Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Arms Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Nintendo

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    7+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Arms Review
Νοιώθουμε ότι η κουβέντα για την Nintendo και το Switch με το διαθέσιμο software του αναλώνεται πρώτιστα σε «κακιούλες» για την ακολουθούμενη τιμολογιακή πολιτική και μετέπειτα σε οτιδήποτε άλλο. Πρώτα λοιδορήθηκε η κονσόλα αυτή καθεαυτή, μετά σχολιάστηκε η διάθεση λογισμικού όπως το Super Bomberman και το 1-2 Switch σε τιμή full-fledged τίτλου και τέλος ακολούθησαν οι γκρίνιες για το…60ευρω που ζητούσε η επανακυκλοφορία του Mario Kart 8. Το τελευταίο εξιλαστήριο θύμα που δέχτηκε τα στυγερά βέλη της κριτικής δεν θα μπορούσε να ήταν άλλο από το ARMS. Το γεγονός το ότι η μάχη έδειχνε εξαιρετικά απλοϊκή στα reveal trailers και το ότι οι 10 διαθέσιμοι μαχητές ακούγονταν απελπιστικά λίγοι, ήταν αρκετά για να ξεκινήσει ένα νέο γαϊτανάκι αρνητισμού για τη «σατανική» Nintendo που υπερχρεώνει ατελείς παραγωγές.



Ευτυχώς πέρα από εξαιρετικά πρώιμη αποδεικνύεται τελικά και άκυρη η εν λόγω κριτική, καθώς μετά από αρκετές ώρες ενασχόλησης βρήκαμε το ARMS ιδιαίτερα διασκεδαστικό, πρωτότυπο και με αρκετό content. Οπωσδήποτε το ARMS δεν αποτελεί τυπικό beat’em up αφού βασίζεται σε μια πιο απλοϊκή προσέγγιση που μερικώς θα θυμίσει σε αρκετούς τη μάχη του For Honor (χωρίς φυσικά τα λεπτομερή gory visuals). Δεν θα βρείτε λίστα special κινήσεων ούτε κάποια ακατάληπτη αλληλουχία πλήκτρων που θα σας βοηθήσει να σημειώσετε μεγάλα combos. Το ARMS βασικά σας ζητά να βρείτε τρόπο να αποσαφηνίσετε την τακτική του αντιπάλου ενώ παράλληλα εσείς διατηρείτε απρόβλεπτη την δική σας. Είναι ένα ανάλαφρο boxing game όπου οι επιθέσεις πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω των ελαστικών γροθιών των ηρώων (ή, στην περίπτωση της Twintelle, μέσω των κοτσίδων της). Κατά μια έννοια αποτελεί τον πνευματικό διάδοχο του Punch Out, με τη διαφορά ότι πλέον παρέχεται πλήρη ευκινησία μέσα στο ring και πολλές επιλογές για την παραμετροποίηση των γαντιών/όπλων σας.
Στο Versus εδρεύουν οι δυνατότητες για τοπικό multiplayer 2-4 παικτών, αν και τα επιμέρους modes μπορούν να παιχτούν και με ένα άτομο. Τα Fight/Team Fight είναι μάλλον αυτονόητα: αποτελούν τα τυπικά skirmish matches.
Κάθε μαχητής από τους διαθέσιμους δέκα διαθέτει μια ειδική ικανότητα που τον κάνει να ξεχωρίζει αισθητά από τους υπόλοιπους π.χ. η Ribbon Girl μπορεί να κάνει απεριόριστα άλματα, ο Helix να συρρικνώνει ή να μεγεθύνει τη μάζα του και ο Master Mummy να θεραπεύει πόντους ζημίας όσο στέκεται σε αμυντικό stance. Οι διαφοροποιήσεις αυτές μπορεί να μην ακούγονται αρκετές αλλά όντως αλλάζουν ριζικά τον τρόπο παιχνιδιού σας και το πώς συμπεριφέρεστε στον αγώνα. Ο Master Mummy φερ’ ειπείν, αναγκαστικά ευνοεί πιο αμυντικό στιλ λόγω του αργόσυρτου βηματισμού του. Αντιθέτως ήρωες όπως ο Kid Cobra βασίζονται στη διαρκή κίνηση προκειμένου να έχουν κάποια ελπίδα - στην αρένα του μάλιστα υπάρχουν και σβούρες στις οποίες μπορούν να επιβιβάζονται οι μαχητές για να προχωρούν ακόμα πιο γρήγορα.



Πέρα όμως των προαναφερθέντων ιδιαιτεροτήτων που παρουσιάζουν οι μαχητές, ο σημαντικότερος μηχανισμός του ARMS εντοπίζεται στη δυνατότητα για πλήρη προσαρμογή των γαντιών σας – μπορείτε μάλιστα να τα εναλλάσσετε ανάμεσα και στους γύρους. Κάθε ήρωας διαθέτει τρία ξεχωριστά είδη από γάντια, τα λεγόμενα ARMS. Άλλα μοιάζουν με τυπικό γάντι του μποξ, άλλα εκτοξεύουν συστοιχίες ρουκετών ενώ άλλα μιμούνται την κίνηση και τα φάλτσα των frisbee. Κάθε τύπος ARM βασίζεται σε συγκεκριμένο elemental damage π.χ. το Slapamander κάνει έξτρα ζημιά fire όταν το «φορτίσετε» ενώ το Chilla παγώνει προσωρινά τους αντίπαλους με κάθε επιτυχημένο χτύπημα. Δεν σταματούν όμως εκεί οι διαφορές - μερικά ARMS βασίζονται στο εκτόπισμα τους αλλά είναι εξαιρετικά αργά στο ξεδίπλωμα (βλ. Megaton), άλλα αποσκοπούν στη διασπορά ώστε να μην είναι εύκολο να αποφευχθούν ενώ άλλα ραπίζουν τάχιστα με μειονέκτημα την άνετη αποκοπή τους – άλλωστε υπάρχει και η τακτική του να στοχεύετε απευθείας τα ARMS των αντιπάλων, ώστε να τα καθιστάτε προσωρινά ανενεργά.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • nkav64
    • Δεν θα διαφωνήσω ως προς τον αριθμό των χαρακτήρων. Πάντα όσο περισσότεροι, τόσο το καλύτερο. Πιστεύω όμως ότι για αρχή και μέχρι να συνηθίσουμε τα βασικά καλοί είναι οι δέκα και κάτι μου λέει ότι αν οι πωλήσεις πάνε καλά, δεν αποκλείεται να προστεθούν και άλλοι στο μέλλον. Όσο για τη γκρίνια, όποιος θέλει να προσάψει κάτι αρνητικό, πάντα θα βρίσκει πάτημα, έστω και σε μη σταθερό έδαφος. Ακόμα και για έλλειψη story mode έχουν ειπωθεί πράγματα. Λες και η Nintendo υποσχέθηκε κάτι περισσότερο από έναν arcade τίτλο. Λες και το Street Fighter ΙΙ, που μεγαλούργησε στις αίθουσες με τα ηλεκτρονικά τη δεκαετία του '90, ήταν βγαλμένο μέσα από τη φαντασία της Αγκάθα Κρίστι.

    • Dyolf
    • Ε ναι έχει πολύ πλοκή η ιστορία του Spring Man. Αφού ακούγεται ότι θα βγάλει σύντομα η Nintendo σε spin-off το SpringMan Mythologies :P

    • clapiotis
    • Όπως ήδη ανακοινώθηκε περισσότεροι χαρακτήρες και περισσότερα επίπεδα θα προστίθενται δωρεάν κατά τακτά χρονικά διαστήματα. Με αυτό το δεδομένο ίσως να πρέπει να διορθωθεί το review στο σημείο που εκφράζεται το παράπονο.

Arms Review - Σελίδα 2

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!

Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity