόνι να πέφτει σε μια έρημη πόλη και τις φωτιές να γεμίζουν σκιές τον περίγυρο. Φαίνεται πως το post-apocalyptic setting του έχει αποδοθεί σωστά.



Οι πρώτες εντυπώσεις μας από το The Division είναι θετικές αν και η σύντομη επαφή μας με τον τίτλο δεν επιτρέπει σίγουρα συμπεράσματα. Το gameplay ήταν γνώριμο τόσο για τους φίλους των tactical shooters όσο και όσους έχουν ασχοληθεί με MMO τύπου Destiny (η σύγκριση είναι αναπόφευκτη), αλλά φαίνεται να υπάρχουν αρκετές διαφοροποιήσεις τόσο στη δυναμική ανάμεσα στους παίκτες και τις διαθέσιμες στρατηγικές όσο και στην αλληλεπίδραση μεταξύ παικτών και των ικανοτήτων τους. Ο τεχνικός τομέας, αν και όμορφος, θα προκαλέσει συζητήσεις όπως συνηθίζεται τον τελευταίο καιρό. Μείνετε συντονισμένοι στο Enternity για όλες τις τελευταίες λεπτομέρειες σχετικά με τον τίτλο.




 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
18 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Ubisoft

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Harkyn
    • Δηλαδή θα πρέπει να φτιάχνω ομαδα με άλλους χρήστες η θα υπάρχουν και σύμμαχοι με Ai?Έτσι είχα καταλάβει στο βίντεο.Αν πρέπει κάθε φορά να βρίσκω άλλους παίχτες για να παίξω μια αποστολή όπως στο Destiny θα ξενερώσω άσχημα.Αυτοί είχανε πει για open world όχι για κόσμο όπως του destiny με πίστες και ένα κεντρικό hub ...

    • AnimaPura
    • @Harkyn
      Από ό,τι κατάλαβα είναι κλασικός ΜΜΟ μηχανισμός το εν λόγω κομμάτι, επομένως μπορεί και solo. Το θέμα είναι ότι με ομάδα θα είσαι πιο ασφαλής. Δεν γνωρίζουμε ακόμα αν το loot (πχ στο φετινό video βρίσκει ο τύπος ένα Μ60 στο κουτί) θα μοιράζεται στα μέλη.

    • Geovra
    • Οταν λενε εξαρχης mmo μηχανισμους το πιο λογικο να εισαι με ομαδα...εννοειται οτι θα πρεπει να εισαι με συννενοησιμους συμπακτες.Αν υπαρχει δυνατοτητα solo campaign με AI teammates δεν το γνωριζω
      Οσο για το loot λογικα θα παιρνουν ολοι αλλα ισως οχι το ιδιο....εκτος και αν ειναι story item .
      Οπως καινα'χει φαινεται παιχνιδαρος (ποσο μαλλον που ειδαμ και λιγο gameplay)

    • AnimaPura
    • @Geovra
      Δεν νομίζω να έχει κανονικό story. Κάποια πράγματα θα εξηγούνται από εδώ και από εκεί (π.χ. πως δημιουργήθηκαν τα Dark Zones) καθώς ο παίκτης ολοκληρώνει "quests". Το προτιμώ από το half-assed campaign που είχε το Destiny.

    • Harkyn
    • Σαν gameplay με έχει ψήσει άσχημα απλά εφόσον έχει και περιοχές που παίζεται solo με Ai όπως στα αρχικά βίντεο μια χαρά.Επειδή όμως είχανε πει ότι ναι μεν είναι mmo open world shooter αλλά όχι destiny το είχα βρει θετικό.Το.να έχει κάποια στοιχεία από αυτό το.βρίσκω λογικό αλλά μέχρι εκεί.

    • AnimaPura
    • @Hakryn
      Φαντάσου θα είναι σαν το DayZ, υπάρχει δηλαδή ένας ενιαίος χάρτης και οι παίκτες συναντιούνται μέσω instances. Τώρα για το αν θα έχεις AI agents όταν είσαι μόνος σου το βλέπω απίθανο, αλλά θα δείξει.

      Μέχρι τώρα το παιχνίδι συνδυάζει πολλά στοιχεία από αυτά που ανακυκλώνονται στα Tom Clancy games, μαζί με ιδέες από το DayZ και το Destiny. Απλά στα λόγια, μένει να δούμε αν όντως θα έχει νόημα η μακρόχρονη ενασχόληση μαζί του, ή αν θα υπάρχει έλλειψη ισορροπιών που προφανώς θα κάνει πολλούς να φύγουν σύντομα.

    • Geovra
    • Ειδωμεν...ειναι πολυ νωρις ακομα. Εχω ρωτησει τον Καλκανη αν το εχει τελειωσει ...δεν μου απαντησε :(

    • Harkyn
    • Ωραία μου ακούγονται αυτά γιατί έτσι είχα καταλάβει και εγώ ότι θα είναι ο κόσμος.Πολύ Φιλόδοξο project όπου ναι μεν έχω μεγάλο hype αλλά και επιφύλαξεις παράλληλα.

    • Maxus
    • Ερωτηματικο για μενα,ενω παει να εντυπωσιασει με το θεμα και το gameplay κραταω μια πισινη.
      Δεν ειναι μακρυα το Watch Dogs.H διαφορα δηλ παρουσιασης με τελικο αποτελεσμα.

    • Tobajaras
    • Σύμμαχοι με AI, απ'όσο ξέρω, δε θα υπάρχουν. Είναι MMO. Αν θα υπάρχουν κάποιου είδους companions εκτός των PvP ζωνών δεν το ξέρουμε, αλλά εντός αποκλείεται.

    • VagDog
    • Ρε παιδια μονο εμενα μ φαινεται οτι εγινε ενα μικρο downgrade στα γραφικα?? Τοσο ιδεα μου να ειναι???

    • Harkyn
    • Ποια ιδεα σου φιλε vagdog επεσαν μια σκαλα τουλαχιστον τα γραφικα.Αλλα καλο ειναι να προσπαθησουμε να μη στεkομαστε σε αυτη τη κοροιδια της εποχης.Κανονικα τα τρειλερ επρεπε να ειναι οπως στο Kingdom Hearts 3 και ετσι θυμαμαι εγω να γινεται αρκετα παλιοτερα.Δειχνεις ενα πρωτο τρειλερ με οκ γραφικα(2013 στη προκειμενη περιπτωση) και μετα κυκλοφορεις το 2ο τρειλερ 2 χρονια μετα και σου πεφτει το σαγονι απο τη βελτιωση.Οχι το αντιστροφο οπως κανει η Ubisoft.

    • VagDog
    • @Harkyn το ιδανικό θα ήταν αυτο που μας εδειχναν απο την αρχή του promotion μεχρι τη κυκλοφορια του παιχνιδιου να είναι παρόμοιου επιπέδου ή άντε και λίγο πιο κάτω... Οχι ετσι ομως...Αυτο δεν ειναι σωστό και δεν ευχαριστει κανέναν με τα downgrade !!!! Πλεον εταιριες που αυτο που δειχνουν , αυτο και δίνουν , έχουν το σεβασμό και τη στήριξή μου !!!!!

    • peterf76
    • Να δούμε ρε παίδες τι θα γίνει όταν κυκλοφορήσει ..παντός ωραία ιδέα και περιμένουμε πώς και πώς

*