Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
* ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Tom Clancy's The Division 2 Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Massive Entertainment

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
To Tom Clancy's The Division 2 είναι -συνολικά- ένα ολοκληρωμένο παιχνίδι και φέρνει βελτιώσεις σε όλους τους τομείς του franchise.

Αν μη τι άλλο χαιρόμαστε όταν publishers και developers λαμβάνουν υπόψη τους το feedback του κοινού για τις δημιουργίες τους. Όταν τους πρώτους μήνες του 2016 κυκλοφόρησε το The Division, δεν ήταν δυνατόν να παραβλέψουμε το προβληματική dark zone, με το ελάχιστο loot που δεν έδινε σωστές ανταμοιβές στους παίκτες για την αφοσίωσή τους. Επιπλέον οι συγκρίσεις που γίνονταν με το trailer ανακοίνωσης του franchise μόνο ντροπή έφερναν, αφού ούτε δυνατότητα να παίξουμε multiplayer μέσω tablet είχαμε, ούτε και την απίθανη τεχνική αρτιότητα που φαινόταν ότι θα είχε να επιδείξει ο τίτλος της Ubisoft. Λάθη που το The Division 2 απέφυγε εξ αρχής. Η ανακοίνωσή του ήρθε χωρίς τυμπανοκρουσίες, χωρίς βαρύγδουπα και εντυπωσιακά trailer που ουδεμία σχέση θα είχαν με το τελικό προϊόν. Αντί αυτού είχαμε μια ξεκάθαρη πολιτική στην προώθηση του παιχνιδιού με gameplay trailers (κατά κύριο λόγο) που θα θέλαμε να γίνει συνηθέστερη στη βιομηχανία. Μόνο η κυκλοφορία του demo θόλωσε λιγάκι τα νερά, αφού το είχαμε διαθέσιμο για μόλις 72 ώρες, από τις οποίες τρεις ώρες κάθε πρωί ήταν πρακτικά downtimes. Τότε, κυρίως λόγω περιορισμένου χρόνου ενασχόλησης, είχαμε εκφράσει τον προβληματισμό μας στο αν και κατά πόσο το τελικό περιεχόμενο του νέου παιχνιδιού θα μπορούσε να κρατήσει το ενδιαφέρον των παικτών, παγίδα στην οποία έπεσε και το πρόσφατο Anthem της BioWare.



Σχεδιαστικά, η ψηφιακή μεταφορά της Washington είναι εκπληκτικά λεπτομερής, κάτι που θα μπορούσε να σας επιβεβαιώσει και ο διευθυντής σύνταξης μας που πρόσφατα βρέθηκε εκεί. Είναι πλέον αποδεκτό άλλωστε πως άμα υψηλόβαθμα στελέχη της Ubisoft έπαιρναν την απόφαση, άνετα θα μπορούσαν να κυκλοφορήσουν ψηφιακούς τουριστικούς οδηγούς για πολλές πόλεις ανά τον κόσμο και το ίδιο ισχύει και εδώ. Θα βρείτε το Λευκό Οικό, ο οποίος λειτουργεί και ως κέντρο επιχειρήσεων, το Καπιτώλιο, τη βιβλιοθήκη του Κονγκρέσου με την Διακήρυξη της Ανεξαρτησίας σε παρόμοια ρυμοτομία με τις πραγματικές τοποθεσίες και, σε ορισμένες περιπτώσεις, σχεδιασμένες με λεπτομέρεια που εντυπωσιάζει. Το σενάριο συνεχίζει από εκεί που σταμάτησε ο πρώτος τίτλος, με δεύτερο θανατηφόρο ιό να εξαπλώνεται και να σκορπά τρόμο στους κατοίκους των Ηνωμένων Πολιτειών. Η δήλωση της Ubisoft πως το παιχνίδι δεν έχει καμία πρόθεση να κάνει οποιοδήποτε πολιτικό σχόλιο κρίνεται μάλλον άστοχη, ειδικότερα λαμβάνοντας υπόψη μας ότι η βάση επιχειρήσεων είναι ο Λευκός Οίκος, οι αντίπαλοί μας αποτελούνται από αναρχικές παρατάξεις που σκοπό έχουν να δημιουργήσουν μια νέα τάξη πραγμάτων, την ίδια στιγμή που από το εισαγωγικό βίντεο κιόλας ξεκαθαρίζεται ότι από τον πανικό επιβίωσαν όσοι είχαν κάποιο όπλο στην κατοχή τους. Μικρό το κακό βέβαια, εφόσον η ατολμία της Ubisoft να καυτηριάσει το οτιδήποτε θα τη φέρει σε δύσκολη θέση είναι γνωστή, ενώ είχε αποφύγει εξίσου «επικίνδυνες» τοποθετήσεις και στο παρελθόν τόσο στο Ghost Recon Wildlands, όσο και στο πιο πρόσφατο Far Cry 5.



Ξεπερνώντας το παραπάνω, το σεναριακό υπόβαθρο του παιχνιδιού δίνει χώρο για αρκετό χαμό στους δρόμους της Ουάσιγκτον, στην οποία σχηματίζονται μικρές κοινωνίες από ανθρώπους που προσπαθούν να εξασφαλίσουν τα απαραίτητα προς το ζην αγαθά. Φυσικό επόμενο η ποικιλία που βιώσαμε, στις κύριες μα ειδικότερα στις δευτερεύουσες αποστολές. Μπορεί τα objectives να μην ξεφεύγουν από τις κοινοτοπίες που βασανίζουν τη κατηγορία, οπότε και καλούμαστε να υπερασπιστούμε ένα σημείο από κύματα εχθρών, να ανιχνεύσουμε συγκεκριμένα αντικείμενα στο χώρο ή να καθαρίσουμε μια περιοχή από εχθρούς, όμως σε αυτήν εδώ την υλοποίηση είναι σίγουρο ότι κάποιες αποστολές θα μείνουν στη μνήμη μας. Δεν συναντάμε άλλωστε συχνά την ευκαιρία να «διασώσουμε» τη Διακήρυξη της Ανεξαρτησίας και μάλιστα σε δευτερεύουσα αποστολή. Αν κάτι μένει ανεκμετάλλευτο, αυτό είναι η παρουσία του ιού. Αποτελεί αφορμή για να χτιστεί το χάος που συναντάμε, τόσο στον πρώτο όσο και στο δεύτερο τίτλο, όμως σεναριακά μένει εκεί, δεν μαθαίνουμε ποτέ περισσότερα όπως την προέλευσή του, τα κίνητρα με τα οποία εξαπολύθηκε ή πώς αντέδρασαν οι άλλες χώρες στην παρουσία του. Ίσως σε κάποιο sequel να μάθουμε περισσότερα, είναι όμως κρίμα που η Ubisoft Massive δεν εκμεταλλεύεται ήδη την παρουσία του ιού σε μεγαλύτερο βαθμό.



Μέσα σε όλα αυτά, το σύστημα του looting του εξοπλισμού λειτουργεί ικανοποιητικά μέχρι να φτάσουμε στο endgame. Σε αυτόν τον τομέα επιδρά πολύ θετικά το γεγονός ότι ο τίτλος της Ubisoft δεν παίρνει ποτέ τον εαυτό του στα σοβαρά και μας επιτρέπει, κατά το briefing οποιασδήποτε αποστολής, να γνωρίζουμε ακριβώς τι τύπου εξοπλισμό θα συγκεντρώσουμε. Σημειώνουμε δε πως, κατά τη διάρκεια του campaign, σε κάθε level up παίρνουμε επιπλέον πόντους εμπειρίας για να αναβαθμίσουμε τις ικανότητές του avatar μας. Ως αποτέλεσμα, με ελάχιστη παρέκκλιση από τις κύριες αποστολές του παιχνιδιού φτάνουμε σε πολύ ικανοποιητικά επίπεδα σε ότι αφορά τη διαμόρφωση του χαρακτήρα μας, ενώ μας περισσεύουν και πόντοι για το endgame όπου έχουμε την επιλογή να δοκιμάσουμε εντελώς διαφορετικά builds ανάλογα με το που θέλουμε να κινηθούμε.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • Connie GR
    • Εγώ είμαι αυτός στην προτελευτάια εικόνα! :P

      • Sephiroth
      • Συμφωνάς εσύ με το κείμενο νεαρέ (λέμε τώρα); :P

        • Connie GR
        • Ο συντάκτης γνωρίζει ήδη την άποψή μου επάνω στο κείμενο, κύριε! :P

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!